0

آموزش نحوه اطلاع از قطعی آب و اعلام قطعی آب در هر استان

آموزش نحوه اطلاع از قطعی آب و اعلام قطعی آب در هر استان
بازدید 77


قطع شدن آب، 💧 به یک مشکل جدی و روزمره تبدیل شده است. علت قطعی آب افزایش مصرف و کاهش منابع آب است. اتفاقات آب و فاضلاب برای راحتی شهروندان از طریق شماره تلفن و یا سایت آبفا، جدول قطعی آب هر منطقه را اعلام میکند. در مطلب امروز مجله خبری آی تی و دیجیتال به آموزش نحوه اطلاع از قطعی آب و اعلام قطعی آب در هر استان می‌پردازیم.

بررسی علت قطعی آب و اعلام آن

How to Find out About Water Cut Programs in Iran Provinces

علت قطعی آب امروز میتواند کمبود آب و افزایش مصرف باشد. با توجه به قطعی مکرر آب، اداره آب و فاضلاب برای رفاه حال شهروندان زمان قطع شدن آب را از طریق سایت، شماره قطعی آب و یا شماره حوادث آب و فاضلاب اعلام میکند. در ادامه به نحوه اطلاع از قطعی آب هر استان میپردازیم.

تلفن قطعی آب

یک روش برای اطلاع از قطعی آب، تماس با تلفن شکایات آب و فاضلاب است. ۱۵۲۲ و ۱۲۲ شماره اداره آب است و با تماس با این شماره ها شماره قطعی آب است میتوانید از زمان قطعی آب منطقه خودتان مطلع شوید.

برای تماس خارج از استان هر منطقه، باید کد پیش شماره را هم بگیرید. مثلا برای قطعی آب تهران باید با ۰۲۱۱۲۲ تماس بگیرید. همچنین برای قطعی آب کرج، باید قبل از ۱۲۲ پیش شماره استان البرز را وارد کنید.

سایت اطلاع رسانی قطعی آب

یک روش دیگر برای اطلاع از قطعی آب، مراجعه به سایت اداره آب و فاضلاب هر شهرستان است. زمان قطعی آب هر منطقه در سایت اداره آب و فاضلاب اطلاع داده میشود. برای پیدا کردن سایت آب فاضلاب استان خود بهترین راه جستجو در گوگل شرکت آب و فاضلاب استان مد نظر خود است.

به طور مثال برای اطلاع از قطعی آب نقاط مختلف تهران میتوانید به بخش اطلاعیه‌های قطع آب سایت شرکت آب و فاضلاب استان تهران مراجعه کنید.

قطعی آب نقاط مختلف تهران

برای اطلاع از قطعی آب کرمان به سایت اداره آب و فاضلاب کرمان رفته و بخش اطلاعیه ها را ببینید.

قطعی آب کرمان

همچنین برای اطلاع از قطعی آب تبریز، اصفهان ، قطعی آب مشهد ، قطعی آب آو دیگر استانها به سایت اداره آب و فاضلاب همان استان رفته و اطلاعیه های قطعی آب را در آنجا مشاهده کنید.

قطعی آب تبریز

برای اطلاع از قطعی آب شیراز، به سایت اداره آبفا شیراز بروید و سپس قسمت پورتال اصلی بروید. منوی اصلی را انتخاب کرده و سپس قوانین و اطلاعیه را انتخاب کنید. به بخش اطلاعیه بروید، در این بخش اطلاعیه‌های قطعی آب شیراز آورده شده است.

قطعی آب شیراز

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز مجله خبری آی تی و دیجیتال به آموزش نحوه اطلاع از قطعی آب و اعلام قطعی آب در هر استان پرداختیم. آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید