0

آموزش 4 روش رفع ارور insufficient merit پابجی و نحوه افزایش مریت

آموزش 4 روش رفع ارور insufficient merit پابجی و نحوه افزایش مریت
بازدید 35


در طی چند سال گذشته بازی هایی مانند PUBG محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. اگر مشتاق هستید که به سرعت مریت خود را در این بازی افزایش دهید و از رقبای خود پیشی بگیرید، جای درستی آمده اید. در آموزش ۴ روش رفع ارور insufficient merit پابجی و نحوه افزایش مریت 💪 امروز مجله خبری آی تی و دیجیتال ما استراتژی های ارزشمندی را بررسی می کنیم که به شما کمک می کند در عین درک عواقب نقض قوانین بازی، به طور موثری مریت را افزایش دهید.

نحوه افزایش مریت پابجی

How to Increase PUBG Mobile Merit

در بازی های آنلاینی که به صورت تیمی اجرا می شوند ممکن است با مشکلاتی مانند کاهش مریت مواجه شوید. مشکل مریت در پابجی وقتی رخ می دهد ممکن است به شما اجازه ورود به بازی داده نشود و نتوانید به صورتی تیمی بازی کنید.

برای پشت سر گذاشتن این مشکل، شما باید برای بالا بردن مریت پابجی اقدام کنید. برای انجام این کار می توانید از راه حل های زیر استفاده کنید. اگر به طور کلی نمی توانید وارد بازی پابجی شوید راه حل هایی که قبلا آموزش دادیم را استفاده کنید.

قوانین رفتاری پابجی موبایل

در PUBG Mobile، در مجموع ۱۰۰ امتیاز مریت به بازیکن تعلق می گیرد که هر بار با کشتن هم تیمی های تان برای بار اول ۱۰، برای بار دوم ۱۵ و برای بار سوم ۳۰ امتیاز از شما کم خواهد شد. همچنین با شرکت در فعالیت های غیر قانونی از شما امتیاز کسر خواهد شد. یک بازیکن در بازی های تیمی باید حداقل ۶۰ امتیاز مریت در پروفایل خود داشته باشد. امتیاز مریت کمتر در PUBG Mobile نامید کننده است چون به شما اجازه بازی های گروهی را نمی دهد. در چند وقت اخیر، با افزایش موارد استفاده از aimbot و هک، PUBG Mobile استراتژی جدیدی برای جلوگیری از هک و تقلب در بازی دارد. همچنین در گذشته شاهد محرومیت دائمی بازیکنان بوده ایم که رفع این مشکل زمان زیادی می برد.

قوانین رفتاری پابجی موبایل

چطور مریت پابجی را بالا ببریم؟

اگر کمتر از ۶۰ امتیاز دارید، چگونه امتیاز مریت را در PUBG Mobile افزایش دهید؟ همانطور که در بالا گفتیم در صورت کشتن هم تیمی های خود ۳۰ امتیاز از شما کسر می شود. در نادرترین موارد، مریت می تواند بیش از ۵۰ امتیاز کاهش پیدا کند. شما برای بالا بردن مریت پابچی خود می توانید از مراحل زیر کمک بگیرید.

۱- بازی های تک نفره را اجرا کنید و افزایش مریت پابجی را تجربه کنید

وقتی امتیاز شما به زیر ۶۰ می رسد، وقت آن است که تمرکز خود را روی شرکت در مسابقات انفرادی (در حالت کلاسیک) بگذارید. با انجام این کار می توانید به کسب امتیاز ادامه دهید و در عین حال از محدودیت های احتمالی در مسابقات چند نفره و دو تیمی اجتناب کنید. این کار به جمع آوری امتیاز و بازگشت سریع شما کمک خواهد کرد.

۲- برای افزایش مریت پابجی سعی کنید جزو ۱۰ نفر اول باشید

درک سیستم تفکیک امتیاز برای به حداکثر رساندن امتیاز مریت شما بسیار مهم است. توزیع امتیازها بر اساس نحوه پایان دادن بازی است و به صورت زیر است:

  • +۳ برای تکمیل یک مسابقه و جزو ۱۰ نفر اول باشید (تعداد شرکت کنندگان در بازی حدود ۱۰۰ نفر است و شما باید در بازی زنده بمانید و برنده شوید).
  • +۲ برای پایان دادن به یک بازی با رتبه های ۱۱-۵۰
  • +۱ برای پایان دادن به یک بازی با رتبه های ۵۱-۱۰۰

۳- برای کم نشدن امتیاز مریت پابچی قوانین را نقض نکنید

شرکت در تعداد بیشتری از مسابقات برای جمع آوری امتیازات بیشتر ضروری است. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که کیفیت بر کمیت پیروز می شود. در حالی که برای کسب رتبه های برتر تلاش می کنید، همیشه از اصول بازی جوانمردانه پیروی کنید و از هرگونه نقض قوانین خودداری کنید. بازی با صداقت و نشان دادن مهارت های استثنایی به میزان قابل توجهی به امتیاز مریت شما کمک می کند.

۴- با بررسی از پروفایل امتیاز مریت را بررسی کنید

نظارت بر امتیاز مریت و پیگیری پیشرفت شما ضروری است. با بررسی مرتب امتیازات خود، می توانید از واجد شرایط بودن خود برای حالت های مختلف بازی اطمینان حاصل کنید و عملکرد کلی خود را بسنجید. اگر می پرسید مریت در پابجی کجاست کافیست سه مرحله زیر را دنبال کنید:

  • روی پروفایل کلیک کنید.
  • روی Tier Information کلیک کنید
  • امتیازات مریت در پایین سمت چپ صفحه نمایش داده می شود.

حفظ امتیاز مریت بالای ۶۰ برای دسترسی نامحدود به بازی‌های دو نفره و چند نفره بسیار مهم است. علاوه بر این، امتیاز مریت بالا به محافظت از امتیازات BP و امتیازات XP که به سختی به دست آورده اید، کمک می کند و به شما امکان می دهد در بازی پیشرفت بیشتری داشته باشید.

با بررسی از پروفایل امتیاز مریت را بررسی کنید

چگونه از ریپورت پابجی خارج شویم؟

برای اینکه از ریپورت پابجی خارج شوید لازم است به نکات زیر توجه داشته باشید:

سیستم امتیازهای مریت در پابجی نقشی مهمی در جلوگیری از نقض قوانین و تضمین تجربه بازی ایمن و لذت بخش برای همه بازیکنان دارد. برای محافظت از یکپارچگی بازی، آگاهی از عواملی که ممکن است منجر به کسر مریت شود ضروری است:

۱- نقض قوانین: پیامدها

درگیر شدن در اقداماتی مانند حمله به هم تیمی ها، استفاده از هک پابجی یا برنامه های جانبی، سوء استفاده از اشکالات یا تبانی با هکرها می تواند منجر به کسر مریت، ممنوعیت موقت یا دائمی و حتی حذف رتبه شما شود. برای حفظ امتیاز مریت بالا، همیشه طبق قوانین بازی کنید و از هرگونه فعالیتی که ممکن است انصاف و یکپارچگی بازی را به خطر بیندازد، خودداری کنید.

۲- نقض زبان: اهمیت ارتباطات

پابجی ارتباط سالم بین بازیکنان را تشویق می کند. نقض مستمر مربوط به زبان، انتشار تبلیغات یا به اشتراک گذاری اطلاعات غیرقانونی می تواند منجر به کسر مریت، نادیده گرفتن و حتی ممنوعیت شود. همیشه هنگام تعامل با سایر بازیکنان از زبان مناسب و محترمانه استفاده کنید تا یک محیط بازی مثبت ایجاد کنید.

۳- اخلاق ورزشی و بازی جوانمردانه: کلید موفقیت

نشان دادن اخلاق ورزشی و درگیر شدن در گیم پلی منصفانه نه تنها اخلاقی است، بلکه برای حفظ امتیاز مریت بالا نیز ضروری است. غمگین کردن هم تیمی ها یا انجام رفتارهای غیر ورزشی می تواند منجر به کسر شایستگی و حتی محرومیت از مسابقات شود. به طور موثر با هم تیمی های خود همکاری کنید و از دستاوردهای بازیکنان دیگر برای ایجاد یک محیط بازی عالی استفاده کنید.

همچنین لازم است توجه داشته باشید که به غیر از آسیب رساندن به هم تیم ها، برخی تخلفات دیگر می تواند مریت بازیکنان را کاهش دهد. این موارد شامل توهین به دیگران، رها کردن تیم در حالت رتبه بندی، تشکیل تیم متقلب ها، سوء استفاده از باگ ها، همکاری با دشمنان و غیره می شود. هر تخلف منجر به جریمه‌ای می‌شود که میزان آن بر اساس شدت و تعداد دفعات متفاوت است.

چگونه از ریپورت پابجی خارج شویم؟

سوالات متداول مریت پابجی

PUBG merit چیست؟

PUBG merit سیستمی برای سنجش رفتار بازیکنان است. همه بازیکنان در ابتدا دارای امتیاز مریت 100 هستند. شما می توانید این امتیاز را در پروفایل PUBG Mobile خود بررسی کنید. همچنین یک هیستوری مریت وجود دارد که نحوه افزایش و کاهش امتیازات شما را ردیابی می کند.

چرا مریت پابجی بالا نمیاد؟

حداکثر امتیاز PUBG Mobile Merit که یک بازیکن می تواند دریافت کند 100 امتیاز و حداقل آن 0 امتیاز است. امتیاز مریت شما نشان دهنده رفتار شما در بازی است. اگر رفتارهای نامناسبی در بازی داشته باشید مانند نژادپرستی، تقلب، کشتن هم تیمی های خود امتیاز شما کاهش می یابد.

حداقل مریت پابجی چقدر است؟

اگر مریت شما زیر 60 باشد، فقط می توانید انفرادی بازی کنید و اگر بالای 60 باشد می توانید با هم تیمی های خود بازی کنید و مریت را افزایش دهید. در صورتی که مریت کافی نداشته باشید پیغام Insufficient Merit Unable to start the match را دریافت خواهید کرد.

جمع بندی

امیدواریم با استفاده از نکات بالا موفق به حل مشکل مریت پابجی شده باشید. بالا اوردن مریت پابجی با استفاده از بازی های انفرادی کار چندان سختی نیست و هر کاربری می تواند از عهده آن بر بیاید. توجه به قوانین و نکاتی که در بالا بیان شده است از کاهش امتیاز، نمایش پیغام Insufficient Merit Unable to start the match  و مسدود شدن جلوگیری خواهد کرد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش ۴ روش رفع ارور insufficient merit پابجی و نحوه افزایش مریت امروز مجله خبری آی تی و دیجیتال سعی کردیم راهکارهایی که وجود دارد را به شما معرفی کنیم. اگر شما ترفند دیگری می شناسید، نظر یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید