0

آپدیت جدید واتساپ قابلیت های مهمی در اختیار ادمین‌ها قرار می‌دهد

آپدیت جدید واتساپ قابلیت های مهمی در اختیار ادمین‌ها قرار می‌دهد
بازدید 232


در آپدیت جدید واتساپ به نفع ادمین ها قابلیت‌هابی اضافه شده است که اختیارات بیشتری در ارتباط با مدیریت گروه‌ها و پیام‌های ارسالی همه اعضا به همراه دارد.

واتساپ، این سرویس پیام‌رسان محبوب اختیارات بیشتری را برای مدیران چت گروهی اضافه می‌کند. طبق گزارشی که توسط WABetaInfo منتشر شده است، واتس اپ در حال کار بر روی یک به روزرسانی جدید است که به مدیران این امکان را می‌دهد که همه پیام های ارسال شده در چت‌های گروهی را از گوشی خود و دیگران، حذف کنند. به نظر می‌رسد این بروزرسانی جدید واتساپ به نفع ادمین‌ها باشد و اختیارات بیشتری در رابطه با مدیریت به ادمین‌ها بدهد.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: رفع مشکل زنگ نخوردن واتساپ اندروید و آیفون

جزئیات آپدیت جدید واتساپ

در حال حاضر، فقط کاربرانی که پیام‌ها را ارسال کرده‌اند، می‌توانند آن‌ها را حذف کنند. اما این ویژگی جدید – که به زودی در نسخه بتا عرضه می‌شود – این امتیاز را با مدیران هر گروه به اشتراک می‌گذارد. با این حال، همه شرکت‌کنندگان گروه در صورت حذف و زمانی که یک ادمین پیام گروهی را حذف کند، مطلع می‌شوند و قبل از تأیید گزینه حذف توسط ادمین، این موضوع به او اطلاع داده می‌شود.

 آپدیت جدید واتساپ به نفع ادمین ها

علاوه بر این ویژگی بخش دیگری از به‌روزرسانی قریب‌الوقوع برنامه، مربوط به کاربران است. واتساپ تصمیم دارد برای کاربران زمان بیشتری برای حذف پیام‌های چت گروهی در نظر بگیرد. قابلیت Delete For Everyone که در حال حاضر به مدت 1 ساعت و 8 دقیقه و 16 ثانیه پس از ارسال پیام فعال است، به زودی به 2 روز و 12 ساعت افزایش می‌یابد. البته توجه داشته باشید که مانند قبل، پس از حذف پیام نوشته‌ای با عنوان اعلان پیام حذف شده برای کاربران دیگر نمایش داده می‌شود.

همانطور که در گزارش وبسایت SamMobile منتشر شده است، این زمان طولانی در حال حاضر برای برخی از کاربران اندروید در دسترس است – که قبلاً در نسخه بتای واتس اپ 2.22.15.8 گنجانده شده بود – و به نظر می‌رسد در به روز رسانی نرم افزاری آتی، این قابلیت جدید برای همه کاربران واتس اپ عرضه شود.

اگر چه بروزرسانی جدید واتساپ به نفع ادمین‌ها است، اما کاربران دیگر نیز می‌توانند از به روزرسانی ضمنی که افزایش مدت حذف پیام اشتباه است، استفاده کنند.

توانایی حذف پیام‌های گروهی WhatsApp بدون شک یک ویژگی مفید برای میلیون‌ها کاربر آن محسوب می‌شود. در سال‌های اخیر ثابت شده است، که کاربران گاه پیام‌های نامربوطی را به طور غیر عمد و سهوی ارسال می‌کنند. این ویژگی جدید به کاربران اختیار حدف پیام را البته فقط تا نهایت 2 روز پس از ارسال می‌دهد. شایان ذکر است که این قابلیت در مختصاتی حرفه‌ای و پیشرفته‌تر در رقیب پیام رسان واتساپ، یعنی پیام‌رسان تلگرام وجود دارد.

به زبان ساده اگر بخواهیم بگوییم، آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ به کاربران این امکان را می‌دهد که صبح روز بعد پیام‌های گفته شده را به جای یک ساعت پس از ارسال، حذف کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت جدید واتساپ چیست؟ آیا آپدیت جدید واتساپ به نفع ادمین ها است؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: techradar

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید