0

آینده توئیتر بعد از تصاحب آن توسط ایلان ماسک

آینده توئیتر بعد از تصاحب آن توسط ایلان ماسک
بازدید 314

[ad_1]

از جبران خسارت و زیان‌های توئیتر گرفته تا تغییر فرهنگ، هیچ کس نمی‌داند در آینده و با ورود ایلان ماسک چه چیزی در توئیتر رخ می‌دهد.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از theverge، هیئت مدیره‌ توئیتر با خریداری کل سهام این کمپانی به وسیله ایلان ماسک به ارزش 44 میلیارد دلار موافقت کرده است. پس از اعلام این خبر، احساسات جریان یافته در کانال‌های عمومی اسلک تا حد زیادی نگران کننده و منفی بود.

البته برخی از کارمندانی معتقد بودند که توئیتر خصوصی که توسط ماسک اداره می‌شود، شانس بیشتری برای بهبود خدمات نسبت به یک کمپانی دولتی دارد که به سهامدارانش وابسته است.

ماسک قصد دارد ربات‌های مضر را حذف کرده و نحوه عملکرد الگوریتم‌ها را شفاف‌تر کند.

با روی کار آمدن ایلان ماسک در توئیتر شرایط متفاوت می‌شود و کارمندان به این فکر هستند که آیا کار در توییتر منطقی است یا خیر.

انتظار می‌رود بسته شدن قراردادها حدود شش ماه طول بکشد.

در آن زمان، به نظر می‌رسد که مدیر عامل پاراگ آگراوال، شرکت را ترک کند، اگرچه او امروز خطاب به کارمندان این موضوع را مطرح نکرد.

علاوه بر این انتظار می‌رود استخدام سخت‌تر شود. به نظر می‌رسد شرکت شاهد ریزش قابل توجهی باشد، به ویژه در رده‌های رهبری – و در تیم‌های “سلامت” که برای مبارزه با آزار و اذیت کار می‌کنند.

خرید توئیتر توسط ماسک یک داستان خارق‌العاده است

در ابتدا تصاحب 9 درصد از شرکت به عنوان یک سرمایه گذار «منفعل»، عدم گزارش آن، دعوت به عضویت در هیئت مدیره و رد کردن آن، و سپس پیشنهاد خرید مستقیم شرکت، یک فرایند بسیار عجیب است.

از سوی دیگر، در زمان ارائه پیشنهاد ماسک همه چیز عادی بود؛ و توئیتر قصد داشت مانع از تصاحب تمام شرکت توسط ماسک شود. این امر ماسک را مجبور کرد تا ثابت کند که واقعاً بودجه لازم برای انجام معامله را دارد. او این کار را کرد و هیئت مدیره گزینه‌های خود را بررسی کرد. در نهایت، او توئیتر را خرید.

توئیتر مدت‌هاست که عملکرد ضعیفی داشته است، و مدیران سابق معتقدند که شرکت فرصتی واقعی برای تغییرات اساسی دارد.

توئیتر به‌عنوان یک شرکت خصوصی، که تنها به منافع یک فرد وابسته است، ممکن است بتواند خود را به گونه‌ای تغییر دهد که موفق‌تر باشد.

علاوه بر این، ماسک موافقت کرده که برای پرداخت بخشی بدیهی‌ها، یک وام پرخطر 12.5 میلیارد دلاری دریافت کند، که توسط سهام خود از شرکت تسلا ضمانت شده است.

بنابراین، برای اجتناب از فروش سهام تسلا و پرداخت وام، ماسک باید به اقتصاد توئیتر بیشتر اهمیت دهد.

طبق شایعات ماسک تمایل دارد توئیتر را از بخش تجارت تبلیغات خارج کند. اما طبق گفته‌ی کارمندان سابق توئیتر به عنوان یک شبکه اجتماعی مبتنی بر فید، به تبلیغات اهمیت می‌دهد.

با وجود مشغله‌ی کاری ماسک در کمپانی‌های تسلا، اسپیس ایکس و شرکت بورینگ و نورالینک، او زمان لازم برای رهبری توئیتر را ندارد و آگراوال امروز گفت که قصد دارد تا پایان قرارداد با شرکت بماند. اما ماسک برای چشم انداز در شرکت به چه کسی اعتماد خواهد کرد؟

آیا دوباره از ترامپ دعوت می‌کند تا در این شبکه عضو شود؟ ترامپ امروز گفت که قطعاً حتی اگر از او دعوت شود به توئیتر بازنخواهد گشت.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید