0

آپدیت اندروید 13 پوکو X4 جی تی منتشر شد [+بروزرسانی MIUI 14]

آپدیت اندروید 13 پوکو X4 جی تی منتشر شد [+بروزرسانی MIUI 14]
بازدید 100


آپدیت اندروید 13 پوکو X4 جی تی از راه رسید تا قاتل پرچمدار پوکو با آن پردازنده قدرتمندش نیز به جمع دریافت‌کنندگان اندروید 13 و MIUI 14 بپیوندد.

آپدیت اندروید 13 پوکو X4 جی تی منتشر شد. این گوشی به‌عنوان یک گوشی قاتل پرچمدار توانمند به‌ جمع دریافت‌کنندگان جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید موسوم‌ به اندروید 13 و همچنین جدیدترین نسخه رابط کاربری گوشی‌های شیائومی (MIUI 14) پیوسته است. در این بسته به‌روزرسانی همچنین وصله امنیتی گوگل نیز گنجانده شده است.

کریپتال گلوبال

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 شیائومی 12X منتشر شد [+بروزرسانی MIUI 14]

سروکله آپدیت اندروید 13 پوکو X4 جی تی نیز پیدا شد

به نظر می‌رسد که کم‌کم قطار ارائه آپدیت اندروید ۱۳ شیائومی پرسرعت‌تر می‌شود. در حالی که روز گذشته خبر از آپدیت MIUI 14 شیائومی 12X دادیم حالا نوبت به یک دستگاه دیگر است که در حقیقت خودش ری‌برند شده یک مدل دیگر است و آن مدل هنوز آپدیت را دریافت نکرده است! بله، آپدیت اندروید ۱۳ پوکو X4 GT شیائومی با MIUI 14 رسما ارایه شده است.

شیائومی در ارائه جدیدترین آپدیت اندروید ۱۳ برای گوشی های خود از رقابت عقب است. خیلی از پرچمداران واجد شرایط شیائومی هنوز به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت نکرده‌اند. این در حالی است که تقریباً همه دستگاه‌های واجد شرایط برندی مانند سامسونگ، این آپدیت را دریافت کرده‌اند.

خبر خوب اما این است که اکنون Poco X4 GT دریافت MIUI 14 را بر اساس اندروید 13 را آغاز کرده است. دو هفته پیش نیز آپدیت اندروید ۱۳ شیائومی ۱۲ عرضه شده بود.

سروکله آپدیت اندروید 13 پوکو X4 جی تی نیز پیدا شد

حدودا ۸ ماه پیش بود که POCO X4 GT معرفی شد. این گوشی به صورت پیش‌فرش با MIUI 13 و اندروید ۱۲ عرضه شده بود. این اولین ارتقای عمده‌ای است که گوشی هوشمند مذکور از زمان عرضه، دریافت می‌کند.

در نسخه جدید رابط کاربری شیائومی MIUI 14 که بر روی اندروید 13 اجرا می‌شود، بهینه‌سازی‌ها و پیشرفت‌های زیادی وجود دارد. ورژن این آپدیت V14.0.1.0.TLOMIXM است. این ارتقا اکنون به صورت مرحله‌ای منتشر می‌شود و به زودی برای گروه بزرگتری از کاربران قابل دسترسی خواهد بود.

اگر نوتیفیکیشن این آپدیت را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید به‌صورت دستی با رفتن به تنظیمات > درباره تلفن > لوگو MIUI > به‌روزرسانی‌ها را بررسی کنید. ما به شما توصیه می کنیم اگر به‌روز‌رسانی هنوز برای شما نمایش داده نمی‌شود کمی صبر کنید زیرا به زودی برای دستگاه شما در دسترس خواهد بود.

این تمام چیزی بود که در مورد آپدیت MIUI 14 پوکو X4 GT ارائه شده است. متاسفانه حجم آپدیت و جزئیات بیشتر در حال حاضر مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آپدیت اندروید 13 پوکو X4 جی تی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید