0

آموزش نحوه سرچ عکس ، فرد ، ایده و.. در پینترست

آموزش نحوه سرچ عکس ، فرد ، ایده و.. در پینترست
بازدید 255


آیا تا به حال برایتان پیش آمده برای انجام کاری نیاز به عکس داشته باشید؟ 🔎 در این شرایط شما میتوانید از پینترست برای پیدا کردن ایده و عکس های مورد نظر خود استفاده کنید. در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به آموزش نحوه سرچ عکس ، فرد ، ایده و.. در پینترست میپردازیم.

چگونه در پینترست عکس سرچ کنیم؟

?How to Find What You Want on Pinterest

پینترست یکی از شبکه های اجتماعی است که کاربران زیادی برای پیدا کردن عکس از آن استفاده میکنند. پینترست منبع بزرگی از عکس های با کیفیت های خوب در موضوعات مختلف است که به راحتی میتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید. در ادامه چند روش نحوه سرچ عکس در پینترست را بررسی میکنیم.

نحوه جستجو در پینترست از طریق سایت پینترست و صفحه Home

برای سرچ در پینترست ابتدا باید وارد سایت Pinterest شوید. برای ورود به این سایت شما میتوانید از طریق حساب گوگل و یا فیسبوک اقدام کنید.

سرچ در پینترست

پس از ورود به پینترست در صفحه اصلی میتوانید بسیاری عکس مشاهده کنید. بعد از اینکه در صفحه اصلی عکسی که میخواهید پیدا کردید روی آن کلیک کنید تا بزرگتر شود. برای اینکه به سایت منبع عکس بروید کافیست مجددا روی عکس کلیک کنید.

سرچ تصویری در پینترست

در صورتی که میخواهید عکس مورد نظر را برای خود ذخیره کنید روی Save کلیک کنید تا ذخیره شود. برای یادگیری نحوه دانلود عکس در پینترست میتوانید مطلب آموزش دانلود عکس از شبکه اجتماعی پینترست (Pinterest) در کامپیوتر و گوشی را مطالعه کنید.

سرچ های پینترست برای پروفایل و..

آموزش نحوه سرچ های پینترست برای پروفایل و.. با جست جو در سایت

در صورتی که بعد از ورود به سایت پینترست عکسی مشابه چیزی که میخواید پیدا نکردید میتوانید از طریق جست جو عکس مورد نظر خود را پیدا کنید. برای این کار بعد از ورود به سایت پینترست روی کادر جست جو کلیک کنید و یک کلمه مرتبط با چیزی که میخواهید وارد کنید. بعد از وارد کردن کلمه مرتبط میتوانید نتیجه ها را ببینید و عکس مورد نظر را پیدا کنید.

سرچ اکانت در پینترست

در بالای عکس ها شما میتوانید گزینه های مختلفی ببینید که باعث میشوند جست جو شما دقیق تر باشد.

سرچ در پینترست با عکس

اگر عکس مورد نظر را انتخاب کردید روی Save کلیک کنید تا ذخیره شود. برای دیدن نتیجه های بیشتر میتوانید در گوشه پایین سمت راست روی آیکن ذره بین بزنید تا قابلیت Visual Search برای شما فعال شود.

نحوه جستجو در پینترست

حالا میتوانید کادر برش را جابه جا کنید تا نتیجه های جست جو مرتبط به قسمت انتخاب شده باشند.

نحوه سرچ عکس در پینترست

زمانی که Save را انتخاب میکنید یک کادر برای شما باز میشود. از کادر باز شده شما باید آلبومی که میخواهید عکس در آن جا ذخیره شود را انتخاب کنید. پس از انتخاب مجددا روی Save کلیک کنید. برای دیدن موارد ذخیره شده از بالای صفحه All Pins را انتخاب کنید و از منو باز شده Boards را انتخاب کنید.

چگونه در پینترست عکس سرچ کنیم؟

برای اینکه اکانت سایر افراد را دنبال کنید و پست های جدید آن ها در صفحه Home شما نمایش داده شود روی گزینه Follow کلیک کنید.

سرچ ویدیو در پینترست

سرچ در پینترست با استفاده از اپلیکیشن گوشی

برای سرچ ویدیو در پینترست از طریق اپلیکیشن پینترست ابتدا وارد برنامه شوید و لاگین کنید. بعد از آن در صفحه اصلی برنامه به سمت پایین بکشید و عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی آن ضربه بزنید. برای ذخیره کردن عکس روی Save ضربه بزنید. آلبوم مورد نظر را انتخاب کنید.

سرچ اکانت در پینترست

سرچ ویدیو در پینترست از طریق جست جو در برنامه پینترست

برای سرچ ویدیو و عکس در پینترست مجددا وارد برنامه شوید. از طریق منو پایین صفحه آیکن ذره بین را انتخاب کنید.

سرچ در پینترست با عکس

در کادر جست جو کلمه کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید. بعد از وارد کردن کلمه مورد نظر میتوانید عکس ها را ببینید و عکس مورد نظر را پیدا کنید.

نحوه سرچ عکس در پینترست

برای سرچ اکانت در پینترست از بالای صفحه Profiles را انتخاب کنید.

سرچ در پینترست با عکس

در بالای صفحه میتوانید چند گزینه ببینید که نتیجه را دقیق تر میکند.

نحوه جستجو در پینترست

پس از پیدا کردن عکس مورد نظر روی آن ضربه بزنید تا بزرگ شود. مانند روش قبل برای ذخیره سازی روی Save ضربه بزنید. بعد از انتخاب Save، محل ذخیره سازی را نیز باید مشخص کنید. همچنین میتوانید روی Follow ضربه بزنید تا زمانی که پست جدیدی منتشر شد به صورت خودکار در صفحه اصلی به شما نمایش داده شود.

چگونه در پینترست عکس سرچ کنیم؟

سرچ عکس در پینترست با قابلیت Visual Search در گوشی

یکی دیگر از قابلیت های پینترست Visual Search است. برای سرچ عکس در پینترست با استفاده از این قابلیت ابتدا یک عکس را با روش های بالا انتخاب کنید روی عکس چند ثانیه نگه دارید و از گزینه ها Visual Search را انتخاب کنید.

سرچ ویدیو در پینترست

حالا میبینید که میتوانید عکس را برش دهید. با انگشتان خود کادر برش را روی قسمت مورد نظر بندازید . با هر بار جا به جا کردن کادر برش نتایج جست جو فرق میکنند.

سرچ اکانت در پینترست

آموزش نحوه سرچ در پینترست با عکس

برای سرچ تصویری در پینترست بعد از باز کردن برنامه پینترست از گزینه های پایین صفحه آیکن ذره بین را انتخاب کنید و روی علامت دوربین در بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید.

نحوه جستجو در پینترست

در صورتی که برای اولین بار وارد این بخش میشوید روی Enable camera access ضربه بزنید. سپس عکس خود را انتخاب کنید و یا با گوشی عکس بگیرید تا نتیجه های مشابه آن را ببینید.

سرچ عکس در پینترست

همچنین شما میتوانید در گوگل عکس سرچ کنید تا عکس های مشابه آن را ببینید. برای این کار میتوانید مطلب آموزش ۴ روش سرچ عکس در گوگل کامپیوتر و گوشی را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به نحوه جستجو در پینترست صحبت کردیم. آیا شما توانستید با روش های گفته شده عکس مورد نظر خود را پیدا کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه سرچ در پینترست با عکس در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید