0

آنر X5 پلاس معرفی شد [+مشخصات]

آنر X5 پلاس معرفی شد [+مشخصات]
بازدید 37

[ad_1]

گوشی اقتصادی آنر X5 پلاس با باتری بزرگ 5200 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و نمایشگر 6.56 اینچی 90 هرتزی به صورت رسمی معرفی شد.

شرکت آنر از گوشی اقتصادی و مقرون به صرفه جدید خود یعنی Honor X5 Plus برای ورود به بازار جهانی رونمایی کرد. این گوشی با وجود قیمت مناسب از ویژگی‌های برجسته‌ای مانند باتری بزرگ، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 90 هرتزی برخوردار است. برای آگاهی از مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه با جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های آنر 2023 ؛ راهنمای خرید گوشی آنر در سال 2023

قیمت و مشخصات فنی گوشی آنر X5 پلاس

با یک نگاه گذرا به قسمت پشتی Honor X5 پلاس سریعا متوجه طراحی منحصر به فرد آن می‌شویم که از آسمان پر ستاره الهام گرفته شده است. بر اساس اطلاعات موجود، این گوشی در دو رنگ مشکی و فیروزه‌ای به بازار عرضه می‌شود که هر دو شباهت زیادی به سنگ‌های قیمتی دارند.

آنر X5 پلاس

در سمت چپ بالای این پنل یک برآمدگی مربعی شکل به چشم می‌خورد که دو دوربین پشتی یعنی دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (دیافراگم f/1.8) و دوربین عمق سنج (دیافراگم f/2.4) را در خود جای داده است.

دوربین پشتی این گوشی از حالت‌های مختلف پرتره (از جمله حالت زیبایی و بوکه)، تایم لپس، HDR، عکس گرفتن از لبخند، پانوراما، پرو و استیکر پشتیبانی می‌کند و قادر است تصاویر زیبا و با کیفیتی را به ثبت برساند. در قسمت جلویی این گوشی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 برای گرفتن تصاویر سلفی داخل یک بریدگی قطره‌ای شکل قرار گرفته است.

آنر ایکس 5 پلاس به یک صفحه نمایش 6.56 اینچی با وضوح 720 در 1612 پیکسل (اچ‌دی پلاس) و نرخ نوسازی 90 هرتزی مجهز شده است. این نمایشگر نسبت تصویر 20:15:0 را ارائه می‌دهد و از 16.7 میلیون رنگ، حرکات چند لمسی و فناوری کاهش نور طبیعی برخوردار است.

انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری بزرگ 5200 میلی آمپر ساعتی با شارژ 10 واتی (18 وات یا 22.5 وات بهتر بود) تامین می‌شود. باتری این دستگاه در صورت شارژ کامل تا 17.8 ساعت پخش ویدیوی آنلاین و 35 ساعت تماس صوتی را فراهم می‌کند.

آنر X5 پلاس

آنر X5 Plus از چیپست هشت هسته‌ای هلیو G36 مدیاتک متشکل از چهار هسته Cortex-A53 با سرعت 2.2 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با سرعت 1.6گیگاهرتز به همراه پردازنده گرافیکی IMG GE8320 بهره می‌برد.

این گوشی در بخش نرم افزار از رابط کاربری MagicOS 7.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 استفاده می‌کند. این رابط کاربری دارای ویژگی‌های مختلفی مانند چراغ قوه، تقویم، گالری، ماشین حساب، Multi-Window ،App Twin ،Backup and Restore ،Magazine Unlock و Device Clone است.

متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی درباره قیمت و موجودی این گوشی در دست نیست اما به احتمال زیاد فروش اولیه آن در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی اقتصادی آنر X5 پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: huaweicentral

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید