0

آپدیت جدید اسکایپ با قابلیت مترجم اختصاصی توسط مایکروسافت منتشر شد

آپدیت جدید اسکایپ با قابلیت مترجم اختصاصی توسط مایکروسافت منتشر شد
بازدید 49


اخیراً مایکروسافت از نسخه 8.93 آپدیت جدید اسکایپ با ویژگی‌های جدیدی رونمایی کرده است. این آپدیت جدید با قابلیت استفاده در تمامی پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

پس از یک تجربه جدید از مایکروسافت، اکنون نسخه 8.93 برنامه اسکایپ منتشر شده که ویژگی‌های جدید، رفع برخی مشکلات و موارد دیگری را برای کلیه پلتفرم‌ها همچون اندروید، iOS، ویندوز، macOS، لینوکس و حتی نسخه وب شامل خواهد شد.

کریپتال گلوبال

در ابتدا آپدیت جدید اسکایپ شامل ویژگی‌های جدیدی خواهد بود که صرفاً به کاربران موبایل اختصاص دارد. ازجمله آن‌ها باید به امکان مدیریت تنظیمات Caller ID از طریق برنامه، شخصی‌سازی ظاهر برنامه، ارائه آخرین اخبار و رویدادها از طریق برگه Skype Today و امکان افزودن مخاطب جدید با استفاده از کد QR منحصر‌به‌فرد توجه داشت. همچنین مایکروسافت تجربه تماس ویدیویی اسکایپ را جهت بهره‌مندی کاربران موبایل آپدیت کرده است.

بیشتر بخوانید: مایکروسافت بینگ با ChatGPT به جنگ گوگل می‌رود

ویژگی‌های دیگر آپدیت جدید اسکایپ

مایکروسافت همواره به‌طور ماهانه نسخه جدیدی از برنامه اسکایپ را منتشر کرده تا قابلیت‌ها، بهبودها و اصلاحات جدیدی را به آن اضافه کند. این ویژگی‌های جدید پیش از دسترسی به‌طور کلی، از طریق نسخه بتا مورد آزمایش قرار می‌گیرند. در همین راستا مایکروسافت ماه آینده به‌روزرسانی جدیدی جهت معرفی ویژگی‌ها و اصلاحات جدید منتشر خواهد کرد.

آپدیت جدید اسکایپ

دیگر ویژگی‌ جدید اسکایپ برای کاربران موبایل قابلیت مترجم Universal بوده که زبان‌های خارجی را به‌صورت خودکار تشخیص خواهد داد و کار ترجمه برای شما انجام می‌دهد. علاوه‌براین، طی یک تماس ترجمه‌شده امکان استفاده از صدای شما وجود دارد. تمام این قابلیت‌ها برای نسخه اندروید، آیفون و آیپد اسکایپ منتشر شده است.

کاربران ویندوز، مک، لینوکس و وب، در این نسخه جدید صرفاً به ویژگی‌های مدیریت تنظیمات Caller ID، شخصی‌سازی ظاهر برنامه، مترجم Universal و بهره‌گیری از صدای خود برای تماس‌های ترجمه‌شده دسترسی خواهند یافت.

طبق بیانیه این غول ردموندی، این آپدیت به‌صورت تدریجی برای کاربران انتشار خواهد یافت و ازهمین‌رو احتمالاً طی چند روز آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آپدیت جدید اسکایپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید