0

آموزش 13 روش رفع مشکل های آزاردهنده بازی کلش اف کلنز

راهنما کامل آموزش 13 روش رفع مشکل های آزاردهنده بازی کلش اف کلنز
بازدید 56

[ad_1]

کلش اف کلنز ⚔️ بازی محبوبی است و کاربران زیادی دارد. گاهی این بازی دچار مشکلاتی می شود. برای رفع این مشکلات روش های مختلفی وجود دارد. در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به آموزش ۱۳ روش رفع مشکل های آزاردهنده بازی کلش اف کلنز می پردازیم.

حل مشکل بازی کلش اف کلنز

?How to Fix Clash of Clans Issues

بازی کلس اف کلنز نیز همانند دیگر برنامه های گوشی های مختلف می تواند دچار مشکلات و ارورهایی همچون لود نشدن بعد از آپدیت کردن برنامه، سیاه شدن بازی پس از اجرای آن، بالا نیامدن برنامه و… شود. در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال روش های رفع مشکل کلش اف کلنز را آموزش می دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

 بروز مشکل لود شدن بازی کلش اف کلنز به دلیل سازگار نبودن دستگاه با بازی

ممکن است یکی از دلایل لود نشدن بازی و بالا نیامدن آن، سازگار نبودن دستگاه شما با سیستم موردنیاز بازی باشد. کاربران اندروید باید اندروید ۵ و بالاتر داشته باشند. علاوه بر این، رم گوشی باید ۰٫۵ گیگابایت باشد. حداقل رزولوشن هم باید ۸۰۰×۴۸۰ باشد.

کاربران iOS نیز باید iOS 11 و بالاتر داشته باشند. آیفون ۵s یا بهتر داشته باشند. حداقل رم باید یک گیگابایت باشد. حداقل رزولوشن تصویر هم باید ۶۴۰×۹۶۰ باشد.

علت مشکل بالا نیامدن کلش اف کلنز

ممکن است دلیل بروز مشکل وارد نشدن به کلش اف کلنز وجود مشکل در سرورهای این بازی باشد. در این حالت شما کاری جز صبر کردن نمی توانید بکنید. باید صبر کنید تا مشکل سرورها رفع شود. برای این که مطمئن شوید مشکل از جانب سرورها است، می‌توانید سایت Downdetector را چک کنید. اگر مشکلی وجود داشته باشد در این سایت اعلام می شود و سایر کاربران نیز مشکلات خود را در بخش کامنت ها مطرح می کنند.

علت مشکل بالا نیامدن کلش اف کلنز

برای چک کردن بیشتر می توانید صفحه فیس بوک یا توییتر کلش اف کلنز را هم بررسی کنید. اگر مشکلی کلی وجود داشته باشد، در آنجا هم اعلام می شود.

رفع مشکل لود شدن بازی کلش اف کلنز با چک کردن سرورهای مختلف

برای رفع مشکل لود شدن بازی کلش اف کلنز از یک برنامه تغییر دهنده آی پی استفاده کنید. اگر برنامه نصب شده روی گوشی شما کار نمی کند، برنامه دیگری را نصب و استفاده کنید. البته در حال حاضر بازی رفع فیلتر شده است و می توانید بدون پروکسی وارد بازی شوید.

علاوه بر این، حتما سرورهای مختلف را چک کنید. اگر از یک سرور جواب نگرفتید، سراغ سرور دیگری بروید.

حل مشکلات Clash of clans با ری استارت کردن گوشی و باز کردن مجدد برنامه

پیش از هر کاری گوشی خود را یک بار ری استارت کنید. گاهی برخی از مشکلات با همین روش ساده رفع می شود.

علاوه بر این، در صورت بروز مشکل یک بار برنامه را به صورت کامل ببندید و دوباره باز کنید و دببیندی مشکل رفع شده است یا خیر. بهتر است برنامه های دیگر را هم ببندید و فقط کلش اف کلنز را باز کنید.

رفع مشکل بازی کلش اف کلنز با Force Stop

برای رفع مشکل کلش اف کلنز و اجرای این کار وارد تنظیمات شوید. سپس روی Apps بزنید. کلش اف کلنز را پیدا کنید. روی آن بزنید. سپس روی دکمه Force Stop بزنید.

رفع مشکل بازی کلش اف کلنز

حل مشکل بروزرسانی کلش اف کلنز با چک کردن اینترنت

ممکن است اینترنت شما ضعیف باشد یا قطع شده باشد. اینترنت را با برنامه دیگری چک کنید. علاوه بر این می توانید سرعت آن را هم چک کنید. برای این کار مرورگری را باز کنید. سپس speedtest را سرچ کنید.

مشکل سیاه شدن صفحه در بازی کلش اف کلنز

معمولا اولین سایت پیشنهادی برای تست اینترنت خوب است. روی آن بزنید. سپس روی Run speedtest بزنید. صبر کنید تا تست کامل شود و نتیجه را مشاهده کنید.

رفع هنگی کلش اف کلنز

علاوه بر این، پیشنهاد می کنیم در صورت استفاده از اینترنت وای فای، مودم را یک بار خاموش و روشن کنید و سپس بازی را چک کنید. همچنین می توانید از اینترنت دیتا استفاده کنید یا بازی را با اینترنت دیگری تست کنید.

علاوه بر این به Settings->General->Reset->Reset Network Settings بروید. پس از ریست کردن تنظیمات شبکه دوباره به اینترنت وصل شوید و بازی را بررسی کنید.

رفع مشکل اپدیت بازی کلش اف کلنز و کار نکردن آن با اینترنت دیتا

اگر بازی با اینترنت دیتا بالا نمی آید، به تنظیمات گوشی بروید. سپس روی Apps and Notifications بزنید. Clash of Clans را انتخاب کنید. روی Mobile data & Wi-Fi بزنید. Background data و Unrestricted data usage را فعال کنید. Disabled data usage باید غیرفعال باشد.

مشکل کلش اف کلنز بعد از آپدیت

رفع باگ کلش اف کلنز با آپدیت برنامه

برای حل مشکل لودینگ بازی کلش اف کلنز بازی را آپدیت کنید. برای این کار گوگل پلی یا اپ استور شوید. clash of clans را جستجو کنید. سپس در صورت فعال بودن دکمه Update روی آن بزنید و صبر کنید برنامه به روز شود. پس از آپدیت گوشی را ری استارت کنید و دوباره وارد بازی شوید.

رفع باگ کلش اف کلنز

گویا باید در کنار خود برنامه، گوگل کروم و Android System WebView را هم آپدیت کنید.

حل مشکل ورود به بازی کلش اف کلنز با نصب مجدد برنامه

برای رفع مشکل بازی کلش اف کلنز روی آیکون برنامه چند ثانیه نگه دارید. سپس روی ضربدر قرمز، Delete، آیکون سطل زباله و… بزنید. سپس روی Yes یا OK بزنید. صبر کنید تا برنامه حذف شود. حال گوشی را ری استارت کنید. سپس به اپ استور یا گوگل پلی بروید. نام بازی را سرچ کنید. روی دکمه Install بزنید و صبر کنید تا بازی دوباره نصب شود. پس از آن وارد برنامه شوید.

رفع مشکل سیاه شدن صفحه در بازی کلش اف کلنز با پاک کردن کش

برای حل مشکل بیرون پریدن از بازی کلش اف کلنز وارد تنظیمات گوشی شوید. سپس به Apps & Notifications بروید. روی See all apps بزنید. سپس روی Clash of Clans بزنید. روی Storage & Cache بزنید. حال روی Clear Storage و Clear Cache بزنید. صبر کنید تا کش پاک شود. سپس وارد برنامه شوید.

مشکل اپدیت بازی کلش اف کلنز

رفع هنگی کلش اف کلنز با خالی کردن حافظه

ممکن است دلیل مشکل کلش اف کلنز امروز پر شدن حافظه گوشی باشد. وقتی گوشی بیش از حد پر شود، هنگ می کند و دچار اختلال می شود. به Settings–>General–>Usage یا Storage بروید و حافظه را چک کنید. در صورت پر بودن، فایل ها و برنامه های غیرضروری را حذف کنید.

 مشکل لود شدن بازی کلش اف کلنز

رفع مشکل کلش اف کلنز بعد از آپدیت و… با استفاده از Google DNS

اگر مشکلات برنامه به اتصالات اینترنت برمی گردد، می توانید از Google DNS استفاده کنید. برای این کار وارد تنظیمات شوید. سپس روی Wifi بزنید. روی آیکون i در کنار وای فای خود بزنید. روی Configure DNS بزنید. سپس Manual را انتخاب کنید. روی add server بزنید. سپس ۸٫۸٫۸٫۸ یا ۸٫۸٫۴٫۴ را وارد کنید. در نهایت روی Save بزنید.

رفع باگ کلش اف کلنز با آپدیت سیستم عامل

بهتر است برای رفع باگ و مشکلات سیستم عامل خود را به روزرسانی کنید. برای آپدیت سیستم عامل گوشی باید وارد بخش تنظیمات شوید. معمولا پس از آن باید وارد بخش About phone شوید و روی دکمه Update بزنید.

برای یادگیری آپدیت کردن iOS مطلب آموزش ۲ روش آپدیت آیفون با اینترنت و دیتا گوشی و برای یادگیری آپدیت اندروید مطلب آموزش ۳ روش آپدیت اندروید به صورت دستی و خودکار در گوشی را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به آموزش حل مشکل ورود به بازی کلش اف کلنز پرداختیم. شما از کدام روش برای رفع مشکل استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید