0

احتمال افزایش سرعت شارژ آیفون 14 قوت گرفت

احتمال افزایش سرعت شارژ آیفون 14 قوت گرفت
بازدید 152

[ad_1]

جدیدترین شواهد و اطلاعات فاش شده، حاکی از افزایش سرعت شارژ آیفون 14 هستند. اطلاعات بیشتر درباره این خبر را در این مطلب دنبال کنید.

آبان تتر

در ماه مارس (فروردین) Ming-Chi Kuo تحلیلگر حوزه فناوری پیش‌بینی کرد که اپل امسال از یک شارژر 30 واتی GaN رونمایی می‌کند. حالا یکی دیگر از افشاگران دنیای فناوری گزارش داده که یک برند که نخواست نام آن فاش شود، قصد دارد شارژرهای 30 واتی جدیدش را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد تا آن را با سری آیفون 14 پرو که به زودی روانه بازار می‌شود، امتحان کنند.

افشاگر دیگری به نام Kioriku گزارش داده که آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس فقط نزدیک شارژ صفر درصد با سرعت 30 وات شارژ می‌شوند و بعد از آن سرعت شارژ آنها به 27 تا 25 وات کاهش پیدا می‌کند. آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس اپل به ترتیب با سرعت 23 و 27 وات شارژ می‌شوند بنابراین افزایش سرعت شارژ آیفون 14 نسبت به نسل قبل چندان چشمگیر نیست.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های فست شارژ ؛ کدام گوشی سریع‌تر شارژ می‌شود؟

احتمال فروش مجزای شارژر با وجود افزایش سرعت شارژ آیفون 14

به احتمال زیاد با وجود افزایش سرعت شارژ آیفون 14، این شارژر 30 واتی GaN جدید اپل با خود آیفون 14 پرو و پرو مکس فروخته نمی‌شود بلکه اپل آنها را به صورت مجزا به فروش می‌رساند. برای استفاده در محصولات دیگر، این شارژر قابلیت تبدیل USB-C به لایتنینگ را خواهد داشت.

افزایش سرعت شارژ آیفون 14
شارژر 30 واتی قبلی آیفون

اپل تا امروز چند شارژر GaN تولید کرده از جمله شارژر 140 واتی برای مک‌بوک پروی 16 اینچی و شارژرهای 35 واتی دوقلو که همراه مک‌بوک ایر M2 جدید عرضه شدند. در این محصولات از کابل‌های تبدیل USB C به C استفاده می‌شد در حالی که در نسل آیفون 14 از کابل لایتنینگ استفاده می‌شود (که به دلیل مقررات جدید اتحادیه اروپا، احتمالاً آخرین نسلی است که این شرایط را دارد).

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزایش سرعت شارژ آیفون 14 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید