0

آنر X50 GT با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

آنر X50 GT با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]
بازدید 33

[ad_1]

شرکت آنر، گوشی آنر X50 GT خود را در کشور چین معرفی کرد. این گوشی بسیار مشابه آنر ایکس 50 پرو ساخته شده با این تفاوت که در پنل پشتی آن یک نوار عمودی قرار گرفته است.

آنر از گوشی هوشمند جدید خود با نام آنر X50 GT رونمایی کرد. این دستگاه با یک سری پیشرفت‌های جزئی نسب به نسل قبلی خود، به عنوان جانشین X40 GT سال گذشته، وارد بازار خواهد شد. با این حال استفاده از یک تراشه از سری 8 اسنپدارگون کوالکام برای یک گوشی میان رده چندان بد به نظر نمی‌آید. در ادامه به بررسی کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت آنر X50 GT می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات آنر X50 GT

آنر ایکس 50 جی تی دارای یک صفحه نمایش منحنی 6.78 اینچی اولد با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. در بالا و مرکز این نمایشگر یک سوراخ پانچ تعبیه شده که میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است و اسکنر اثر انگشت نیز داخل آن جاسازی شده است.

آنر X50 GT

این گوشی هوشمند، طراحی نسل قبلی خود یعنی ماژول دوربین پشتی دایره‌ای شکل با یک نوار عمودی در وسط آن را حفظ کرده و از گواهی پنج ستاره SGS برای مقاومت در برابر سقوط برخوردار است. دوربین دوگانه پشتی این گوشی از دو سنسور 108 و 2 (عمق سنج) مگاپیکسلی تشکیل شده که گفته می‌شود سنسور اصلی آن زوم 3 برابر را ارائه می‌دهد. یک فلاش LED دوگانه نیز در کنار این دو دوربین قرار گرفته است.

آنر X50 جی تی در بخش سخت افزار به پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام مجهز شده و از 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. انرژی مورد نیاز این دستگاه توسط یک باتری 5800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 35 واتی تامین می‌شود و وظیفه دفع حرارت و گرما نیز بر عهده محفظه بخار 5100 میلی‌متر مربعی آن است.

از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید آنر می‌توان به عدم وجود جک هدفون 3.5 میلی‌متری، NFC، رابط کاربری MagicOS 7.2 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 و گواهی IP53 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد.

قیمت آنر ایکس 50 جی تی از 2100 یوان (معادل 309 دلار) برای نسخه 12 / 256 گیگابایتی شروع می‌شود. سایر پیکربندی‌های این گوشی یعنی نسخه‌های 16 / 256 گیگابایتی و 16 گیگابایتی / 512 گیگابایتی به ترتیب با قیمت‌های 2399 یوان (معادل 337 دلار) و 2599 یوان (معادل 365 دلار) به فروش می‌رسند.

یک نسخه ویژه و رده بالا با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی نیز وجود خواهد داشت که قیمت آن برابر با 2899 یوان (معادل 408 دلار) خواهد بود. این گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی و آبی به بازار عرضه خواهد شد. پیش فروش این گوشی از امروز آغاز شده و فروش اولیه آن به تاریخ 9 ژانویه (19 دی 1402) موکول شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی آنر X50 GT چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید