0

آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری

آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
بازدید 46

[ad_1]

گاهی به دلایل مختلفی میخواهید استوری شما را کسی نبیند، 👀 اما با این حال میخواهید برای صفحه اینستاگرامی خود هایلایت نیز قرار دهید. در این شرایط ممکن است این سوال را از خود بپرسید که چگونه بدون استوری گذاشتن هایلایت کنیم؟ در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری میپردازیم.

نحوه گذاشتن هایلایت بدون استوری در اینستاگرام

?How to Put Highlights on Instagram Without Story

همانطور که میدانید برای گذاشتن هایلایت در صفحه اینستاگرامی خود ابتدا باید استوری بگذارید. بعد از گذاشتن استوری باید آن را هایلایت کنید. به جز این روش، روش دیگری برای گذاشتن هایلایت وجود ندارد. با این حال شما میتوانید استوری های خود را قبل از آپلود کردن مخفی کنید تا کسی استوری شما را نبیند. در ادامه به آموزش گذاشتن هایلایت در اینستاگرام بدون استوری میپردازیم.

چگونه بدون استوری هایلایت بگذاریم؟ با Hide کردن تمام مخاطبین

زمانی که شما در تنظمیات استوری شخصی را Hide یا مخفی کنید، آن شخص نمیتواند استوری های شما را ببیند. بنابر این میتوانید ابتدا تمامی مخاطبین خود را Hide کنید و بعد استوری خود را برای تنظیم کردن هایلایت بگذارید. برای افزودن به هایلایت بدون استوری ابتدا وارد پروفایل خود شوید. سپس روی سه خط بالای صفحه ضربه بزنید. از منو باز شده Settings را انتخاب کنید.

آموزش گذاشتن هایلایت در اینستاگرام بدون استوری

در تنطیمات اینستاگرام وارد بخش Privacy شوید و گزینه Private account را فعال کنید.

افزودن به هایلایت بدون استوری

در کادری که برای شما باز خواهد شد روی Switch to Private ضربه بزنید. اکنون اکانت شما به حالت شخصی تغییر میکند.

چجوری بدون استوری هایلایت بگذاریم

بعد از آن در همان صفحه Privacy وارد بخش Story شوید.

چگونه بدون استوری هایلایت بگذاریم

سپس روی Hide story from ضربه بزنید و به صورت دستی تمام مخاطبین خود را انتخاب کنید.

افزودن هایلایت بدون استوری

حالا مانند روش های معمولی استوری خود را آپلود کنید. بعد از آن استوری خود را باز کنید. در آخر برای ساخت هایلایت بدون استوری در پایین صفحه روی Highlight و بعد Add کلیک کنید. اکنون هایلایت شما قرار گرفته ولی مخاطبین شما نمیتوانند استوری شما را مشاهده کنند. زمانی که زمان استوری شما کامل شد میتوانید به صفحه Privacy بازگردید و تمام افراد را از حالت Hide خارج کنید.

افزودن هایلایت بدون استوری

چگونه بدون استوری گذاشتن هایلایت کنید؟ از طریق ساخت Close Friends

Close Friends لیستی از دوستان شما است که از سایر کسانی که شما را فالو دارند جدا هستند. اگر شما میخواهید استوری و هایلایت شما را تمام افراد نبینند میتوانید افراد خاص را به لیست Close Friends اضافه کنید سپس استوری و هایلایت خود را بگذارید. همچنین میتوانید این لیست را خالی بگذارید تا کسی استوری شما را نبیند. برای گذاشتن هایلایت بدون استوری با ساخت لیست Close Friends وارد پروفایل خود شوید. روی سه خط بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید. از منو باز شده Close friends را انتخاب کنید.

گذاشتن عکس در هایلایت بدون استوری

اکنون میتوانید لیست افرادی که شما را فالو کردند مشاهده کنید. کسانی که میخواهید به لیست Close friends اضافه شود را انتخاب کنید. در آخر روی Done ضربه بزنید. همچنین در صورتی که میخواهید کسی استوری شما را نبیند مطمئن شوید که هیچکس در این صفحه انتخاب نشده است.

نحوه گذاشتن هایلایت بدون استوری در اینستاگرام

پس از تنظیم کردن لیست Close friends خود وارد بخش استوری شوید و عکس یا فیلم خود را انتخاب کنید. در صفحه ای که میخواهید استوری خود را آپلود کنید، روی Close friends ضربه بزنید. بعد از آپلود شدن ویدیو یا عکس خود میتوانید با انتخاب گزینه Highlight و بعد Add آن را به هایلایت های خود اضافه کنید. همانطور که گفته شد با این روش فقط کسانی که در لیست Close friends هستند میتوانند استوری و هایلایت شما را مشاهده کنند.

گذاشتن هایلایت بدون استوری

سوالات متداول

آیا کسانی که صفحه ما را فالو دارند نمیتوانند هایلایت را مشاهده کنند؟

تا زمانی که مخاطبین شما در حالت Hide باشند نمیتوانند استوری های شما را مشاهده کنند. بعد از اینکه مخاطبین خود را از حالت Hide خارج کنید، آن ها میتوانند هایلایت های شما را مشاهده کنند.

آیا محدودیتی برای افزودن هایلایت بدون استوری وجود دارد؟

این روش تفاوت خاصی با استوری گذاشتن معمولی ندارد فقط از دیده شدن آن جلوگیری میکنید. بنابر این محدودیتی برای گذاشتن استوری در این حالت ندارید و میتوانید هر چند تا که خواستید استوری بگذارید و آن ها را هایلایت کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به این سوال پاسخ دادیم که چجوری بدون استوری هایلایت بگذاریم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای گذاشتن عکس در هایلایت بدون استوری استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه گذاشتن هایلایت بدون استوری در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.



[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید