0

آموزش 5 روش تبدیل ویدیو اینستاگرام به فایل صوتی

آموزش 5 روش تبدیل ویدیو اینستاگرام به فایل صوتی
بازدید 172


آیا تا به حال ویدیو و فیلمی را در اینستاگرام دیده اید که بخواهید فقط از صدای آن استفاده کنید؟ 🎵 در آموزش ۵ روش تبدیل ویدیو اینستاگرام به فایل صوتی امروز مجله خبری آی تی و دیجیتال نحوه انجام این کار را یاد خواهید گرفت.

نحوه تبدیل ویدیو اینستاگرام به MP3

How to Download Audio from Instagram to Your Phone

میلیون ها ویدیوی جالب در اینستاگرام وجود دارد اما معمولا تعداد کمی از آنها دارای صدایی هستند که دوست داشته باشید. شاید به یک موزیک ویدیو علاقه خاصی داشته باشید و بخواهید از آن برای کارهای خود استفاده کند، اما ندانید که چگونه این ویدیو را به MP3 تبدیل کنید. در ادامه ما محبوب ترین سرویس های آنلاین استخراج صدا از ویدیو اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد که استفاده ساده ای دارند و کار شما را سریع راه می اندازند.

تبدیل فیلم اینستاگرام به mp3 آنلاین با Kapwing

قبلا در مجله خبری آی تی و دیجیتال به معرفی و دانلود ۲۳ تا از بهترین برنامه استوری ساز اینستاگرام ، واتساپ و… پرداختیم، اما اولین کاری که برای تبدیل ویدیو اینستاگرام به آهنگ باید انجام دهیم این است که برنامه Instagram را باز کنیم و لینک ویدیو مد نظر خود را پیدا کنیم. بعد از پیدا کردن ویدیو روی آیکن سه نقطه ضربه بزنید و Link یا Copy Link را انتخاب کنید تا آدرس ویدیو را به حافظه کلیپ بورد خود انتقال دهید.

تبدیل فیلم اینستاگرام به mp3 آنلاین با kapwing

از سیستم استفاده می کنید می توانید روی آیکن سه نقطه در بالای پست اینستاگرام خود کلیک کنید و یا لینک ویدیو را از نوار URL مرورگر خود کپی کنید.

حالا وارد سایت kapwing شوید و روی دکمه Start editing کلیک کنید تا ویرایشگر ویدیو باز شود و یا از ابزار کانورت ویدیوی همین سایت استفاده کنید.

حالا آدرسی که کپی کردید را در کادر مشخص شده در تصور زیر پیست کنید و یا اگر ویدیو را از قبل دانلود کرده اید آن را در سایت آپلود کنید.

تبدیل فیلم اینستاگرام به mp3 آنلاین با kapwing

ویدیو اینستاگرام به طور خودکار تایم لاین را پر می کند. اگر با سیستم کار می کنید می توانید روی پروژه خود در تایم لاین کلیک راست کنید و Detach audio را انتخاب کنید تا صدا از ویدیو جدا شود، و اگر می خواهید فایل MP3 شما حجم کمتری داشته باشد، ویدیو را حذف کنید.

بعد از اتمام کار می توانید روی Export کلیک کنید تا وارد Export Settings شوید. در اینجا می توانید فرمت پروژه خود را به MP3 تغییر دهید. بعد از انجام این کار اعلانی نمایش داده می شود که به شما می گوید محتوای شما به فرمت صوتی MP3 تبدیل می شود. اگر آماده هستید با انتخاب Export Audio این اقدام را تایید کنید.

حالا می توانید فایل صوتی خود را دانلود کنید و در پلتفرم های مختلف شبکه های اجتماعی فیس بوک، توییتر، تیک تاک و غیره استفاده کنید.

آموزش تبدیل فیلم اینستاگرام به صوت با Instavideosave

یکی دیگر از سرویس های آنلاینی که برای استخراج صدا از فیلم اینستاگرام در آیفون و اندروید می توانید استفاده کنید، Instavideosave است که یک ابزار رایگان است که به شما امکان استخراج و دانلود فایل های صوتی MP3 از IGTV، Instagram Reels و غیره را می دهد. نحوه استفاده از این سرویس هم مانند بالا است. لینک ویدیوی خود را کپی کنید و در کادر پایین وارد کنید و منتظر بمانید تا صدای ویدیو استخراج شود و بعد دانلود کنید.

آموزش تبدیل فیلم اینستاگرام به صوت با Instavideosave

دانلود موزیک و صدا ویدیو ریلز اینستاگرام با SSSGram

SSSGram به شما کمک می کند تا بدون جستجو و دانلود برنامه روی گوشی یا سیستم خود صدای ویدیوهای اینستاگرام را با فرمت MP3 دانلود کنید. با کمک این سایت می توانید ویدیوها، عکس ها، استوری ها، ریلزها، ویدیوهای iGTV و عکس پروفایل ها را دانلود کنید. همانطور که در بالا گفته شد لینک ویدیو خود را کپی کنید، بعد وارد سایت SSSGram شوید و در کادر بالای صفحه آدرس ویدیو را پیست کنید. در نهایت دکمه Download را کلیک کنید تا فایل صوتی خود را روی دستگاه خود ذخیره کنید.

دانلود موزیک و صدا ویدیو ریلز اینستاگرام با SSSGram

تبدیل ویدیو اینستاگرام به آهنگ با Savetube

قبلا نحوه دانلود عکس دسته ای اینستاگرام را به شما آموزش دادیم؛ اما برای تبدیل ویدیو اینستاگرام به آهنگ Savetube یک ابزار رایگان است که از رابط کاربری ساده ای برخوردار است. این سرویس آنلاین روی تمام مرورگرهای گوشی و سیستم های دسکتاپ کار می کند، دارای تبلیغات آزار دهنده نیست و از همه بهتر فاقد پیچیدگی هایی است که کاربران را سردرگم می کند. استفاده از این سرویس محدودیتی ندارد و شما می توانید هر تعداد فایل صوتی MP3 که می خواهید را دانلود کنید از طرف دیگر از پروتکل HTTPS استفاده می کند و هیچ داده شخصی را ذخیره نمی کند. می توانید از این ابزار به صورت ناشناسی استفاده کنید، بدون اینکه امنیت خود را به خطر بیندازید. برای استخراج صدا از ویدیو اینستاگرام در این سایت کافیست که آدرس ویدیوی خود را کپی و در کادر سایت پیست کنید. بعد روی دکمه قرمز رنگ Download MP3 کلیک کنید تا فایل صوتی استخراج شده را روی دستگاه خود ذخیره کنید.

تبدیل ویدیو اینستاگرام به آهنگ با Savetube

استخراج صدا از فیلم اینستاگرام در آیفون و اندروید با AceThinker

آخرین سرویس آنلاینی که امروز برای استخراج صدا از ویدیوی اینستاگرام به شما معرفی خواهیم کرد AceThinker است که در سه مرحله صدای ویدیوی مورد علاقه شما را استخراج و برای دانلود در اختیار شما قرار می دهد. لینک ویدیوی اینستاگرام را کپی کنید و وارد سایت AceThinker شوید. آدرس کپی شده را در کادر بالای سایت پیشت کنید و فایل صوتی خود را تحویل بگیرید.

استخراج صدا از فیلم اینستاگرام در آیفون و اندروید با AceThinker

این سرویس آنلاین با مرورگرهای محبوب از جمله Google Chrome، Firefox، Edge، Opera، Safari و غیره به خوبی کار می کند. سرورهای سریع به شما کمک می کنند تا فرایند تبدیل بسیار سریعی را تجربه کنید. لازم به یادآوری است که AceThinker هم محدودیتی برای دانلود و آپلود ندارد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش ۵ روش تبدیل ویدیو اینستاگرام به فایل صوتی ما سرویس های آنلاین را به شما معرفی کردیم تا نیازی به نصب برنامه نداشته باشید. با استفاده از آنها می توانید در حافظه دستگاه خود صرفه جویی کنید. استفاده از هر ۵ روش بسیار ساده است و نیازی نیست مهارت خاصی داشته باشید. اگر شما هم سایت خاصی را می شناسید که به صورت آنلاین فرایند تبدیل ویدیو اینستاگرام به فایل صوتی را انجام دهد می توانید در بخش نظرات این مطلب به ما معرفی کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید