0

آپدیت اندروید 13 گلکسی A72 منتشر شد [+ بروزرسانی One UI 5.0]

آپدیت اندروید 13 گلکسی A72 منتشر شد [+ بروزرسانی One UI 5.0]
بازدید 126


آپدیت اندروید 13 گلکسی A72 نیز منتشر شد. این آپدیت علاوه بر اندروید 13، رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ را نیز شامل می‌شود.

آپدیت اندروید 13 گلکسی A72 همراه با رابط کاربری جدید سامسونگ موسوم به “One UI 5.0” منتشر شد. این آپدیت هنوز برای تمام کاربران این گوشی منتشر نشده است. معمولاً روند به‌روزرسانی‌های گوشی در کشورهای مختلف، کند است و از یکی دو کشور شروع شده و به مرور در بقیه کشورها نیز ارائه می‌شود. همچنین این آپدیت وصله امنیتی جدید اندروید را نیز دریافت می‌کند.

مهاجرت به انگلستان و پرتغال

بیشتر بخوانید: 

آپدیت اندروید 13 گلکسی A72 منتشر شد

سامسونگ گلکسی A72 شاید یکی از معدودهای “هفت”های سامسونگ باشد که با بی‌مهری این شرکت کره ای مواجه شد. هر چند جانشین آن یعنی گلکسی A73 جذابیت بیشتری دارد اما به هر حال نسل قبلی آن هم کاربرانی علاقه‌مند به نمایشگر بزرگ را به خود جلب کرده است. خبر خوب برای این دسته کاربران این است که امروز آپدیت اندروید 13 گلکسی A72 سامسونگ رسما ارائه شد.

آپدیت اندروید 13 گلکسی A72

پس از گلکسی A52، گلکسی M32 5G و گلکسی M52 5G، سامسونگ به‌روزرسانی اندروید 13 را برای یک گوشی میان‌رده دیگر که در سال 2021 عرضه شد، منتشر کرد. گلکسی A72 اکنون دریافت به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر Android 13 را به همراه آخرین وصله امنیتی آغاز کرده است.

آپدیت پایدار اندروید 13 برای گلکسی A72 با ورژن A725FXXU4CVJB منتشر شده است. این بروزرسانی در حال حاضر در روسیه در دسترس بوده و ما انتظار داریم در چند هفته آینده در دسترس بودن آن به سایر بازارها نیز گسترش یابد. به هر حال قول سامسونگ مبنی بر پایان عرضه One UI 5.0 برای این دستگاه تا پایان سال 2022 است. بروزرسانی جدید همچنین وصله امنیتی نوامبر 2022 را به ارمغان می‌آورد. این وصله امنیتی نزدیک به چهار دوجین آسیب‌پذیری امنیتی را برطرف می‌کند.

آپدیت اندروید 13 گلکسی A72

اگر از کاربران گلکسی A72 هستید، می‌توانید بررسی کنید که آیا این آپدیت برای شما ارایه شده است یا نه. برای انجام این کار، باید به تنظیمات » بروزرسانی نرم افزار بروید و روی Download and install ضربه بزنید.

سامسونگ اوایل سال گذشته گلکسی A72 را در کنار گلکسی A52 و گلکسی A52 5G عرضه کرد. این گوشی با اندروید 11 عرضه شد و به‌روزرسانی اندروید 12 را در اواخر سال 2021 دریافت کرد. پس با این اوصاف این دستگاه حداقل یک به‌روزرسانی دیگر سیستم‌عامل اندروید را در آینده دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره آپدیت اندروید 13 گلکسی A72 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید