0

آپدیت One UI 6 برای گلکسی A14 و گلکسی A73 منتشر شد

آپدیت One UI 6 برای گلکسی A14 و گلکسی A73 منتشر شد
بازدید 70

[ad_1]

آپدیت One UI 6 برای گلکسی A14 فایوجی نیز منتشر شد. سامسونگ به‌روزرسانی نرم افزار خود را در اختیار دارندگان گوشی‌های مقرون به صرفه و ابتدایی نیز قرار می‌دهد.

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ در هفته گذشته روند به‌روزرسانی نرم‌افزار گوشی‌های خود را سرعت بخشید، به گونه‌ای که در فاصله 20 تا 26 نوامبر حدودا دوازده دستگاه گلکسی آپدیت One UI 6 را دریافت کردند. این هفته نیز با انتشار آپدیت اندروید 14 برای گلکسی A14 و گلکسی A73 فایوجی آغاز شده و این‌طور که پیداست سامسونگ قصد دارد بدون توقف ارائه خدمات به کاربران خود را ادامه دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آپدیت One UI 6 برای گلکسی A14 فایوجی

به نظر می‌رسد که سامسونگ بلافاصله پس از فارغ شدن از آپدیت محصولات بالارده خود وارد قلمرو گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه شده است. در واقع به‌روزرسانی اندروید 14 برای گلکسی A14 که یک دستگاه ابتدایی و اقتصادی محسوب می‌شود کمی عجیب است، چرا که سیاست سامسونگ همیشه بر این مبنا بوده که در آپدیت‌های جدید، گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه را در انتهای صف نگه دارد. با این حال، در این به‌روزرسانی گلکسی A14 از پرچمدارانی مانند گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 هم جلو زده و این یک تغییر خوشایند و دلچسب است.

آپدیت One UI 6 برای گلکسی A14

در حال حاضر به‌روزرسانی تنها برای نسخه فایوجی گلکسی A14 منتشر شده اما نسخه LTE نیز به زودی آن را دریافت خواهد کرد. با صرف 1.8 گیگابایت یا بیشتر نرم‌افزار گلکسی A14 فایوجی به ورژن A146BXXU2CWK9 ارتقا می‌یابد اما مشخصا تغییرات به اندازه گوشی‌های میان‌رده و پرچم‌دار سامسونگ نخواهد بود. علت آن هم این است که سامسونگ از One UI Core (نسخه تحلیل یافته One UI) به جای One UI در گوشی‌های ارزان قیمت خود استفاده می‌کند.

این به‌روزرسانی فعلا فقط در کشور هند انجام شده اما هر زمان که به کشورهای دیگر برسد، کاربران می‌توانند از طریق منوی تنظیمات به‌روزرسانی نرم‌افزار را دانلود کنند. همچنین شما می‌توانید اندروید 14 را به صورت دستی از آرشیو سایت‌های مربوطه دانلود کرده و در گوشی خود نصب کنید، اما در این روش به ویندوز و کابل USB-C نیاز پیدا خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره آپدیت One UI 6 برای گلکسی A14 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید