0

احتمال فیلترینگ واتساپ و اینستاگرام قوت گرفت

احتمال فیلترینگ واتساپ و اینستاگرام قوت گرفت
بازدید 338


یک نماینده مجلس ضمن بحث از طرح صیانت گفته که با اجرای این طرح، احتمال فیلترینگ واتساپ و اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی بسیار قوی خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون اصل 44 مجلس شورای اسلامی، در ارتباط با وضعیت طرح صیانت گفته که در زمان بررسی طرح در صحن مجلس بارها خواستار شفافیت جلسات، نظرات و آرای شورای عالی فضای مجازی شده بوده و با توجه به اینکه هیچ‌گاه با خواسته او موافقت نشد، نوعی مصونیت خاص در ارتباط با این شورا حس می‌کند. آقای نوری می‌گوید شورای عالی فضای مجازی از هر نوع دادخواهی و شکایت افراد مصون است.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: حمله سایبری به شرکت فولاد خوزستان ؛ میزان خسارت وارده چقدر است؟

احتمال فیلترینگ واتساپ و اینستاگرام

غلامرضا نوری نایب رئیس کمیسیون اصل 44 مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت‌های خود درباره وضعیت طرح صیانت گفته که این طرح در وضعیتی قرار دارد که سرنوشت آن حتی برای ما نیز نامشخص است و نمی‌دانیم چه اتفاقی برای آن رخ خواهد داد.

احتمال فیلترینگ واتساپ و اینستاگرام قوت گرفت

این نماینده مجلس می‌گوید طرح صیانت گویی از بازخواست شدن و شفافیت مصون شده است اما ما امیدواریم که این کار را با مردم نکنند. اقای نوری می‌گوید که در صورت اجرای این طرح احتمال فیلتر شدن واتساپ ، فیلتر شدن اینستاگرام و بسیاری از شبکه‌های اجتماعی پرکاربرد دور از ذهن نیست.

آقای نوری می‌گوید که ارسال طرح از کمیسیون اصل 85 به شورای عالی فضای مجازی که در آن زمان عموم اعضای آن با هماهنگی و مهندسی دقیق انتخاب شده بودند تا طرح را به روز کنند اقدام مناسبی بود اما تصمیمات بعدی منجر به ابهاماتی درباره این طرح شد. چراکه اصلاح مصوبه مجلس کار دشواری است و تنها شورای نگهبان می‌تواند مصوبه را تایید نکند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص افزایش احتمال فیلترینگ واتساپ و اینستاگرام چیست؟ نظراتتان را در این باره با ما و دیگر کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید