0

اجباری شدن احراز هویت در توییتر برای تشخیص حساب‌های واقعی

اجباری شدن احراز هویت در توییتر برای تشخیص حساب‌های واقعی
بازدید 147


اجباری شدن احراز هویت در توییتر در دستور کار این شبکه اجتماعی قرار گرفت. توییتر بر لبه تیغ درحال حرکت است.

آنطور که پیداست قانون اجباری شدن احراز هویت در توییتر به‌زودی اجرا می‌شود. این شبکه اجتماعی بخشی از محبوبیت خود در جذب مخاطبان را مدیون امکان ثبت‌نام سریع و آسان و و فضای اظهارنظر غیرقابل شناسایی است. اما با این تصمیم، توییتر مطمئناً بخش زیادی از محبوبیت‌اش را از دست خواهد داد و عدم امکان نام‌نویسی راحت نیز بر تعداد کاربرانش اثر منفی خواهد گذاشت.

کریپتال گلوبال

بیشتر بخوانید: تلاش توییتر برای بدل شدن به یک پلتفرم پرداخت مانند پی پال و اپل پی

اجباری شدن احراز هویت در توییتر اجرایی می‌شود

گزارشات اخیر حاکی از اجباری شدن احراز هویت کاربران توییتر هستند و این شبکه اجتماعی قصد دارد حساب‌های جعلی را هرچه زودتر حذف کند؛ اما به نظر می‎‌رسد که احتمالا این تصمیم مورد استقبال قرار نگیرد.

توییتر پس از انتقال مالکیت به ایلان ماسک دچار دگرگونی‌های مثبت و منفی زیادی شده که تجربه کاربران را تا حد زیادی تغییر داده است. یکی از دگرگونی‌های جدید توییتر مربوط به حذف سخت‌گیرانه حساب‌های جعلی خواهد بود. افزایش موارد جعل هویت در بروز این اتفاق تاثیر زیادی داشته‌اند؛ اما مراحل احراز هویت در توییتر به چه شرح خواهند بود؟

اجباری شدن احراز هویت در توییتر اجرایی می‌شود

بر اساس اطلاعات فاش شده، کاربران باید شناسه قانونی و البته تصویر سلفی خود را برای تایید واقعی بودن حساب خود در اختیار توییتر قرار دهند. مسئولان بخش مربوطه این شبکه اجتماعی پس از مدتی این درخواست احراز هویت را تایید کرده و نتیجه را به اطلاع کاربر خواهند رساند.

این اقدام به مانند شمشیری دو لبه است. پاک‌سازی سرویس‌ها از کاربران جعلی که اطلاعات نادرست را نشر می‌دهند نکته مثبتی به شمار می‌آید؛ اما در مقابل کاربران نگران نقض حریم خصوصی و امنیت خود طی این فرآیند هستند. بر اساس دیگر اطلاعات منتشر شده، ایلان ماسک در نظر دارد تایید هویت کاربران را به شرکت شخص ثالثی با همین تخصص بسپارد. در نهایت توجه داشته باشید که این موضوع هنوز مورد تایید رسمی توییتر قرار نگرفته است. با توجه به اوضاع اخیر این شبکه اجتماعی اما تحقق آن دور از ذهن نیست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره اجباری شدن احراز هویت در توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید