0

ابراز علاقه امبر هرد به جانی دپ پس از شکست در دادگاه ؛ «هنوز عاشقشم» [+فیلم]

ابراز علاقه امبر هرد به جانی دپ پس از شکست در دادگاه ؛ «هنوز عاشقشم» [+فیلم]
بازدید 148


ابراز علاقه امبر هرد به جانی دپ پس از شکست در دادگاه در مصاحبه جدیدی که از او منتشر شده به گوش می‌رسد. در ادامه فیلم این مصاحبه را مشاهده کنید.

همانطور که احتمالا در جریان هستید، در طول چند ماه گذشته، نکات بسیار زیادی از ازدواج پرحاشیه جانی دپ و امبر هرد در دادگاه این دو که به صورت زنده از یوتیوب پخش می‌شد، برملا شده است. هر یک از آن‌ها در طول این دادگاه تلاش کردند تا ثابت کنند که قربانی یک رابطه خشونت آمیز شده‌اند.

مستر بلیط

 

جانی دپ و امبر هرد، همسر سابق او، به مدت شش هفته در دادگاهی در ایالات متحده با هم به جدال پرداختند. این دعوای حقوقی در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شد. این محاکمه که برخی از بی‌ثبات‌ترین لحظات زناشویی این زوج از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ را برای عموم به نمایش گذاشت، توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

هرد گفته بود که شوهر سابقش چندین بار او را مورد خشونت فیزیکی و جنسی قرار داده است. دپ رفتار خشونت آمیز با هرد یا هر زن دیگری را انکار کرده و گفته بود، در دوران زندگی مشترک، هرد همواره به او پرخاش می‌کرده است.

با این حال، اکنون و پس اعلام شکست امبر هرد و قرار به پرداخت غرامت 15 میلیون دلاری، بازیگر آکوامن مجدد به جانی دپ ابراز علاقه کرده است.

ویدیوی زیر را تماشا کنید:

دپ، ستاره ۵۸ ساله «دزدان دریایی کارائیب»، از هرد شکایت و استدلال کرده بود که با انتشار مطالبی دروغ در رسانه‌ها درباره آزار خانگی، او را بدنام کرده است. امبر هرد بازیگر ۳۶ ساله هالیوود نیز در شکایت متقابل از جانی دپ، به دلیل این که او را دروغگو خوانده است، تقاضای ۱۰۰ میلیون دلار غرامت کرده بود.

در طول محاکمه، هر یک از طرفین وقایع آزاردهنده خود از دوران ازدواج را بازگو کردند و همچنین خانواده، دوستان و همکاران دپ و هرد به عنوان شاهد در دادگاه حضور داشتند. اکنون حکم نهایی صادر شده تا جنجال بین دو بازیگر سینما نیز به پایان خود برسد و هیئت منصفه، هرد را به افترا و بدنام کردن دپ متهم کرده است.

بیشتر بخوانید:

.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید