0

آیفون تاشو با نمایشگری با قابلیت ترمیم خودکار عرضه می‌شود!

آیفون تاشو با نمایشگری با قابلیت ترمیم خودکار عرضه می‌شود!
بازدید 65


اپل به تازگی پتنت جدیدی برای آیفون تاشو ثبت کرده است که نشان می‌دهد نمایشگر این سری از گوشی‌ها با قابلیت ترمیم خودکار عرضه می‌شوند.

در حال حاضر اپل اپل هنوز تصمیم به ارائه گوشی تاشو به بازار نگرفته و تمامی گوشی‌های هوشمند تاشو محدود به برندهای اندرویدی است. حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل با منتشر کردن پتنت‌های جدید از طراحی گوشی تاشو، با رویکردی متفاوت در آینده‌ای نزدیک، وارد بازار گوشی‌های هوشمند تاشو شود.

آرون گروپس

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

آیفون تاشو با نمایشگر قابل ترمیم

اغلب مردم گوشی‌های تاشو را به عنوان نقطه‌ عطف بعدی در دنیای گوشی‌های هوشمند می‌دانند. با این حال، مطلبی که اغلب از آن غفلت می‌شود این است که، در حال حاضر، این ایده جدید صرفا برای بخش اندرویدی بازار محفوظ است. با این وجود، به نظر می‌رسد که به زودی اپل نیز به این بازار ورود کند.آیفون تاشو

طبق گزارش‌ها، اپل پتنت جدیدی را به دست آورده است که به یک آیفون تاشو احتمالی آینده اشاره می‌کند که می‌تواند در مراحل اولیه توسعه باشد. این اطلاعات برای اولین بار توسط PatentlyApple در یک مقاله اختصاصی ارائه شده است.

این پتنت نشان می‌دهد که اپل در حال کار بر روی یک ماده قابل ترمیم ویژه برای نمایشگر است که می‌تواند به بهبود خراشها و فرورفتگی‌های کوچک کمک کند. این بدان معنی است که شرکت کوپرتینویی تلاش می‌کند تا یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌ها که دوام کم صفحه‌نمایش‌ها است را در مورد وسایل تاشو برطرف کند.

گفتنی است که شیشه هرگز نمی‌تواند از وسط تا شود، بنابراین رویکردهای جدیدتری مورد نیاز است. اما مشکلی وجود دارد این است که مواد انعطاف پذیر مستعد خراش هستند که این موضوع، کار را برای شرکت‌های سازنده به مرور سخت‌تر می‌کند.

در حال حاضر، سامسونگ در تلاش است تا با سخت‌تر کردن مواد انعطاف‌پذیر تا حد امکان، مشکل دوام را جبران کند تا احتمال بروز خراش‌های تصادفی را جبران کند. در مقابل، شرکت اپل، بر روی مقاوم کردن صفحه نمایش در برابر خراش کار نمی‌کند، بلکه راهی برای به حداقل رساندن اثرات خراش پیدا می‌کند.

این موضوع به صفحه نمایش اجازه می‌دهد تا حداکثر انعطاف‌پذیری را حفظ کند و مشکلاتی از جمله خراش و چین‌خوردگی را رفع کند. به هر حال باید دید که کدام فناوری در دراز مدت موفق‌تر است. بازار تاشو در حال حاضر تحت سلطه شرکت سامسونگ است، به خصوص در خارج از چین، که منجر به کسب رکورد در طراحی نیز شده است. قطعا اگر اپل وارد این رقابت شود، دیگر سامسونگ نمی‌تواند مانند الان در رقابت گوشی‌های تاشو پیشتاز باشد.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما گوشی‌های آیفون تاشو چه طراحی خواهند داشت؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: phonearena

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید