0

آیپد تاشو اپل سال آینده عرضه می‌شود

آیپد تاشو اپل سال آینده عرضه می‌شود
بازدید 33

[ad_1]

برخی منابع آگاه اعلام کرده‌اند که آیپد تاشو اپل سال 2024 عرضه خواهد شد. ظاهراً روند توسعه دیوایس پرطرفدار اپل به سرعت در حال پیشروی است.

آیپد تاشو اپل سال آینده عرضه می‌شود. برخی منابع آگاه در تایوان مدعی شده‌اند که اپل با تسریع روند ساخت تبلت‌های آی‌پد تاشو خود قصد دارد از این محصولات جدید اواخر سال 2024 یا اوایل 2025 رونمایی کند. البته برخی شایعات می‌گویند ارزشمندترین شرکت جهان چند سالی‌ست که بر روی توسعه این محصول کار می‌کند؛ که البته با بازار پیش‌رو و رشد دستگاه‌های تاشو، این امر دور از انتظار هم نیست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آیپد تاشو اپل سال آینده عرضه می‌شود

خبرگزاری دیجی‌تایمز در گزارشی اختصاصی می‌نویسد که اپل فرایند توسعه‌ آیپد تاشو را سرعت داده است و این محصول را احتمالاً اواخر ۲۰۲۴ رونمایی می‌کند.

طبق ادعای منابع آگاه در زنجیره‌ تأمین، اپل همکاری نزدیک با تأمین‌کنندگان را شروع کرده است و قصد دارد در پایان سال ۲۰۲۴ «تولید در مقیاس کوچک» را شروع کند. بدین‌ترتیب، پیش‌بینی می‌شود آیپد تاشدنی در پایان سال ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۵ رسماً معرفی شود.

آیپد تاشو اپل سال آینده عرضه می‌شود

شایعه‌ها می‌گویند اپل سال‌ها است که روی محصولات تاشدنی کار می‌کند و به‌طور مداوم طراحی آن‌ها را تغییر می‌دهد تا درنهایت محصولی شایسته بسازد.

برنامه‌ فعلی اپل این است که نمایشگر تاشدنی را در ابتدا وارد آیپد کند؛ چون آیپد بخش کوچکی از خط‌ تولید را اشغال می‌کند و هرگونه مشکل یا کمبود فروش، تأثیر چندانی روی اپل نمی‌گذارد. احتمالاً درادامه، تولید آیفون و مک بوک تاشدنی را نیز شاهد خواهیم بود.

منابع آگاه می‌گویند که اپل هنوز طراحی آیپد تاشدنی را نهایی نکرده است. در ابتدا اعضای تیم طراحی محصول اپل، پروژه‌ آیپد تاشدنی را رهبری می‌کردند؛ اما اکنون این وظیفه به تیم دیگری سپرده شده است تا هزینه‌های تولید کاهش پیدا کند. فعلاً به قیمت تبلت مذکور اشاره نشده است؛ ولی اپل در تلاش است تا قیمت آیپد تاشدنی را در سطح منطقی نگه دارد.

یکی از مشکلات فعلی اپل، ساخت پنل مناسب و لولای مستحکم است. اپل نگرانی زیادی درباره‌ چین‌خوردن نمایشگر دارد و فعلاً به سامسونگ و ال‌جی به‌عنوان تأمین‌کننده‌های اصلی نگاه می‌کند. تولید انبوه آیپد تاشدنی در سال ۲۰۲۵ آغاز می‌شود. اپل ازطریق محصول تاشدنی جدیدش می‌تواند فروش آیپد را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره توسعه آیپد تاشو اپل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید