0

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S9 و گلکسی نوت 9 با رام سفارشی Nobel ROM 3.0 [+لینک دانلود]

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S9 و گلکسی نوت 9 با رام سفارشی Nobel ROM 3.0 [+لینک دانلود]
بازدید 81


آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S9 و گلکسی نوت 9 در دسترس است اما با یک رام غیررسمی و سفارشی‌شده! برای دانلود و نصب این بروزرسانی با ما باشید.

از آنجایی که آپدیت اندروید 13 و نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ برای سری گوشی‌های گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 منتشر نمی‌شود، یک توسعه‌دهنده شناخته‌شده اقدام به توسعه رام سفارشی Nobel ROM 3.0 کردهاست که قابلیت‌های پوسته‌ اختصاصی One UI 5.0 سامسونگ را دراختیار دارندگان گلکسی نوت ۹ و گلکسی S9 قرار می‌دهد.

کریپتال گلوبال

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 گلکسی A03 منتشر شد [+بروزرسانی One UI 5.0]

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S9 و گلکسی نوت 9

سامسونگ اخیرا سری جدید گوشی‌های پرچمدار خود یعنی سری گلکسی اس 23 را در کنار لپ‌تاپ‌های خانواده گلکسی بوک 3 رسما رونمایی کرد. در شرایطی که این محصولات تا 4 سال بروزرسانی‌های عمده نرم‌افزاری را دریافت می‌کنند، امسال و همزمان با انتشار اندروید 13 مشخص شد که کاربران گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 دیگر امکان دریافت نسخه جدید اندروید را ندارند.

اما حالا و به لطف یکی از برنامه‌نویسان شناخته شده XDA یعنی AlexisXDA  کاربران این دو گوشی می‌توانند از این نسخه جدید اندروید البته به طور غیررسمی استفاده کنند. این رام سفارشی اکنون به نسخه‌ ۳ رسیده و براساس پنجمین نسخه‌ اصلی One UI گلکسی نوت ۱۰ لایت و به‌روزرسانی اندروید ۱۳ گلکسی S20 توسعه داده شده است.

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S9 و گلکسی نوت 9 با رام سفارشی Nobel ROM 3.0 [+لینک دانلود]

رام مذکور می‌تواند برای افرادی که تمایلی به نصب کاستوم‌رام اندروید ۱۳ خام ندارند بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد؛ زیرا سامسونگ از ماه‌ها قبل حتی به‌روزرسانی‌های امنیتی جدیدی برای این محصولات منتشر نکرده است. البته Noble ROM کاملاً بی‌عیب و نقص نیست اما چه‌چیزی برای یک گوشی قدیمی، بهتر از به‌روزرسانی به جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل است؟

رام سفارشی Noble ROM 3.0 فقط برای مدل‌های جهانی و کره‌ای گلکسی نوت ۹ و گلکسی S9 منتشر شده است. این گوشی‌ها از تراشه‌ی اگزینوس ۹۸۱۰ بهره می‌برند و درنتیجه کاربرانی که از نسخه‌ی اسنپدراگون دو دستگاه مذکور استفاده می‌کنند امکان نصب رام مورد اشاره را ندارند. اما برای دانلود این نسخه سفارشی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

دانلود Noble ROM برای گلکسی S9

دانلود Noble ROM برای گلکسی نوت 9

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره امکان دریافت آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S9 و گلکسی نوت 9 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید