0

آپدیت اندروید 13 ردمی نوت 11 منتشر شد [+بروزرسانی رابط کاربری MIUI 14]

آپدیت اندروید 13 ردمی نوت 11 منتشر شد [+بروزرسانی رابط کاربری MIUI 14]
بازدید 116

[ad_1]

آپدیت اندروید 13 ردمی نوت 11 بالاخره منتشر شد. همراه نسخه جدید اندروید، رابط کاربری MIUI 14 نیز برای کاربران این گوشی محبوب ردمی منتشر شده است.

بالاخره آپدیت اندروید 13 ردمی نوت 11 همراه با رابط کاربری جدید گوشی‌های شیائومی (MIUI 14) عرضه شد. کاربران Redmi Note 11 از هم‌اکنون می‌توانند گوشی‌های خود را به آخرین آپدیت‌های نرم‌افزاری به‌روزرسانی کرده و تجربه‌ای متفاوت از کار کردن با گوشی خود داشته باشند. البته لازم به ذکر است که در بسته به‌روزرسانی ردمی نوت 11 آپدیت امنیتی جدید گوگل نیز ارائه شده است.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: این گوشی‌های شیائومی دیگر هیچ آپدیتی دریافت نخواهند کرد

آپدیت اندروید 13 ردمی نوت 11 منتشر شد

شیائومی مدتی است که در حال انتشار آپدیت اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 برای دستگاه‌های مختلف خود است. این فرآیند از سال گذشته آغاز شده و اکنون به گوشی‌های میانرده و اقتصادی این کمپانی رسیده است.

یکی از دستگاه‌هایی که به‌تازگی در نوبت دریافت این آپدیت قرار گرفته، ردمی نوت ۱۱ است که از پرفروش‌ترین محصولات شیائومی در سال ۲۰۲۲ به شمار می‌رود.

بر اساس گزارش‌های رسیده از MIUIes، شیائومی در حال کار بر روی انتشار نسخه اولیه آپدیت سیستم‌عامل و رابط کاربری گوشی Redmi Note 11 است.

این بروزرسانی احتمالا ظرف روزهای آینده در اختیار کاربران این گوشی قرار خواهد گرفت. همچنین نسخه این بروزرسانی هم 14.0.2.0.TGKMIXM بوده و برای تمامی گوشی‌های ردمی نوت ۱۱ در سرتاسر دنیا عرضه خواهد شد.

این بروزرسانی البته فعلاً در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که در برنامه آزمایشی Mi Pilot شرکت کنند. بنابراین افرادی که جزو این برنامه نیستند، باید منتظر بمانند تا در آینده نسخه نهایی این آپدیت را بر روی گوشی خود دانلود و نصب کنند.

آپدیت اندروید 13 ردمی نوت 11 منتشر شد

طبیعتاً نسخه آزمایشی این بروزرسانی با این هدف منتشر می‌شود که شیائومی بتواند ایرادات احتمالی را رفع کرده و نسخه نهایی را بدون ایراد به دست کاربران برساند. البته این فرآیند نباید چندان زمان‌بر باشد؛ بنابراین در صورتی که صاحب گوشی Redmi Note 11 هستید، احتمالاً به‌زودی این بروزرسانی را دریافت خواهید کرد.

 

بد نیست بدانید که نسخه استاندارد گوشی ردمی نوت 11 آخرین عضو این خانواده است که اندروید 13 و آپدیت MIUI 14 را دریافت می‌کند؛ چرا که تمامی مدل‌های دیگر تا به امروز این بروزرسانی را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ آپدیت اندروید 13 ردمی نوت 11 چیست؟ لطفاً دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید