0

آموزش نحوه اشتراک گذاری مکان یا لوکیشن در برنامه های نشان و بلد

آموزش نحوه اشتراک گذاری مکان یا لوکیشن در برنامه های نشان و بلد
بازدید 166


در صورتی که میخواهید لوکیشن خود را با شخصی دیگری به اشتراک بگذارید 📍 میتوانید از برنامه هایی مانند نشان و بلد استفاده کنید. در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به آموزش نحوه اشتراک گذاری مکان یا لوکیشن در برنامه های نشان و بلد میپردازیم.

نحوه ارسال لوکیشن در نشان و بلد

 How to Send the Location in Neshan and Balad App?

پیش از این در مجله خبری آی تی و دیجیتال به آموزش تصویری اشتراک گذاری موقعیت مکانی در گوگل مپ پرداختیم. به غیر از برنامه گوگل مپ شما میتوانید از برنامه های دیگر مانند نشان و بلد برای اشتراک موقعیت مکانی استفاده کنید. در ادامه نحوه ارسال لوکیشن نشان با پیامک و… را بررسی میکنیم.

نحوه اشتراک گذاری مکان در نشان

برای اشتراک گذاری لوکیشن در نشان ابتدا این برنامه را باز کنید. سپس در پایین صفحه سمت راست روی آیکن دایره ای ضربه بزنید تا ابتدا لوکیشن خود را پیدا کنید.

نحوه ارسال لوکیشن در نشان و بلد

یک کادر مبنی بر اینکه شما باید GPS را فعال کنید باز میشود. روی گزینه فعال سازی GPS ضربه بزنید.

اشتراک گذاری مکان در نشان

اکنون موقعیت فعلی خود را میتوانید مشاهده کنید. روی نقطه آبی رنگ ضربه بزنید تا روی آن یک آیکن قرمز رنگ نمایش داده شود. سپس یک منو برای شما در پایین صفحه باز میشود. در پایین صفحه روی ارسال ضربه بزنید تا بتوانید موقعیت فعلی خود را به اشتراک بگذارید. همچنین در صورتی که میخواهید موقعیت دیگری را به اشتراک بگذارید ابتدا موقعیت مکانی را در نشان با استفاده از نوار جست جو بالای صفحه پیدا کنید. سپس روی نقطه مورد نظر ضربه بزنید. با باز شدن منو پایین صفحه میتوانید گزینه ارسال را انتخاب کنید.

نحوه ارسال لوکیشن نشان با پیامک

سپس نشان از شما میخواهد روش اشتراک گذاری موقعیت جغرافیایی را انتخاب کنید. به عنوان مثال برای اشتراک گذاری لوکیشن با SMS کافیست روی Messages ضربه بزنید. همچنین شما میتوانید از تلگرام برای اشتراک گذاری لوکیشن استفاده کنید. برای انجام این کار در برنامه تلگرام کافیست روی آیکن این برنامه ضربه بزنید.

اشتراک موقعیت مکانی

با این کار برنامه تلگرام به صورت خودکار برای شما باز میشود. شخص مورد نظر را انتخاب کنید تا موقعیت شما برای او ارسال شود.

اشتراک گذاری لوکیشن نشان و بلد در واتساپ

پس از ارسال موقعیت شخص مقابل به راحتی میتواند موقعیت شما را مشاهده کند. برای این کار باید روی لینک ارسال شده کلیک کند و برنامه مورد نظر که میخواهد لوکیشن را به وسیله آن مشاهده کند انتخاب کند. به عنوان مثال برای باز کردن لوکیشن در گوگل مپ کافیست برنامه آن را پیدا و روی آن ضربه بزنید.

نحوه فرستادن لوکیشن نشان و بلد با موبایل

در صورتی که برنامه نشان با مشکل مواجه شده است و نمیتوانید از آن برای اشتراک گذاری لوکیشن استفاده کنید میتوانید برای رفع مشکل خود مطلب آموزش ۱۵ روش رفع مشکل برنامه نشان را مطالعه کنید.

نحوه ارسال لوکیشن در بلد و اشتراک گذاری آن با تلگرام و..

برنامه بلد یکی دیگر از برنامه هایی است که شما میتوانید در آن یک لوکیشن را به اشتراک بگذارید. برای اشتراک گذاری مکان در بلد ابتدا GPS گوشی خود را باز کنید و وارد برنامه بلد شوید. بعد از آن برای پیدا کردن موقعیت مکانی خود روی آیکن دایره ای پایین صفحه سمت راست ضربه بزنید. همچنین شما میتوانید روی قسمت جست جو ضربه بزنید و مکان مورد نظر را در آن جا پیدا کنید.

اشتراک گذاری لوکیشن

بعد از پیدا کردن لوکیشن مورد نظر از پایین صفحه گزینه اشتراک گذاری را انتخاب کنید.

نحوه ارسال لوکیشن در بلد

با این کار یک منو باز میشود و برنامه های مختلفی را میتوانید در آن مشاهده کنید. راهی که میخواهید لوکیشن را به اشتراک بگذارید انتخاب کنید. به عنوان مثال شما میتوانید از طریق تلگرام موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارید. برای این کار روی آیکن برنامه تلگرام ضربه بزنید.

اشتراک گذاری مکان در بلد

بعد از باز شدن برنامه تلگرام شخص مورد نظر را انتخاب کنید تا لوکیشن برای او ارسال شود.

نحوه ارسال لوکیشن بلد با پیامک

اکنون برای باز کردن لوکیشن و دیدن آن کافیست شخص مورد نظر روی لینک ارسال شده ضربه بزند و برنامه مورد نظر برای باز شدن لوکیشن را انتخاب کند.

اشتراک گذاری لوکیشن نشان و بلد در تلگرام

نحوه ارسال لوکیشن بلد با پیامک

در صورتی که موقعیت مکانی مورد نظر خود را در برنامه بلد پیدا کردید و خواستید آن را از طریق پیامک به اشتراک بگذارید کافیست بعد از انتخاب مکان و انتخاب گزینه اشتراک گذاری از برنامه های پایین صفحه روی Messages ضربه بزنید. سپس باید مخاطب خود را انتخاب کنید و لوکیشن خود را برای او ارسال کنید.

نحوه فرستادن لوکیشن نشان و بلد با موبایل

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به نحوه فرستادن لوکیشن نشان و بلد با موبایل صحبت کردیم. آیا شما توانستید از توضیحات بالا برای اشتراک گذاری لوکیشن نشان و بلد در تلگرام و.. استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه اشتراک گذاری لوکیشن نشان و بلد در واتساپ و… در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید