0

آپدیت 2022 ویندوز 10 منتشر شد؛ فارغ از هر غافلگیری بزرگی!

آپدیت 2022 ویندوز 10 منتشر شد؛ فارغ از هر غافلگیری بزرگی!
بازدید 164

[ad_1]

آپدیت 2022 ویندوز 10 منتشر شد. مایکروسافت در پست بلاگ خود اعلام کرد که نسخه جدید ویندوز 10 منتشر گردید ولی هنوز از قابلیت‌های جدید آن خبری در دسترس نیست.

نسخه جدیدی از ویندوز 10 توسط مایکروسافت برای کسانی که نمی‌توانند ویندوز 11 را دریافت کنند، منتشر شده است. مایکروسافت اعلام کرد که تا سال 2025 از ویندوز 10 پشتیبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: نیمی از کامپیوترها از آپدیت ویندوز 11 پشتیبانی نمی‌کنند!

آپدیت 2022 ویندوز 10

طبق گفته مایکروسافت، ارائه به‌روز‌رسانی جدید ویندوز 10 2022 (معروف به نسخه 22h2)، مانند نسخه‌های پیشین با استفاده از تکنولوژی سرویس‌دهی انجام می‌شود. گفتنی است دریافت نسخه جدید برای تمام کاربرانی که ویندوز 10 نسخه 20h2 یا جدید‌تر دارند، از طریق windows update امکان‌پذیر خواهد بود.

آپدیت 2022 ویندوز 10

کاربران با مراجعه به تنظیمات قسمت update and security و سپس windows update و بررسی به‌روز‌رسانی، می‌توانند نسبت به دانلود و نصب آن اقدام کنند.

مایکروسافت در پست بلاگ خود با موضوع معرفی ویندوز 10 2022، از محدود و کارآمد بودن این به روزرسانی خبر می‌دهد. هم چنین این به‌روز‌رسانی، نشان‌دهنده وفاداری ردموندی‌ها نسبت به مشتریان است.

همچنین امروز خبری از به‌روز‌رسانی جدید برای ویندوز 11 از طرف مایکروسافت اعلام شده است که در نهایت تب‌ها به file explorer سیستم عامل جدید افزوده می‌شوند. خبر به روزرسانی ویندوز 11 زمانی اعلام شد که هنوز جزئیات به‌روز‌رسانی ویندوز 10 مشخص نیست.

پشتیبانی از آپدیت 2022 ویندوز 10 در نسخه‌های pro و home، به مدت 18 ماه توسط مایکروسافت اعلام شده است که این مقدار برای نسخه‌های enterprise و education، به 30 ماه می‌رسد. به طور کلی مایکروسافت از پشتیبانی این ویندوز تا سال 2025 خبر داده است.

در اواخر سال گذشته میلادی، جدید‌ترین به روز‌رسانی ویندوز 10 ، 21h2 انتشار یافت که کسب و کار محور بود و ویژگی‌های کوچک‌تر IT در آن مشاهده می‌شد. در اوایل سال جاری، استقبال زیادی از این نسخه شده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آپدیت 2022 ویندوز 10 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید