0

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی M01 منتشر شد

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی M01 منتشر شد
بازدید 163


عزم راسخ سامسونگ برای گسترش اندروید 12 در خانواده گوشی‌های خود همچنان ادامه دارد. حالا آپدیت اندروید 12 برای گلکسی M01 نیز منتشر شده است.

سامسونگ چندی پیش با انتشار آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A03 و A02 نشان داد که گوشی‌های ارزانقیمت را فراموش نکرده و به مرور در حال توسعه اندروید 12 در میان محصولات خود است.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

بیشتر بخوانید: ارزان ترین گوشی های 2021

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی M01

شمار گوشی‌ها، گجت‌ها و تبلت‌های سامسونگ که در حال حاضر مجهز به اندروید 12 هستند امروز و با انتشار آپدیت اندروید 12 برای گوشی گلکسی M01 افزایش پیدا کرده است.

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی M01 منتشر شد

در حال حاضر برخی از کاربران هندی این گوشی با شماره مدل SM-M015G، بروزرسانی جدید را با شماره فریمور M015GXXU4CVF6 دریافت کرده‌اند که با پچ امنیتی ماه ژوئن همراه همراه است. بزرگترین تغییری که در این فریمور به چشم می‌خورد طبعا مربوط به رابط کاربری سفارشی One UI 4 است. البته که این نسخه نسبت به رابط گوشی‌های رده بالا چند پله ضعیف‌تر است اما با این حال ظاهری تغییر یافته دارد و در هر حال استفاده از دستگاه را ساده‌تر می‌کند.

گلکسی M01 در سال 2020 و با اندروید 10 به صورت پیشفرض ارائه شد که برای آن وعده دو بروزرسانی بزرگ نرم‌افزاری داده شده بود. در نتیجه اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4 آخرین به روزرسانی بزرگ نرم‌افزاری است که این گوشی دریافت می‌کند. البته می‌توانید به دریافت پچ‌های امنیتی امیدوار باشید.

البته همانطور که گفتیم در حال حاضر آپدیت اندروید 12 محدود به شماره مدل SM-015G این گوشی است و مدل گلوبال که با شماره مدل SM-M015F عرضه شده هنوز این آپدیت را دریافت نکرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال در خصوص انتشار آپدیت اندروید 12 برای گلکسی M01 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

منبع: sammobile

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید