0

احتمال استعفای مارک زاکربرگ از مدیرعاملی متا شدت گرفت

احتمال استعفای مارک زاکربرگ از مدیرعاملی متا شدت گرفت
بازدید 114


در پی حواشی‌های اخیر شرکت متا، احتمال استعفای مارک زاکربرگ مطرح شده که در صورت اجرایی شدن، می‌تواند اتفاقی تاثیرگذار در آینده این شرکت باشد.

در پی افزایش فشار بر روی متا به خاطر سرمایه‌گذاری سنگین روی متاورس، یکی از منابع آگاه خبری مبنی بر احتمال استعفای مارک زاکربرگ در سال 2023 را منتشر کرد. البته این ادعا توسط سخنگوی متا رد و تکذیب شده است.

مهاجرت به انگلستان و پرتغال

بیشتر بخوانید: توقف برخی پروژه‌های مهم متا در نتیجه تداوم بحران مالی ؛ این زاکربرگ کلافه!

احتمال استعفای مارک زاکربرگ

متا که طی سالیان اخیر، رویداد‌های پرچالشی را سپری کرده است، حال در حوزه فناوری وجهه ی مثبتی را برای خود متصور نمی‌شود. درحالی‌که فشار روی مارک زاکربرگ به بیشترین حد ممکن رسیده، تحلیلگران وال‌استریت گمانه‌زنی درباره‌ی آینده‌ی متا و به‌خصوص مدیرعامل این شرکت را شروع کرده‌اند.

احتمال استعفای مارک زاکربرگ از مدیرعاملی متا شدت گرفت

نشریه‌ی The Leak که تخصصش افشای اخبار مهم و پرحاشیه است، ادعا کرد که مارک زاکربرگ تصمیم به استعفا در سال 2023 گرفته است. البته، به ادعای منبع داخلی The Leak، استعفای مارک زاکربرگ تأثیری روی برنامه‌هایی که شرکت متا برای متاورس دارد، نخواهد گذاشت. متا میلیاردها دلار بودجه به متاورس اختصاص داده و همین موضوع یکی از عواملی است که منجر به افت قابل توجه درآمد این شرکت شده است.

مارک زاکربرگ با وجود مخالفت از سوی سهام‌داران، توجهی به این قضیه نداشته و تمایل ویژه‌ای به متاورس نشان می‌دهد و براساس گفته‌ی او، متا سال آینده بیش از پیش به سرمایه‌گذاری در این حوزه ادامه خواهد داد. همچنین، زاکربرگ بیان کرد که این سرمایه‌گذاری سنگین در بلندمدت سودآور خواهد بود، اما تحلیلگران با این نظر او موافق نیستند.

در همین راستا، احتمال استعفای مارک زاکربرگ صرفاً توسط The Leak مطرح شده است و هنوز هیچ رسانه‌ی بزرگی از این ادعا حمایت نکرده است؛ اما با توجه به سابقه‌ای که زاکربرگ در طی سالیان اخیر از خود نشان داده، تکذیب استعفای او توسط سخنگوی متا تنها برای آرام نگه داشتن اوضاع بوده و طرح چنین ادعایی چندان هم غیرمنطقی نیست.

نکته دیگر در این خصوص نیز این است که در پی مطرح شدن احتمال استعفای مارک زاکربرگ ، ارزش سهام متا برای مدت‌زمانی کوتاه یک درصد رشد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد احتمال استعفای مارک زاکربرگ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: TheLeak

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید