0

احتمال افزایش مبلغ وام مسکن ؛ وام مسکن در سال 1402 چقدر می‌شود؟

احتمال افزایش مبلغ وام مسکن ؛ وام مسکن در سال 1402 چقدر می‌شود؟
بازدید 78


احتمال افزایش مبلغ وام مسکن وجود دارد. بنابر اخبار موثق احتمالاً وام مسکن در سال 1402 با افزایشی چند درصدی همراه خواهد شد.

براساس گفته‌های مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، احتمال افزایش مبلغ وام مسکن در سال 1402 وجود دارد. وی عنوان کرد که طرح پیشنهادی افزایش وام مسکن به مبلغ 550 میلیون تومان در دست بررسی است و احتمالاً این مبلغ به تصویب برسد. با توجه به افزایش سرسام‌آور قیمت مسکن و نرخ نجومی اجاره‌بها به ‌خصوص در سال جاری، آیا مبلغ 550 میلیون تومان برای وام مسکن می‌تواند مناسب باشد؟

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: وام 200 میلیون تومانی و 4 درصدی بانک مهر ایران [+شرایط و نحوه دریافت]

احتمال افزایش مبلغ وام مسکن به 550 میلیون تومان وجود دارد

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از تسنیم، مهرداد بذرپاش در حاشیه همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی با بیان اینکه قرارداد ساخت خط آهن رشت – آستارا هفته آینده امضا می‌شود در پاسخ به پرسش تسنیم که آیا سرمایه‌گذاری این پروژه را روس‌ها انجام خواهند داد، اظهار کرد:

بخشی از این سرمایه‌گذاری توسط طرف روسی انجام می‌شود که با تکمیل آن کریدور شمال – جنوب نقش پررنگ‌تری در تسهیل حمل و نقل و ترانزیت کشور ایفا خواهد کرد.

وی با اشاره به ابراز تمایل کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای همسایه شمالی به حضور در تکمیل کریدورهای شمال – جنوب و شرق – غرب افزود: «مذاکرات با طرف‌های خارجی در این زمینه در دستور کار قرار دارد.»

احتمال افزایش مبلغ وام مسکن به 550 میلیون تومان وجود دارد

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 550 کیلومتر جاده ساحلی در جنوب کشور داریم که تکمیل آن نقش بسیار زیادی در اقتصاد دریامحور خواهد داشت اضافه کرد‌:

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته باقیمانده این جاده ساحلی که بیشتر آن در استان سیستان و بلوچستان است تا پایان دولت سیزدهم به اتمام خواهد رسید.

بذرپاش در پاسخ به سوال دیگر تسنیم در خصوص حضور هندی‌ها در بندر چابهار و اینکه آیا احتمال کنار گذاشتن هندی‌ها به دلیل عدم پایبندی به تعهدات وجود دارد تصریح کرد: «ما در شرایطی نیستیم که برای سرمایه‌گذاری در بنادر منت کسی را بکشیم. در زمان حاضر بخش خصوصی داخلی و خارجی درخواست‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری در بنادر دارند که ما باید از بین این درخواست‌ها بهترین آنها را انتخاب کنیم.» وی تاکید کرد:‌

بر اساس رویکرد دولت سرمایه‌گذاری در بنادر باید بلندمدت باشد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین درخصوص مباحث مربوط به افزایش 50 درصدی وام مسکن گفت: «پیشنهاد افزایش وام ساخت به 550 میلیون تومان در حال بررسی است و احتمالا همین رقم نیز تصویب خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص احتمال افزایش مبلغ وام مسکن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید