0

آنر 90 GT از حاشیه‌های نازک‌تری نسبت به آیفون 15 پرو برخوردار خواهد بود

آنر 90 GT از حاشیه‌های نازک‌تری نسبت به آیفون 15 پرو برخوردار خواهد بود
بازدید 19

[ad_1]

آنر 90 GT با طراحی زیبا، جذاب و خیره‌کننده در راه است. این گوشی از حاشیه‌های نازک‌تر و باریک‌تری نسبت به آیفون 15 پرو برخوردار خواهد بود.

آنر 90 GT گوشی هوشمند مورد انتظار شرکت آنر است که در تاریخ 21 دسامبر عرضه خواهد شد. حالا در فاصله چند روزه از تاریخ اعلامی شرکت آنر، افشاگری در شبکه اجتماعی ویبو، جزئیاتی از طراحی این دستگاه را فاش کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی و مشخصات آنر 90 GT

بر اساس اطلاعات منتشر شده در ویبو، Honor 90 GT در مقایسه با آیفون 15 پرو از حاشیه‌های باریک‌تری در سه طرف برخوردار است و در طرف دیگر نیز اندازه آن با حاشیه های آیفون 15 پرو تقریبا یکسان خواهد بود. این زبان طراحی مسلما تاثیر بسزایی در عنصر زیبایی شناسی کلی گوشی خواهد داشت و آن را از نظر بصری جذاب‌تر خواهد کرد.

آنر 90 GT

علاوه بر طراحی آنر 90 GT، عملکرد در بخش گیمینگ و بازی نیز مورد بررسی قرار گرفته و طبق ادعای افشاکننده، این گوشی 5 ساعت گیم پلی بی وقفه در بازی Honor of Kings را بدون مشکل لمسی یا لگ و تاخیر ارائه داده است. او حتی به شوخی گفت که تنها مشکل ایجاد شده در طول بازی با این گوشی، خسته شدن از گیم پلی طولانی بوده است. در ادامه مروری بر مشخصات آنر 90 GT که تاکنون فاش شده، خواهیم داشت.

بر اساس آنچه در تصاویر تبلیغاتی Honor 90 GT دیده می‌شود، در پنل پشتی این گوشی یک دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی با چیدمان عمودی و لرزش‌گیر OIS، دو چراغ قوه برای بهبود عملکرد دوربین در محیط‌های تاریک و لوگوی GT قرار گرفته است. در پنل جلویی نیز یک دوربین سلفی داخل سوراخ پانچ مرکزی واقع شده است.

آنر 90 GT

انتظار می‌رود که Honor 90 GT به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام مجهز شده و در پیکربندی‌های مختلف مانند 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی، 16 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی، 16 گیگابایت رم/ 512 گیگابایت حافظه داخلی و 24 گیگابایت رم/ 1 ترابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شود.

همچنین گفته می‌شود که این گوشی در سه رنگ آبی، مشکی و طلایی تولید خواهد شد اما برای اطمینان از کلیه این مشخصات باید تا 21 دسامبر صبر کنیم. آنر ممکن است که در این تاریخ و در کنار Honor 90 GT، از دستگاه‌های دیگری مانند Honor X50 GT و Honor Tablet 9 نیز رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره طراحی آنر 90 GT چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید