0

آینده برنامه نویسی در ایران و کل دنیا چگونه هست؟ (0تا100 ) توضیحات / 2022

تصویر پیدا نشد !
بازدید 146

[ad_1]

فهرست موضوعات مقاله

آینده برنامه نویسی در ایران و کل دنیا چگونه هست سلام خدمت مخاطب های گل مجله آی تی. یکی از سوالاتی که ذهن افرادی که قصد ورود به رشته برنامه نویسی را دارند این است که شغل برنامه نویسی چیست و آیا برنامه نویسی آینده ای دارد؟ یا کسانی هستند که می خواهند بدانند آیا آینده برنامه نویسی در ایران امیدوار کننده است یا خیر.

در این مقاله می خواهم در مورد آینده برنامه نویسی و اینکه آیا ارزش صرف وقت برای یادگیری و آموزش برنامه نویسی را دارد بیشتر صحبت کنم.

چرا که برای نوشتن برنامه علاوه بر هزینه مواد، نیاز به صرف زمان و فکر داریم. بنابراین، اگر می خواهید در مورد آینده برنامه نویسی بیشتر بدانید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

آینده برنامه نویسی

یکی از دغدغه های کسانی که می خواهند وارد رشته برنامه نویسی شوند این است که وارد این رشته نشوم و آینده خوبی نداشته باشم یا وضعیت درآمدی بدی داشته باشم.

در این مقاله در مورد همه این موضوعات صحبت می کنیم.دوستان عزیز هر چیزی که الان استفاده میکنید ربطی به برنامه نویسی داره.

از صفحاتی که مشاهده می کنید تا برنامه هایی که در تلفن خود استفاده می کنید و حتی برنامه های موجود در دفتر شما، همه آنها با برنامه نویسی پیاده سازی شده اند.

حتی در بسیاری از وسایل الکترونیکی که ما استفاده می کنیم، برنامه نویسی استفاده می شود.

بنابراین می توان گفت که تقریباً هر چیزی که در اطراف خود می بینیم و به صورت الکترونیکی ارائه می شود مربوط به برنامه نویسی است.

یا بگذارید مثال های دیگری را برایتان بیاورم که به دستتان بیاید.الان بسیاری از شرکت ها وب سایت ها و اپلیکیشن ها را برون سپاری می کنند

و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود و هر بار که این برنامه ها راه اندازی می شوند نیاز به مهندسی مجدد دارند.

به روز رسانی. و این چرخه ادامه دارد. کار به جایی رسیده است که بسیاری از افراد عادی می خواهند وب سایت داشته باشند و به فکر راه اندازی یک وب سایت شخصی هستند.

پس با این وضعیت می توان گفت که زندگی روزمره ما با برنامه نویسی گره خورده است زیرا حداقل چند ساعت از وقت ما در روز صرف کارهایی می شود که برنامه نویسی هستند.

و این وسایل و ابزار روز به روز در حال افزایش است زیرا جامعه خواستار اضافه شدن این ابزارها است.

اگر این نمونه ها را ذکر کردم می خواستم متوجه شوید که برنامه نویسی فقط در ابتدای کار است و روز به روز این بازار بزرگتر و بزرگتر می شود و می توان گفت آینده برنامه نویسی فوق العاده روشن و دلپذیر است.

آینده برنامه نویسی در ایران و کل دنیا چگونه هست؟ (0تا100 ) توضیحات / 2022

آینده برای برنامه نویسان چگونه است؟

آینده برنامه نویسان امروزی به سمتی می رود که با توجه به سرعت توسعه فناوری، باید روزانه در زمینه کاری و مهارت های خود بیاموزند و پیشرفت کنند تا به عملکرد مورد انتظار جامعه و شرکت ها برسند.

همه نمی توانند توسعه دهنده شوند و مهارت های افراد در یادگیری موضوعات با یکدیگر متفاوت است. با این حال، از سال ۲۰۱۸، ظهور شرکت های نوپا، موسسات آموزشی و بوت کمپ ها به سرعت در حال افزایش است.

ایده اصلی این شرکت ها ارائه خدمات به افرادی است که به دنبال یادگیری زبان برنامه نویسی هستند. همچنین برای آموزش کد نویسی به بچه ها کمپ های بوت ارائه شده است.

بنابراین، با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان و متخصصان به دنبال یادگیری برنامه نویسی هستند،

پس ثروت و شرکت ها به این سمت حرکت می کنند. در نتیجه، دو راه وجود دارد که توسعه دهندگان می توانند از آنها برای ایجاد آینده بهتر برای خود استفاده کنند:

مهارت های زبانی جدید خود را بهبود بخشید.
به موضوعاتی بپردازید که در آن مهارت های آنها استفاده می شود.

آینده شغلی رشته برنامه نویسی

پس از صحبت در مورد آینده برنامه نویسی ، بسیاری از افراد می خواهند برنامه نویسی را به عنوان اصلی ترین چیز خود انتخاب کنند و همه می پرسند آینده برنامه نویسی چیست؟

برای این دوستان ، ما می توانیم آزادانه به آنها بگوییم که آینده حرفه برنامه بسیار عالی و پر از پول است.

اگر زبان برنامه نویسی را به خوبی و عمیق یاد بگیرید ، شرکت ها می خواهند شما را استخدام کنند و می خواهند برای آنها کار کنند. البته این الگویی از درآمد از برنامه نویسی است و می توانید از برنامه های مختلف از برنامه نویسی درآمد کسب کنید.

بنابراین اگر می خواهید برنامه نویسی را به عنوان یک چیز اصلی انتخاب کنید ، دریغ نکنید زیرا آینده خوبی برای این زمینه دارد و ما می توانیم آزادانه بگوییم که هرکسی که برنامه نویسی را آموخته است اکنون در وضعیت خوبی درآمدی است.

واد در زمینه توسعه دهندگان برای کسب درآمد ، یک گفته کاملاً شناخته شده وجود دارد که بسیار مهم است. تخصص شما می تواند درآمد شما و همچنین آینده حرفه برنامه شما را تضمین کند.

آینده کار برنامه در سراسر جهان در حال رشد است و بسیاری از کارفرمایان هر روز به افراد با استعداد نیاز دارند تا کار و سفارشات خود را انجام دهند.

اما همچنین لازم به ذکر است که تعداد افرادی که به عنوان توسعه دهندگان به بازار کار وارد می شوند به سرعت در حال افزایش است.

فناوری اطلاعات و صنعت رایانه در جهان به سرعت در حال رشد است و در نتیجه تقاضا برای انواع جدید نرم افزارهای رایانه ای در صنایع مختلف در حال افزایش است.

علاوه بر این، با توجه به پیشرفت کامپیوتر و نفوذ آن به تقریبا تمامی خانواده ها،

صنایع، شرکت ها و وابستگی جامعه به این دستاورد بزرگ بشری، رشته برنامه نویسی کامپیوتر نیز رو به رشد است و زمینه های کاری زیادی وجود دارد. می توان تصور کرد بنابراین، ما می توانیم به آینده حرفه برنامه نویسی بسیار خوش بین باشیم.

یکی دیگر از موقعیت های شغلی برنامه نویسی، کار در واحد فناوری اطلاعات سازمان های دولتی و کار در شرکتی است که محصولات نرم افزاری تولید می کند

یا به صورت پروژه ای و شخصی کار می کند که خیلی و راحت دست توسعه دهندگان در این کار گذاشت.

کار از راه دور و آزاد از عوامل مهم در یافتن شغل مناسب در این زمینه، داشتن تجربه، تخصص و تسلط بر تکنولوژی روز و زبان های برنامه نویسی است که می توانید از آن به عنوان بهترین اهرم برای درآمدزایی استفاده کنید.

آینده برنامه نویسی در ایران و کل دنیا چگونه هست؟

آینده برنامه نویسی در ایران

پس از صحبت در مورد آینده برنامه نویسی برنامه نویسی و حرفه ای ، بسیاری از افراد می خواهند از آینده برنامه نویسی در ایران ، در سراسر جهان و البته در ایران

، میزان استخدام توسعه دهندگان رایانه ، به ویژه گروهی که به زبانهای برنامه نویسی بیشتری تسلط داده اند

، بدانند در اینترنت با سرعت معقول افزایش می یابد ، بنابراین حتی نوجوانان با بسیاری از این موارد و مشاغل سر و کار دارند.

باید گفت که به دلیل توسعه صنعت نرم افزار در کشور ، این روند انتظار می رود ادامه یابد. البته ، آمار و اطلاعات دقیق توسط مقامات ذیصلاح در این باره منتشر نشده است

اما می توان گفت اگر با این برنامه وارد این برنامه شوید و با مراحل آموزشی و تخصص خوب بروید ، آینده حرفه برنامه شما است بسیار روشن

آینده برنامه نویسی در سراسر جهان در حال بهبود است. چه در ایران و چه در کشورهای اروپایی ، آسیایی ، ایالات متحده و حتی آفریقایی ، این زمینه بسیار مرفه شده است.

به عنوان مثال ، در استرالیا ، در ۵ سال گذشته ، نرخ اشتغال توسعه دهنده در مقایسه با میانگین رشد کلیه مشاغل ۲۴.۲ ٪ افزایش یافته است (۱۰.۲). که بسیار جالب و امیدوار کننده است.

همچنین پیش بینی می شود ایالات متحده بین سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۲۲ ۸ ٪ رشد کند. در حالی که متوسط ​​رشد اشتغال همه مشاغل ۱۱ ٪ خواهد بود ،

این یک مزیت بزرگ برای توسعه دهندگان است و این آمار آینده برنامه نویسی را در موقعیت مطلوب تری نسبت به سایر مشاغل قرار می دهد.

بنابراین ، با این شرایط می توان گفت که آینده برنامه نویسی در ایران بسیار روشن و عالی است. فقط به یاد داشته باشید که اگر می خواهید در این زمینه کسب کنید ، باید یک زبان خوب و عمیق را یاد بگیرید.

پیشنهاد می کنم حتما وبینار روی نقشه راه آموزش برنامه نویسی را دانلود کنید. اگر به فکر یادگیری و آموزش برنامه نویسی هستید می توانید از فیلم های رایگان آموزش برنامه نویسی استفاده کنید. فقط بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

 

اگر فلان زبان برنامه نویسی منسوخ شد چی؟

بسیاری از توسعه دهندگان همچنین نگران هستند که زبان مورد علاقه آنها برای کار با آن از بین برود و منسوخ شود.

بحث منسوخ شدن در حوزه برنامه نویسی بسیار رایج است و می توان زبان برنامه نویسی ایجاد کرد یا زبان موجود هر لحظه ناپدید و منسوخ شد.

در چنین شرایطی، توسعه دهندگانی که خود را به یک زبان خاص محدود می کنند، شکست می خورند و اگر روزی برای آن زبان اتفاقی بیفتد، دیگر نمی توانند با زبان یا فریم ورک دیگری کدنویسی کنند.

پس با توجه به نتیجه ای که می توانیم از این گفتگوها بگیریم، یک رسانه برنامه نویسی موفق است که خود را به زبان یا فریم ورک خاصی محدود نمی کند و تنها مفهوم کلی و اساس موضوع را آموزش می دهد.

اگر اصول اولیه را یاد بگیرید و بعداً زبان برنامه نویسی مورد علاقه شما منسوخ شود و زبان جدیدی جایگزین آن شود، می توانید به راحتی به زبان جدید تغییر دهید و به راحتی با فناوری جدید کار کنید.

بنابراین به هیچ وجه محدودیت و تکیه بر فناوری خاصی نداشته باشید تا بتوانید همیشه بدون نگرانی به کار خود برسید.

آینده برنامه نویسی در ایران

 

اگر بازار کار برنامه نویسی اشباع شد چی؟

این یکی از مهمترین موضوعاتی است که در افرادی که به تازگی وارد زمینه برنامه نویسی شده اند ، بوجود می آید.

شما قطعاً می دانید که در این مرحله بسیاری از افراد در زمینه برنامه نویسی و به روش های مختلفی که در این زمینه کسب می کنند مشغول هستند ، اما هنوز هیچ خبری از اشباع وجود ندارد.

دلیل اینکه بازار کار برای برنامه نویسی اشباع نشده است این است که فقط افرادی که مهارت و تخصص بالایی دارند می توانند وارد بازار کار شوند.

از طرف دیگر ، بسیاری از افراد با شور و شوق زیادی وارد این منطقه می شوند ، پس از مدت کوتاهی به دلیل اشتباهاتی که در محل کار با آنها روبرو می شوند ، با برنامه نویسی و از دست دادن انگیزه خود دلسرد می شوند. و آنها با ناامیدی منطقه را ترک می کنند.

راز عدم تحرک در زمینه برنامه نویسی این است که دلیل شما برای ورود به این منطقه فقط مورد علاقه است. زیرا اگر به آن علاقه مند باشید ، قطعاً با مشکلات او می جنگید و در برابر آنها مقاومت خواهید کرد تا بتوانید در دراز مدت مهارت و تخصص کسب کنید.

اما بسیاری از دوستان با کلاهبرداران یا تبلیغات با درآمد بالا وارد این منطقه می شوند و از آنجا که علاقه ای به آن وجود ندارد ، دیر یا زود آنها قطعاً از برنامه نویسی خسته می شوند و ترک می شوند.

بنابراین نگران اشباع نباشید ، زیرا هرگز اشباع نمی شود.
زیرا:

درصد بالایی از افرادی که وارد این منطقه می شوند بعداً از منطقه خارج می شوند.
درصد بالایی از مردم نمی توانند به سطح حرفه ای و حرفه ای برسند ، در حالی که بازار کار فقط به متخصصان احتیاج دارد و توسعه دهندگان ضعیف یا پایین نمی توانند برای برنامه نویسی وارد بازار کار شوند.

ما می توانیم نتیجه بگیریم که اگر شما یک برنامه نویس حرفه ای و حرفه ای هستید ، بازار کار همیشه به آن احتیاج دارد و می توانید درآمد کسب کنید.واد

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید