0

آنر X7b با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه شد

آنر X7b با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه شد
بازدید 22

[ad_1]

آنر X7b با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و دوربین 108 مگاپیکسلی به بازار عرضه شد. همچنین، این گوشی جدید آنر از پردازنده اسنپدراگون 680 قدرت می‌گیرد.

آنر در سکوت خبری تلفن هوشمند جدیدی را به صورت جهانی معرفی و رونمایی کرد. این دستگاه به نام Honor X7b است و قبلاً گواهینامه های IMDA و TDRA را دریافت کرده بود. آخرین پیشنهاد ارائه شده ارزانترین دستگاه از این برند در بازار جهانی است. با وجود اینکه این دستگاه ویژگی های قابل توجهی از جمله باتری بزرگ، پردازنده اسنپدراگون، دوربین های پشتی سه گانه و … را به همراه دارد. بیایید ببینیم که Honor X7b چه چیزی را از خود برای ما در اختیار می گذارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات آنر X7b

مشخصات و ویژگی‌های Honor X7b دارای یک صفحه نمایش LCD تخت با یک پانچ هول و در ابعاد 6.8 اینچ است. این صفحه نمایش رزولوشن FHD و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز ارائه می دهد. صفحه‌نمایش برای کاهش تماس چشم با نور آبی به گواهینامه TUV Rheinland مجهز شده است. این گوشی هوشمند دارای یک فرم فکتور جعبه‌ای به همراه یک اسکنر اثر انگشت جانبی است که بر روی دکمه پاور گوشی قرار گرفته است.

در بخش دوربین، Honor X7b دارای یک لنز اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. همچنین یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در جلوی دستگاه وجود دارد.

آنر X7b

در دل دستگاه، پردازنده اسنپدراگون 680 تجهیز شده است. این دستگاه در کانفیگ‌های 6GB + 128GB و 8GB + 256GB ارائه می شود. همچنین، این دستگاه از یک باتری بزرگ با ظرفیت 6،000mAh با قابلیت شارژ سریع 35W استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند با استفاده از MagicOS 7.2 بر پایه Android 13 ارائه می شود.

قیمت آنر x7b و سایر مشخصات

Honor X7b به رنگ‌های نقره‌ای، سبز و مشکی ارائه می شود. قیمت آن 249 دلار (229 یورو) است اما قیمت آن بسته به منطقه بازار ممکن است متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گوشی جدید آنر x7b چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید