0

ابرآروان و مالکان آن توسط آمریکا تحریم شدند

ابرآروان و مالکان آن توسط آمریکا تحریم شدند
بازدید 28

[ad_1]

ابرآروان و مالکان آن توسط آمریکا تحریم شدند. ظاهراً وزارت خزانه‌داری آمریکا اقدام به تحریم این دو شرکت کرده است.

ابرآروان و مالکان آن توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم شدند. این وزارتخانه مدعی‌ست که این دو شرکت بزرگ به‌دلیل تسهیل سانسور اینترنتی در لیست تحریم قرار گرفته‌اند. اما در لیست تحریم‌‌های جدید آمریکا علاوه‌بر دو شرکت ذکر شده، دو فرد نیز به نام‌های پویا پیرحسینلو مدیرعامل ابر آروان و فرهاد فاطمی مدیر فنی این شرکت و همبنیانگذار ابر آروان اضافه شده‌اند.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: دامنه اصلی ابرآروان از دسترس خارج شد؛ تاثیر مستقیم تحریم‌های بین‌المللی!

ابرآروان و مالکان آن توسط آمریکا تحریم شدند

وزارت خزانه‌داری آمریکا در تحریم‌های جدید خود دو شرکت فناوری و دو فرد فعال در این شرکت را تحریم کرده است. در تحریم‌های جدید این سازمان، نام دو شرکت ابر آروان و شرکت آروان گلوبال دیده می‌شود. همچنین «پویا پیرحسینلو» مدیرعامل ابر آروان و «فرهاد فاطمی» مدیر فنی این شرکت و همبنیانگذار ابر آروان نیز در این فهرست تحریم‌های جدید قرار دارند. در این بیانیه خبری دلیل تحریم این دو شرکت و موسسان آن «تسهیل سانسور اینترنت در ایران» عنوان شده است.

ابرآروان و مالکان آن توسط آمریکا تحریم شدند

این نخستین‌بار نیست که شرکت جهانی ابر آروان نیز مورد تحریم‌های بین‌المللی قرار می‌گیرد و این موضوع می‌تواند به فعالیت جهانی آروان، لطمه وارد کند. فعالیت گسترده بین‌المللی از اهداف بزرگ ابر آروان طی سالیان گذشته اعلام شده بود و حالا این موضوع تحت سایه تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفته است.

ابر آروان در آخرین رویداد سوار ابرها که ۲۸ فروردین برگزار شد، به شکل عمومی تمام اتهام‌هایی که به این شرکت وارد شده بود را رد و اعلام کرد میزبانی از کسب‌وکارها در ایران یا خارج ایران تفاوتی در تصمیم حاکمیت برای قطع اینترنت ایجاد نمی‌کند؛ چراکه به گفته مدیرعامل این شرکت یعنی پویا پیرحسین‌لو، حتی در صورت قطع اینترنت، سرویس‌های حساس و منتخب ایرانی فارغ از اینکه داخل ایران میزبانی شده باشند یا خارج ایران، می‌توانند با انتخاب حاکمیت به کارشان ادامه دهند.

ابر آروان در همان بیانیه اعلام کرده بود قصد دارند تا مسیرشان را برای توسعه محصولات ابری ادامه دهند:

ما مسیرمان را به سمت توسعه محصولات ابری و خدمت به مشتریان خود ادامه خواهیم داد و به عنوان یک استارت‌آپ فناوری بین‌المللی در اکوسیستم فناوری ابری، در کنار سایر ارائه‌دهندگان ابری در سراسر جهان رشد خواهیم کرد.

اکنون باید دید در نهایت سرنوشت ابر آروان پس از این تحریم‌های جدید چه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص تحریم آمریکا علیه دو شرکت ابرآروان و مالکان آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید