0

آیفون SE 4 ثابت می‌کند یک دوربین آیفون بهتر از 4 دوربین اندروید است

آیفون SE 4 ثابت می‌کند یک دوربین آیفون بهتر از 4 دوربین اندروید است
بازدید 22

[ad_1]

تصویری از آیفون SE 4 منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی میان رده تنها یک دوربین دارد. به نظر اپل قصد دارد نشان دهد که یک دوربین آیفون بهتر از 4 دوربین اندروید است.

با توجه به شایعات اخیر، تاریخ رونمایی آیفون SE 4 احتمالا بهار 2024 باشد و به نظر می‌رسد این گوشی با بزرگ‌ترین ارتقای نسلی در تاریخ گوشی میان‌رده‌ی اپل عرضه شود.

احتمال می‌رود آیفون اس ای 4 یک دوربین با حسگر 48 مگاپیکسلی مشابه آیفون 15 داشته باشد. با در نظر گرفتن این نکته که آیفون ۱۵ درحال‌حاضر یک برچسب قیمتی ۸۰۰ دلاری دارد، وجود دوربین مشابه این دستگاه در گوشی آیفون میان‌رده می‌تواند نظر آیفون بازان را به این گوشی جلب کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آیفون SE 4 ثابت می‌کند یک دوربین آیفون بهتر از 4 دوربین اندروید است

هرچند استفاده از دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 15 در آیفون اس ای 4 نمی‌تواند همه را شگفت زده کند، اما مطمئنا دوست‌داران عکاسی از آن استقبال خواهند کرد.

دوربین های زوم و اولتراواید، به ویژه در گوشی‌های میان رده، کیفیت پایینی در مقایسه با دوربین اصلی دارند و همین دلیل موجب ناهماهنگی در کیفیت عکس‌ها می‌شود. در بسیاری از مواقع، رنگ چند دوربین‌ در این محصولات ممکن است متفاوت باشد.

به طور خلاصه، به نظر می‌رسد که بهترین دوربین گوشی هوشمند از یک حسگر بزرگ با پشتیبانی از زوم و دیافراگم متغیر استفاده می‌کند و در این شرایط، تجربه یکپارچه‌ای در گرفتن عکس ارائه می‌دهد. همچنین، طراحی قاب پشتی گوشی‌ها با کاهش تعداد دوربین ساده‌تر می‌شود و این برای بسیاری از افراد جذاب‌تر است.

استفاده از یک دوربین با ویژگی‌های جذاب که هنوز در هیچ محصولی دیده نشده است، یک راه حل رویایی است. به علاوه، برخی از کاربران ترجیح می‌دهند به جای گوشی‌های مجهز به یک دوربین، از دستگا‌ه‌هایی مانند گلکسی A54 و گلکسی A34 استفاده کنند که چند دوربین نسبتا با کیفیت را ارائه می‌دهند.

آیفون SE 4 ثابت می‌کند یک دوربین آیفون بهتر از 4 دوربین اندروید است

شاید هم برخی دوست داشته باشند که گوشی میان رده خود را به جای چند دوربین متوسط، با یک دوربین اصلی در سطح گوشی‌های پرچم‌دار تجهیز کنند و این ممکن است چیزی باشد که اپل در نسل چهارم آیفون SE ارائه دهد.

وقتی سازنده‌ی گوشی تمرکز خود را فقط روی یک دوربین اصلی بگذارد، قطعاً منابع کافی برای توسعه‌ی الگوریتم‌های پردازش تصویر پیشرفته‌تر در اختیار خواهد داشت. اپل می‌تواند از این ترفند استفاده کند و آیفون SE 4 را با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی باکیفیت‌تر مجهز کند.

از آنجایی که اس ای 4 یک گوشی میان رده محسوب می‌شود، احتمالا با برچسب قیمتی ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار عرضه شود و برای عکاسانی که نمی‌توانند گوشی‌های پرچم‌دار بخرند، گزینه عالی به نظر می‌رسد.

آیفون SE 4 می‌تواند به رقیب سرسخت پیکسل 7a گوگل تبدیل شود و حتی آن را شکست دهد؛ زیرا کیفیت ضبط ویدئو و ثبت عکس در دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آیفون ۱۵ واقعاً چشمگیر است.

به‌طور خلاصه، اگر دوربین اصلی آیفون SE 4 به حسگر ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شود و از زوم اپتیکال دوبرابری بهره ببرد، برش‌های بسیار باکیفیتی در عکس و فیلم‌ها می‌توان اعمال کرد که تقریباً مشابه داشتن دوربین اضافه است. همچنین، الگوریتم‌های ارتقایافته و حالت پرتره اپل در آیفون ۱۵، جداسازی سوژه از پس‌زمینه را بسیار خوب انجام می‌دهد و این ویژگی می‌تواند در آیفون اس ای 4 نیز دیده شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره تک دوربین آیفون SE 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: phonearena

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید