0

آپدیت اندروید 12 برای دو گوشی A03s و A02s منتشر شد

آپدیت اندروید 12 برای دو گوشی A03s و A02s منتشر شد
بازدید 300


با انتشار آپدیت اندروید 12 برای دو گوشی A03s و A02s ، به نظر می‌رسد باید اذعان کنیم که سامسونگ بهتر از هر کمپانی دیگری، روند انتشار آپدیت را پیگیری کرده است.

مستر بلیط

هم‌اکنون کاربران روسی آپدیت اندروید 12 را بر روی گلکسی A02s دریافت کرده‌اند و انتظار می‌رود کشورهای دیگر نیز ظرف چند روز آینده این آپدیت را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی های سامسونگ 2022

آپدیت اندروید 12 برای دو گوشی A03s و A02s

به روز رسانی اندروید 12 برای گوشی A02a،با شماره فریمور A025FXXU4CVF4 ارائه می‌شود و شامل پچ امنیتی ژوئن 2022 است که بیش از 60 نفوذپذیری حریم خصوصی و امنیتی را برطرف می‌کند. همچنین آپدیت اندروید 12 برای کاربران صربستانی گوشی گلکسی A03s منتشر شده است و احتمالا دیگر کشورها نیز به زودی این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

آپدیت اندروید 12

آپدیت اندروید 12 گلکسی A03s نیز با شماره فریمور A037FXXU1BVFB است. همچنین این به‌روزرسانی با پچ امنیتی ژوئن 2022 بیش از 60 آسیب‌پذیری حریم خصوصی و امنیتی را رفع می‌کند.

برای دریافت به‌روزرسانی می‌توانید با رفتن به قسمت تنظیمات و انتخاب به‌روزرسانی نرم‌افزار و کلیک روی دانلود و نصب، آپدیت جدید را نصب کنید. این به‌روزرسانی حجم زیادی دارد، بنابراین توصیه می‌شود به‌روزرسانی را با استفاده از شبکه Wi-Fi انجام دهید.

این به‌روزرسانی، رابط کاربری One UI 4.1 را به همراه دارد. نسخه جدید با طراحی رابط کاربری اصلاح‌شده با ویژگی پالت رنگ (بر اساس طراحی Google’s Material You)، ویجت‌های تغییر شکل یافته، گزینه‌های بیشتر برای ویجت‌ها و وجود ویجت‌های بیشتر در صفحه قفل است. همچنین این نسخه حالت تاریک بهتر، ولوم صدا و لغزنده تنظیم روشنایی صفحه ضخیم‌تری دارد. قابلیت جستجو در آپدیت، نسبت به نسخه قبلی بهبود یافته است.

آپدیت اندروید 12

سامسونگ همچنین تمامی برنامه‌های موجود در گوشی خود از جمله Samsung Gallery، Samsung Internet و Samsung Keyboard را بهبود بخشیده است.

Samsung Gallery مرتب‌سازی آلبوم‌ها را بهتر کرده است و ویرایشگر تصویر داخلی تاریخچه ویرایش، قابلیت افزودن استیکرها و گیف‌ها به تصویر و گزینه‌ای برای بازسازی مجدد تصاویر تار یا قدیمی ارائه می‌دهد. همچنین شما می‌توانید اطلاعات مهمی مانند تاریخ، زمان و مکانی که عکس در آن گرفته شده را از تصاویر حذف کنید و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بخش Device Care در گوشی تغییر کرده است و تمام ابزارهای عیب‌یابی گوشی را فهرست می‌کند. مرورگر اینترنت سامسونگ رابط کاربری بهتری دریافت کرده و به یک ویجت برای جستجوی وب از طریق صفحه اصلی گوشی مجهز شده است و گزینه‌ای برای وب‌گردی مخفی در حالت Secret را در اختیار شما می‌گذارد.

این باید آخرین به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید برای گلکسی A02s باشد، زیرا با اندروید 10 وارد شده و دو به‌روزرسانی وعده داده شده (اندروید 11 و اندروید 12) را دریافت کرده است. با این حال، گلکسی A03s با اندروید 11 به بازارعرضه شد و پس از دریافت این به‌روزرسانی، انتظار می‌رود به‌روزرسانی دیگری در سال آینده دریافت کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آپدیت اندروید 12 برای دو گوشی A03s و A02s چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید