0

آموزش 7 روش امن آپلود و اشتراک عکس شخصی با سایر اعضا خانواده

آموزش 7 روش امن آپلود و اشتراک عکس شخصی با سایر اعضا خانواده
بازدید 101


آیا می خواهید عکس های شخصی خود را با سایر اعضای خانواده به اشتراک بگذارید؟ 🖼️ روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد اما همه آنها امن نیستند. ممکن است عکس های خصوصی شما مورد سوء استفاده قرار بگیرد، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم آموزش ۷ روش امن آپلود و اشتراک عکس شخصی با سایر اعضا خانواده امروز مجله خبری آی تی و دیجیتال را دنبال کنید.

نحوه آپلود عکس شخصی

Ways to Share Photos and Videos Privately With Your Family

شاید با جمعی از دوستان و خانواده خود به مسافرت یا یک مکان تفریحی یا دوره همی رفته باشید و بعد از برگشتن به خانه بخواهید عکس هایی که گرفته اید را برای آنها ارسال کنید. در این شرایط از چه روشی استفاده می کنید؟ در ادامه ما ۷ روش امن آپلود و اشتراک گذاری عکس شخصی با سایر اعضا خانواده را معرفی می کنیم و شما می توانید بسته به ترجیحات و شرایط خود از یک یا چند مورد آنها استفاده کنید.

اشتراک عکس در گوگل

یکی از راه های اشتراک گذاری عکس های خصوصی استفاده از سرویس های ذخیره سازی ابری است. سه سرویس اصلی به طور کلی بر بازار ذخیره سازی ابری تسلط دارند که عبارتند از Google Drive، OneDrive و Dropbox. به غیر از این سه مورد ارائه دهندگان ذخیره سازی ابری رایگان دیگری هم وجود دارند.

گوگل درایو ۱۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی را به صورت رایگان در اختیار همه کاربران قرار می دهد. وان درایو ۵ گیگابایت و دراپ باکس ۲ گیگابایت را ارائه می دهند. دسترسی ساده در هر زمان و مکان می تواند بهترین راه برای اشتراک گذاری عکس ها با اعضای خانواده باشد.

هر یک از این سرویس ها به شما امکان می دهد یک پوشه ایجاد کنید، عکس هایی را که می خواهید با خانواده خود به اشتراک بگذارید را آپلود کنید بعد پوشه را بر اساس کاربر به کاربر (user-by-user) یا یا استفاده از لینک قابل اشتراک گذاری شیر کنید. شما باید آدرس ایمیل شخصی که می خواهید فایلها را با وی به اشتراک بگذارید را داشته باشید.

قبلا در مجله خبری آی تی و دیجیتال نحوه اشتراک گذاری فایل در گوگل درایو در کامپیوتر و گوشی را به طور کامل آموزش دادیم که می توانید دنبال کنید.

اشتراک عکس در گوگل

اشتراک عکس با امنیت در Google Photos

گرچه گوگل فوتو دیگر فضای ذخیره سازی نامحدود را ارائه نمی دهد اما همچنان راهی سریع و ساده برای اشتراک گذاری عکس ها با اعضای خانواده تان است. الگوریتم تشخیص عکس هم یکی از امکاناتی است که شما را همراهی خواهد کرد. به طور مثال اگر می خواهید عکس های یک رویداد خانوادگی با عکس را به اشتراک بگذارید که مربوط به گذشته است، ابزار جستجوی Google Photos می تواند به راحتی آن را پیدا کند. فقط یک عبارت را تایپ کنید تا تصاویر مربوط به این عبارت ظاهر شود. Google Photos همچنین به شما امکان می‌دهد کتابخانه‌ های مشترک را با یک پارتنر راه‌اندازی کنید و پوشه‌های عکس خصوصی را به تعداد نامحدودی به اشتراک بگذارید.

اشتراک عکس با امنیت در Google Photos

اشتراک گذاری عکس خصوصی در برنامه های پیام رسان فوری

روش های اشتراک گذاری عکس خصوصی که در بالا توضیح دادیم همگی عمدتا برای اشتراک گذاری همزمان تعداد زیادی از عکس ها طراحی شده اند. این برنامه ها برای عکس های فوری و ویدیوهای خانوادگی کوتاه چندان مناسب نیستند در چنین شرایطی بهتر است به یک برنامه پیام رسان فوری مراجعه کنید.

بسیاری از مردم به طور غریزی از واتساپ استفاده می کنند. اما این بهترین سرویس پیام رسان فوری برای اشتراک گذاری عکس ها نیست چون در آن واحد اجازه ارسال تنها ۳۰ عکس را می دهد و اندازه هر تصویر یا ویدیو به ۱۰۰ مگابایت محدود شده است.

در مقابل تلگرام به شما این امکان را می دهد تا فایل های ۱٫۵ گیگابایت را به اشتراک بگذارید. در صورت نیاز می توانید از این سرویس برای ارسال تصاویر ۴K با وضوح بالا استفاده کنید.

برای اشتراک گذاری عکس با سایر اعضا خانواده تنها لازم است یک گروه خصوصی ایجاد و عکس ها را در آنجا به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری عکس خصوصی در برنامه های پیام رسان فوری

آپلود  عکس خصوصی در Flickr

قبلا در مجله خبری آی تی و دیجیتال ۲۰ تا از بهترین سایت های آپلود و اشتراک گذاری فایل خارجی را به شما معرفی کردیم اما در سال های اخیر، Flickr به طور فزاینده ای محبوبیت پیدا کرده است. کاربران می توانند به صورت رایگان فقط ۱۰۰۰ عکس را آپلود کنند و بعد از این عدد باید در ماه ۶٫۹۹ دلار را پرداخت کنند تا بتوانند از نسخه پرو استفاده کنند.

با این حال، برخی از ویژگی های فلیکر شامل  ابزارهای ویرایش عکس و ابزارهای سازمانی است. کاربران حرفه ای همچنین از پشتیبان گیری خودکار، آمار و تجربه ای بدون تبلیغات برخوردار می شوند.

آپلود  عکس خصوصی در Flickr

آپلود امن فایل در AirDrop اپل

اگر همه اعضا خانواده شما از محصولات اپل استفاده میکنند می توانید برای اشتراک گذاری عکس ها از AirDrop استفاده کنید. مانند برنامه های پیام رسان فوری برای ارسال یک یا تعداد کمی از عکس ها به جای اشتراک گذاری پوشه های بزرگ مناسب تر است. می توانید از AirDrop برای ارسال عکس ها، آلبوم ها، رویدادها، مجلات و غیره استفاده کنید. این ویژگی باعث می شود که نه تنها یکی از بهترین ابزارها برای اشتراک گذاری عکس ها را داشته باشید بلکه برای اشتراک گذاری تمام تجربیات خانوادگی عالی می باشد. به خاطر داشته باشید هر چه تعداد عکس های بیشتری را از طریق AirDrop ارسال کنید مدت زمان بیشتری باید منتظر بمانید.

آپلود امن فایل در AirDrop

اشتراک فوری عکس با امنیت در WeTransfer

برخی از برنامه های تحت وب به شما اجازه می دهند عکس ها و ویدیوهای زیادی را توسط پروتکل بدون مکث Peer to Peer برای خانواده خود ارسال کنید. یکی از این برنامه ها WeTransfer است که به شما امکان می دهد ۲ گیگابایت عکس و سایر داده ها را به صورت رایگان به اشتراک بگذارید. شما حتی نیازی به ایجاد اکانت ندارید.

البته چند محدودیت وجود دارد. به عنوان مثال، محتوایی که به اشتراک می گذارید فقط برای خانواده شما به مدت ۷ روز در دسترس است و فقط می توانید تا ۳ آدرس ایمیل را برای اشتراک گذاری عکس ها اضافه کنید. اگر می خواهید محدودیت ها را بردارید باید در WeTransfer Plus ثبت نام کنید و ماهانه ۱۲ دلار پرداختی کنید. WeTransfer همچنین یکی از بهترین راه‌ ها برای اشتراک‌ گذاری فیلم‌ های خانگی با خانواده و دوستان است.

اشتراک عکس با امنیت در  WeTransfer

اشتراک گذاری عکس خصوصی با فلش مموری

در نهایت نباید هرگز داشتن یک فلش مموری را نادیده بگیریم. اگر همه افراد در یک مکان هستند و دستگاه مناسب را دارید سریع ترین و ساده ترین راه برای اشتراک گذاری عکس ها بدون اینکه آنها را در سرور بخصوصی آپلود کنید فلش مموری است. این روزها می توانید یک فلش مموری ۱۲۸ گیگابایت را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

اشتراک گذاری عکس خصوصی با فلش مموری

در نهایت اگر فر مورد نظر شما در نزدیکی تان هست می توانید از Nearby Share برای اشتراک گذاری عکس ها و سایر فایل های خود استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش ۷ روش امن آپلود و اشتراک عکس شخصی با سایر اعضا خانواده امروز مجله خبری آی تی و دیجیتال در مورد راهکارهای مختلف صحبت کردیم. هر یک از این روش ها مزایا و معایب مختص به خود را دارند. Google Photos بهترین ویژگی های اشتراک گذاری و پشتیبان گیری را ارائه می دهد، و WeTransfer برای انتقال انبوه ایده آل است. شما چه راه حل مطمئن دیگری می شناسید؟ آیا به نظر شما این روش ها امنیت صد در صد را فراهم می آورند؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید