0

آنر مجیک 6 پرو با سرعت شارژ 100 واتی تاییدیه 3C را دریافت کرد

آنر مجیک 6 پرو با سرعت شارژ 100 واتی تاییدیه 3C را دریافت کرد
بازدید 31


گوشی پرچمدار آنر مجیک 6 پرو تاییدیه 3C را دریافت کرد. این گوشی از سرعت شارژ 100 واتی و اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که شرکت آنر این روزها سخت مشغول کار بوده و علاوه بر کار بر روی دو سری GT (X50 GT و 90 GT) در حال آماده شدن برای عرضه سری پرچمدار بعدی خود یعنی Magic 6 است. در پی این اقدامات، مدل پرو این سری تاییدیه 3C را دریافت کرده و یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آنر مجیک 6 پرو

بر اساس اطلاعات منتشر شده در پلتفرم گواهی 3C، آنر Magic 6 Pro با شماره مدل BVL-AN16 از اتصال 5G پشتیبانی خواهد کرد. البته این ویژگی چندان هم دور از انتظار نبود، اما چیزی که این گوشی را خاص می‌کند قابلیت ارتباط ماهواره‌ای است که با اظهارات پیشین مدیر کل آنر، لی کان، مبنی بر توسعه راه‌‌های ارتباطی مبتنی بر اتصال ماهواره‌ای، هم‌خوانی دارد.

به احتمال زیاد این قابلیت منحصر به مدل پرو بوده و مدل پایه از آن بی‌بهره باشد، چرا که این گوشی ماه گذشته با شماره مدل BVL-AN00 و سرعت شارژ 66 واتی در لیست 3C ظاهر شد و در آن هیچ اشاره‌ای به اتصال ماهواره‌ای نشده بود.

آنر مجیک 6 پرو

انتظار می‌رود که Honor Magic 6 Pro دارای یک صفحه نمایش اولد با وضوح بالا و بریدگی کپسولی برای دوربین‌های سلفی دوگانه باشد. این گوشی در بخش سخت‌افزار به چیپست اسنپدراگون 8 نسل سه، تراشه گرافیکی اختصاصی، تراشه امنیتی داخلی و هوش مصنوعی مجهز خواهد شد و در بخش نرم‌افزار از رابط کاربری Magic OS 8.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 استفاده خواهد کرد.

همچنین گفته می‌شود که این گوشی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50k با دیافراگم متغیر برخوردار خواهد بود و پنل پشتی آن از شیشه‌های نانو سرامیکی ساخته خواهد شد. شرکت آنر هنوز هیچ بیانیه‌ای در رابطه با تاریخ عرضه سری مجیک 6 منتشر نکرده اما دریافت تاییدیه‌های مختلف نشانگر نزدیک بودن این واقعه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی آنر مجیک 6 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید