0

آنر مجیک Vs2 معرفی شد؛ باریکترین گوشی تاشو دنیا با قیمت زیر 1000 دلار!

آنر مجیک Vs2 معرفی شد؛ باریکترین گوشی تاشو دنیا با قیمت زیر 1000 دلار!
بازدید 44

[ad_1]

شرکت آنر از باریکترین گوشی تاشو دنیا با نام آنر مجیک Vs2 رونمایی کرد. این گوشی تاشو تنها 229 گرم وزن داشته و قیمت آن نیز زیر 1000 دلار است.

آنر Magic Vs 2 ، سومین گوشی تاشدنی این شرکت، به نمایشگر LTPO OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. این محصول به‌عنوان نسل جدید Magic Vs روانه بازار خواهد شد و نسبت‌به نسل قبلی خود باریک‌تر و سبک‌تر شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های آنر 2023 ؛ راهنمای خرید گوشی آنر

مشخصات فنی و قیمت آنر مجیک Vs2

آنر Magic Vs 2 شبیه کتاب باز می‌شود و با ضخامت ۵٫۱ میلی‌متر درحالت بازشده و همچنین ۱۰٫۷ میلی‌متر درحالت تاشده، باریک‌ترین گوشی تاشدنی جهان است. آنر می‌گوید در ساخت دستگاه مذکور از آلیاژ کمیاب منیزیم خاکی استفاده کرده تا وزن دستگاه را به ۲۲۹ گرم کاهش دهد. این گوشی تاشدنی از ماژول دوربین مستطیلی بهره می‌برد که از قاب پشتی آن بیرون‌زده است.

حسگر اثرانگشت مجیک Vs 2 در لبه‌‌ی کناری تعبیه شده و آنر از مکانیزم لولای تیتانیومی برای افزایش دوام دستگاه استفاده کرده است. این محصول از نمایشگر بیرونی ۶٫۴۳ اینچی با وضوح ۲۳۴۴ در ۲۱۵۶ پیکسل استفاده می‌کند که حداکثر روشنایی آن به ۲۵۰۰ نیت می‌رسد. صفحه نمایش داخلی دستگاه نیز ۷٫۹ اینچی است و وضوح ۲۳۷۶ در ۱۰۶۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. هر دو پنل این گوشی از نوع LTPO OLED هستند و از نرخ نوسازی پویا تا ۱۲۰ هرتز و همچنین فناوری HDR10 Plus پشتیبانی می‌کنند.

آنر مجیک Vs2 معرفی شد؛ باریکترین گوشی تاشو دنیا با قیمت زیر 1000 دلار!

نکته‌ی جذاب دیگر درمورد آنر Magic Vs 2، حاشیه‌های باریک و متقارن اطراف نمایشگر این گوشی تاشدنی است که جلوه‌ای زیبا دارد. انتظار می‌رود این محصول در فهرست بهترین گوشی های تاشو قرار بگیرد.

آنر Magic Vs 2 از دوربین پشتی سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۲۰ مگاپیکسلی با زوم دیجیتال ۲۰ برابری استفاده می‌کند و جلوی آن به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است.

قلب تپنده‌ی آنر مجیک Vs 2 پردازنده Snapdragon 8 Plus Gen 1 است و حداکثر با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. این گوشی تاشدنی باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی دارد و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. سیستم‌عامل پیش‌فرض دستگاه نیز اندروید ۱۳ به‌همراه رابط‌کاربری MagicOS 7.2 است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از 5G، درگاه USB-C و NFC اشاره کرد.

آنر مجیک Vs2 معرفی شد؛ باریکترین گوشی تاشو دنیا با قیمت زیر 1000 دلار!

قیمت گوشی آنر Magic Vs 2 از ۹۵۸ دلار برای نسخه‌ی پایه با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی شروع می‌شود. مدل ۵۱۲ گیگابایتی دستگاه با رم ۱۶ گیگابایت نیز با برچسب ۱۰۵۲ دلار به‌فروش می‌رسد که نسبت‌به قیمت گوشی تاشدنی رقبا ارزان‌تر است. محصول مورداشاره در رنگ مشکی، آبی و بنفش روانه‌ی بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره گوشی تاشو آنر مجیک Vs2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید