0

آپدیت اندروید 13 اکسپریا 10 مارک 4 منتشر شد [+پج امنیتی دسامبر 2022]

آپدیت اندروید 13 اکسپریا 10 مارک 4 منتشر شد [+پج امنیتی دسامبر 2022]
بازدید 52


آپدیت اندروید 13 اکسپریا 10 مارک 4 نیز منتشر شد. ظاهراً غول ژاپنی تکنولوژی جهان نمی‌خواهد از رقبای قدرتمندش در این عرصه عقب بماند.

آپدیت اندروید 13 اکسپریا 10 مارک 4 همراه با پچ امنیتی دسامبر 2022 منتشر شد. این گوشی که پنجمین گوشی دریافت‌کننده اندروید 13 از خانواده اکسپریا محسوب می‌شود جدیدترین نسخه اندروید را دریافت کرد. سونی تقریباً رابط کاربری مخصوصی برای اندروید در نظر نگرفته است و به‌همین دلیل از به‌روزرسانی رابط کاربری در این گوشی خبری نیست.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 برای شیائومی 12 منتشر شد [+نسخه پایدار MIUI 14]

آپدیت اندروید 13 اکسپریا 10 مارک 4 منتشر شد

آپدیت اندروید ۱۳ سونی تا کنون به ۵ محصول این شرکت ژاپنی رسیده است. ۲ عضو از خانواده مارک ۳ و ۲ عضو از خانواده مارک ۴ در کنار یک اکسپریا پرو آی. اکسپریای بعدی سونی که به Android 13 آپدیت می‌شود، یک دستگاه میان رده از خانواده مارک ۴ است. بله، امروز آپدیت اندروید ۱۳ سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۴ رسما ارائه شده است.

سونی Xperia 10 IV جدیدترین دستگاه این برند ژاپنی است که به‌روزرسانی اندروید 13 را دریافت می‌نماید. این دستگاه با آپدیتی که ورژن 65.1.A.4.8 را دارد سیستم عامل اندروید 13 را به صورت یک آپدیت OTA در آسیای جنوب شرقی دریافت کرد.

این آپدیت اندروید ۱۳ سونی البته از نظر وصله امنیتی اندروید خیلی به روز نیست و ژاپنی‌ها تصمیم گرفته‌اند که وصله امنیتی ماه دسامبر 2022 را به همراه این آپدیت به اکسپریا ۱۰ مارک ۴ برسانند.

آپدیت اندروید 13 اکسپریا 10 مارک 4 منتشر شد

همانطور که می‌دانیم، سونی مدت هاست که رابط کاربری شخصی‌سازی شده سنگینی روی اندروید ندارد. مثلا رابط کاربری آن هیچ نام خاصی نداشته و در حقیقت همان اندروید خام را با چند نرم‌افزار اختصاصی می‌دهد.

در نتیجه آپدیت اندروید ۱۳ برای اکسپریا ۱۰ مارک ۴ می‌تواند گزینه‌های سفارشی‌سازی تم، رنگ و آیکون‌های متفاوت، به‌روزرسانی سیستم رفاه دیجیتال، بهبود امنیت، امکان تنظیم زبان‌های مختلف برای برنامه‌های مختلف به صورت مجزا از زبان سیستم عامل، مجوزهای بهبودیافته و موارد دیگر را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره انتشار آپدیت اندروید 13 اکسپریا 10 مارک 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید