0

آپدیت رسمی One UI 6 برای گلکسی زد فولد و فلیپ 4 منتشر شد

آپدیت رسمی One UI 6 برای گلکسی زد فولد و فلیپ 4 منتشر شد
بازدید 45

[ad_1]

سامسونگ تاکنون بسیاری از گوشی‌های گلکسی را به اندروید 14 و One UI 6 به‌روزرسانی کرده و امروز هم اخباری مبنی بر انتشار آپدیت رسمی One UI 6 برای گلکسی زد فولد و فلیپ 4 منتشر شده است.

به گزارش sammobile گوشی های تاشوی گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3، آپدیت اندروید 14 و One UI 6 را دریافت کرده‌اند. پس از آن، اعلام شد که گوشی‌های Z Flip 4 و Z Fold 4 هم این آپدیت‌ها را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های 2024

آپدیت One UI 6 برای گلکسی زد فولد و فلیپ 4

ورایزون، تی موبایل و MetroPCS، اولین شبکه‌های اپراتوری بودند که این آپدیت‌ها را برای کابران آمریکایی گلکسی زد فولد و فلیپ 4 منتشر کردند. انتظار می‌رود که سامسونگ نسخه‌های آنلاک شده را هم به لیست گوشی‌های واجد شرایط آپدیت اضافه کند و نسخه‌ی پایدار One UI 6 را در اختیار کاربرانی قرار دهد که قبلا از نسخه بتا استفاده کرده بودند.

آپدیت رسمی One UI 6 برای گلکسی زد فولد و فلیپ 4

این نسخه از آپدیت One UI 6 حدود 3 گیگابایت حجم دارد؛ بنابراین حتما قبل از دریافت آپدیت از طریق شبکه وای فای یا دیتای موبایل، در نظر داشته باشید که پهنای باند کافی را در اختیار دارید تا بدون اختلال و مشکل، این نسخه‌ی رابط کاربری را دریافت کنید.

برای دانلود این آپدیت، به قسمت تنظیمات گوشی گلکسی زد فولد و فلیپ 4 بروید و Software Update را انتخاب کنید. سپس گزینه Download and install را بزنید.

Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 در صف دریافت One UI 6.1

اندروید 14، دومین آپگرید سیستم عاملی است که از اول قرار بود برای مدل‌های تاشوی 2022 سامسونگ منتشر شود. این گوشی‌ها در لیست گوشی های واجد شرایط دریافت One UI 6.1 هم قرار می‌گیرند. گفته می‌شود که نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ، همراه با سری گلکسی S24 رونمایی می‌شود. در حال حاضر، One UI 6.1 مراحل آزمایشی را در گوشی‌های سری گلکسی S23 طی می‌کند.

این احتمال وجود دارد که زد فلیپ و فولد 4 در فوریه (بهمن تا اوایل اسفند) آینده، آپدیت One UI 6.1 را دریافت کنند. البته امیدواریم که اینطور باشد؛ چون این گوشی‌ها از مدت‌ها قبل در صف انتظار One UI 6 بودند و تقریبا بعید است که در چنین فاصله‌ی کوتاهی، نسخه‌ی UI 6.1 را دریافت کنند.

انتظار می‌رود که One UI 6.1 با انبوهی از قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید