0

آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای این گوشی‌های پوکو منتشر می‌شود [+لیست گوشی‌های دریافت‌کننده]

آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای این گوشی‌های پوکو منتشر می‌شود [+لیست گوشی‌های دریافت‌کننده]
بازدید 175


با اعلام پوکو، زیربرند محبوب شیائومی به زودی 11 گوشی پرطرفدار این شرکت آپدیت رابط کاربری MIUI 14 را دریافت خواهند کرد.

براساس اعلام شرکت پوکو، آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای 11 مدل از گوشی‌های این برند ارائه خواهد شد. برند POCO که یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی محسوب می‌شود از چند سال پیش تاکنون با ارائه گوشی‌هایی با سخت‌افزار قوی و قیمتی بسیار مناسب توانست بازار خوبی برای خود دست‌وپا کند. خانواده گوشی‌های پوکو را اغلب به‌نام گوشی‌های قاتل پرچمدار می‌شناسند و آنقدر محبوبیت پیدا کرده‌اند که شیائومی تصمیم گرفته است 11 مدل دیگر از این برند را به جدیدترین رابط کاربری خود به‌روزرسانی کند.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای این گوشی‌های شیائومی و ردمی منتشر خواهد شد [+لیست گوشی‌های دریافت کننده]

آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای 11 گوشی پوکو ارائه می‌شود

پوکو با انتشار تصویری اعلام کرد که قصد دارد در سه ماهه دوم از سال جاری میلادی، 11 گوشی جدید و پرطرفدار خود را به رابط کاربری MIUI 14 مجهز کند. این محصولات از سری F، M و X شرکت پوکو هستند و می‌توان در میان آن‌ها نام گوشی‌های مهمی همچون Poco F4 GT، Poco F3 و Poco X3 GT را مشاهده کرد.

شیائومی در سری محصولات پوکو خود در کنار سخت افزار قدرتمند، برچسب قیمت بسیار عالی را هم انتخاب می‌کند و همین موضوع سبب شده است گوشی‌های هوشمند عرضه شده با این برند دارای طرفداران فراوانی باشند. اما همچون شیائومی، پوکو نیز در طی ماه‌های اخیر نتوانسته است بروزرسانی‌های نرم‌افزاری مناسبی را برای گوشی‌های هوشمند خود منتشر کند.

آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای 11 گوشی پوکو ارائه می‌شود

پس از اینکه گوشی پرچمدار Poco F4 با تأخیر فراوان توانست بروزرسانی اندروید 13 را دریافت کند، اکنون نوبت به محصولات دیگر این شرکت رسیده است که به رابط کاربری MIUI 14 ارتقا پیدا کنند. امروز لیست جدیدی از سوی پوکو منتشر شد که نشان می‌دهد در آینده نزدیک قرار است 11 گوشی پرطرفدار این شرکت به رابط کاربری MIUI 14 مجهز شوند. در میان این لیست نام گوشی‌های مهم و پرطرفداری همچون Poco F4 GT، Poco F3 و Poco X3 GT دیده می‌شود. لیست کامل منتشر شده از سوی پوکو را در زیر مشاهده کنید.

  • POCO F2 Pro
  • POCO F3
  • POCO F4
  • POCO F4 GT
  • POCO M3
  • POCO M4 5G
  • POCO M5
  • POCO X3 GT
  • POCO X3 NFC
  • POCO X3 Pro
  • POCO X4 GT

بنا به گزارش منتشر شده از سوی سایت Gizmochina و تصویر منتشر شده از سوی پوکو، کاربران این 11 گوشی اندرویدی باید در سه ماهه جاری (سه ماهه دوم از سال 2023) منتظر دریافت بروزرسانی MIUI 14 باشند. البته بخشی از گوشی‌هایی که در بالا از سوی پوکو به آن‌ها اشاره شده است هم‌اکنون در بعضی از نقاط دنیا بروزرسانی MIUI 14 را دریافت کرده‌اند. به عنوان مثال گوشی Poco F3 در ماه مارس این بروزرسانی را دریافت کرد و چندی بعد شاهد انتشار MIUI 14 برای گوشی F2 Pro بودیم.

گوشی Poco F4 نیز هم‌اکنون در کشور هند بروزرسانی رابط کاربری MIUI 14 را دریافت کرده اما پوکو در تصویر بالا اعلام کرده است که این بروزرسانی بزودی به صورت جهانی منتشر و در اختیار کاربران این گوشی‌ هوشمند قرار می‌گیرد. شیائومی همچنین در این تصویر اعلام کرده است که زمان انتشار این بروزرسانی برای گوشی‌های هوشمند بالا براساس منطقه حضور کاربران متفاوت خواهد بود. همچنین قرار است برنامه انتشار این بروزرسانی برای دستگاه‌های دیگر در آینده اعلام شود.

آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای 11 گوشی پوکو ارائه می‌شود

اگرچه پوکو در تصویر بالا به رابط کاربری MIUI 14 اشاره کرده است اما این به معنی انتشار این رابط همراه با سیستم‌عامل اندروید 13 نیست. بخشی از کاربران اعلام کرده‌اند که بروزرسانی رابط کاربری MIUI 14 را در حالی دریافت کرده‌اند که با سیستم‌عامل اندروید 12 همراه بوده است. این اتفاق چندی پیش برای گوشی‌های ردمی نوت 12 نیز رخ داد و شاهد انتشار بروزرسانی MIUI 14 همراه با سیستم‌عامل اندروید 12 بودیم.

رابط کاربری MIUI 14 دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های فراوانی است که بدون شک یکی از مهم‌ترین آن‌ها امکان حذف برنامه‌های پیش‌فرض و موجود در این رابط است. شیائومی همچنین این رابط کاربری را به زبان طراحی تازه‌ای مجهز کرده است و شاهد بهبود‌ها و تغییرات فراوانی در بخش ظاهری هستیم. MIUI 14 همچنین دارای یک پخش‌کننده مدیای اختصاصی است و بخشی از برنامه‌های پیش‌فرض آن با دریافت بروزرسانی دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های تازه‌ای هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ انتشار آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای این 11 گوشی پوکو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید