0

آیکو نئو 7 SE رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

آیکو نئو 7 SE رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
بازدید 116


برند زیر مجموعه ویوو، آیکو،از گوشی آیکو نئو 7 SE رونمایی کرد. این گوشی میان رده از مشخصات برتری مانند تراشه دایمنسیتی 8200 و شارژ سریع 120 وات برخوردار است.

آیکو روز گذشته از سری iQOO 11 در کشور چین رونمایی کرد. گوشی‌های حاضر در این سری از محصولات پرچمدار آیکو از مشخصات قابل توجه و برتری مانند نرخ نوسازی بالا، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و فناوری شارژ سریع برخوردار هستند.

مهاجرت به انگلستان و پرتغال

علاوه بر این، همان طور که انتظار می‌رفت، در طول این رویداد گوشی iQOO Neo 7 SE نیز به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی که یک دستگاه میان رده به حساب می‌آید در واقع نسخه متفاوتی از Neo 7 است، در حال حاضر در کشور چین در دسترس می‌باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

قیمت و مشخصات فنی آیکو نئو 7 SE

iQOO Neo 7SE دارای یک صفحه نمایش 6.78 اینچی آمولد با وضوح و رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. در قسمت مرکزی بالای این نمایشگر یک سوراخ پانچ دیده می‌شود که میزبان دوربین سلفی خواهد بود.

همچنین این گوشی از حاشیه‌هایی نازک، فناوری HDR و اسکنر اثرانگشت درون صفحه‌ای برخوردار است. در پنل پشتی آن نیز یک جزیره دوربین مربعی شکل وجود دارد. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند در بخش صوتی عملکرد قابل قبولی داشته باشد چرا که به یک بلندگوی استریو سه بعدی مجهز شده است.

در جلوی iQOO Neo 7SE یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد و تنظیمات دوربین‌ سه گانه پشتی آن شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با لرزش گیر OIS، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک لنز عمق سنج 2 مگاپیکسلی می‌شود.

آیکو نئو 7 SE

iQOO Neo 7SE اولین گوشی هوشمندی است که از پردازنده نو ظهور دایمنسیتی 8200 مدیاتک قدرت می‌گیرد. این چیپست بر اساس فناوری 4 نانومتری تولید شده است. این دستگاه از حداکثر 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. همچنین این گوشی به یک سیستم اتلاف حرارت و موتور خطی X-Axis مجهز شده است.

انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی تامین می‌شود. از نظر نرم‌افزاری، این دستگاه از رابط کاربری Origin OS 3.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۳ استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های iQOO Neo 7SE می‌توان به وای فای، بلوتوث 5.2، شبکه اتصالی فایوجی، NFC ،GPS و پورت USB تایپ C اشاره کرد.

iQOO Neo 7SE در رنگ‌های آبی الکترونیک، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی از 2099 یوان (معادل 301 دلار) برای نسخه پایه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی شروع می‌شود. این گوشی در چهار نسخه و پیکربندی‌ دیگر با 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی، 16 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم/ 512 گیگابایت حافظه داخلی تولید خواهد شد که هر کدام به ترتیب با قیمت 2299 یوان (معادل 329 دلار)، 2499 یوان (معادل 358 دلار)، 2799 یوان (معادل 401 دلار) و 2899 یوان (معادل 415 دلار) به فروش خواهند رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی آیکو نئو 7 SE چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید