0

 آموزش لینوکس را از کجا شروع کنم؟

 آموزش لینوکس را از کجا شروع کنم؟
بازدید 55


اگر تازه با لینوکس آشنا شدید و علاقمندید تا در این حوزه کسب دانش و تخصص کنید، در بهترین نقطه قرار گرفته اید. ما به شما پیشنهاد می کنیم تا درصورت عدم سابقه کار در حوزه لینوکس یا فناوری اطلاعات برای شروع دوره لینوکس مقدماتی یا Linux Essentials را بگذرانید که این دوره بهترین نقطه شروع برای کسب علم و مهارت برای ورود به دنیای لینوکس متن باز (Open Source)  است.

در صورتی که سابقه تحصیلی یا کاری شما در حوزه فناوری اطلاعات بوده می توانید از دوره مدیریت سرورهای لینوکسی یا LPIC-1 وارد مسیر آموزشی لینوکس شوید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر برای انتخاب بهترین نقطه شروع از مشاوره رایگان با مشاورین حرفه ای و صادق خانه لینوکس استفاده نمایید.

برای ورود به دوره های آموزش لینوکس وارد این لینک شوید

صفر تا صد آموزش لینوکس:

در خانه لینوکس شما به اصلاح رایج “صفر تا صد لینوکس” را می آموزید! ولی واقع بین باشیم و صادق، بهتر است بگوییم که هر چقدر هم که جلو برویم، هیچوقت صد را نخواهید دید، چون لینوکس دنیایی از زیرساخت و شبکه و نرم افزار و متودولوژی های سرویس دهی است. و صفر تا صد آموزش یک دوره فقط یک شعار تبلیغاتی است. اما مطمئن باشید که در خانه لینوکس شما در این حوزه خیلی قدرتمند و فوق حرفه ای پیش خواهید رفت و برای این منظور همانطور که گفته شد نقشه راه بسیار شفاف، قدرتمند، اصولی، واقعی و حرفه ای برای رسیدن به گنج دانش و تخصص وجود دارد. در این قسمت مطالبی مهیا شده که اگر علاقمند به لینوکس شده اید و نمی دانید از کجا شروع کنید، شما را راهنمایی می کند.

برای ورود به دوره های آموزش لینوکس  وارد این لینک شوید

چرا یاد گرفتن لینوکس مهم است؟

چرا یاد گرفتن لینوکس مهم است؟

تا سالیان گذشته لینوکس یک گرایش در IT شناخته می شد اما الان می توان گفت که زیر ساخت فناوری اطلاعات است. یعنی شما در هر حوزه ای ها مختلفی چون مدیریت سرورها، زیر ساخت و شبکه، برنامه نویسی و تولید نرم افزار، مدیریت و توسعه بانک های اطلاعاتی، امنیت، رایانش ابری، IOT، Embedded، تحلیل داده، یادگیری ماشین وهوش مصنوعی، موبایل و وب، VOIP و خیلی موارد دیگر باید بر لینوکس مسلط باشید که اگر در این حوزه ها مهارت لینوکس نداشته باشیم، متاسفانه خیلی وقت ها با عرض پوزش، “بی سواد” محسوب می شویم.  قابل توجه است که بدانید طبق گزارش خیلی از وب سایت های کار و تحلیل موقعیت و فرصت های شغلی در چندسال گذشته بهترین بازار شغلی در دنیا برای لینوکسی هاست و این مورد با عنوان “طلایی ترین فرصت های شغلی برای لینوکسی ها” مطرح می گردد.

برای ورود به دوره های  آموزش لینوکس وارد این لینک شوید

بهترین مسیر تبدیل شدن به یک متخصص لینوکس چیست؟

بهترین مسیر تبدیل شدن به یک متخصص لینوکس چیست؟

بهتر است بدانید تا لینوکس فقط محدود به مدیریت سیستم عامل نیست و شما می توانید با کسب تخصص های لازم در این حوزه در بیش از 50 جایگاه شغلی حرفه ای مختلف در سازمان های کوچک تا بزرگ قرار بگیرید که خانه لینوکس به عنوان یکی از برترین و جامع ترین موسسات آموزش متن باز دنیا این مسیر را برای شما فراهم نموده است.

در خانه لینوکس جامع ترین Roadmap یا مسیر آموزشی تدوین شده است که به آسانی متخصصان این حوزه می توانند در حوزه های مدیریت سیستم و شبکه، توسعه نرم افزار، DevOps، IOT، علوم داده، زیرساخت و DevNet انتخاب مسیر نمایند. جالب است بدانید که این نقشه راه حاصل تجربه مدرسین و مشاوران مجموعه و نتیجه هزاران ساعت اتاق فکر مجموعه و همچنین تجربه همکاری با بیش از 500 سازمان مختلف در حوزه صنایع مختلف است و باعث می شود که دانشجویان عزیز از معضل طوفان ذهنی در امان بمانند.

مشاوره رایگان، حرفه ای و صادقانه این مجموعه نیز بهترین سرویس این مجموعه جهت انتخاب بهترین مسیر برای ورود به کسب فرصت های شغلی در دنیاست. خوب است بدانید با انتخاب مسیر و ارائه دوره های کاربردی و ارائه دانش و بینش بروز توسط این مجموعه خیلی از دانشجویان علاوه بر کسب فرصت های شغلی کلیدی در سازمان های داخلی حتی در شرکت ها و سازمان های خارجی ای چون MTN، Dell، Amazon و حتی NASA مشغول به کار شده اند!

چگونه می توانم مهارت لینوکسی خود را توسعه دهم؟

با توجه به حوزه های بسیار متفاوت در لینوکس و فرصت های شغلی مختلف با مدل های کاری متفاوت خوب است ابتدا هدف خود را مشخص نمایید با با توجه به هدف تان مسیر آموزشی را طی بفرمایید. مشاوره یکی از بهترین روش هاست تا با آگاه شدن از فوت و فن ها توسط یک شخص هدایتگر نتیجه انتهایی را بتوانید تصور کنید، خواندن مقالات و کتب مرجع، شرکت در رویدادها و اجرای پروژه های کوچک تا بزرگ می تواند در این راه بسیار به شما کمک کند. خانه لینوکس هم با مشاوره رایگان ( صادقانه و بدون اهداف تجاری شخصی ) و برگزاری کلاس های تخصصی حرفه ای خود در بالاترین سطح و استانداردهای بین المللی همه چیز را از اصول اولیه تا توسعه مهارت های بسیار خاص و تخصصی به شما می آموزد و با ارائه دانش و بینش عملیاتی شما را همراهی می کند تا مسیرهای چند ساله را حتی در کمتر از ماه ها یا حتی گاهی یک هفته طی بفرمایید، این یعنی صرفه جویی در منابع و هزینه ها که خوب است بدانید بالاترین هزینه ای که می پردازید همیشه زمان شماست. واقعیت را بدانید، شرکت در کلاس های تخصصی فقط کافی نیست و به اصطلاح جایگزینی برای Self-Study نیست. بهترین ترکیب، طبق تجربه حرفه ای این مجموعه با تربیت متخصصان و اساتید در این حوزه و سابقه کار حرفه ای با سازمان های مختلف در ایران و همینطور خارج کشور، کلاس منسجم و عملیاتی که پیاده سازی تکنولوژی را نشان دهد و مطالعه اصولی منابع بروز و ارزشمند علمی است. استفاده از این فرمول نه تنها به موفق شدن شما کمک می کند، بلکه به شما در کمک به موفقیت دیگران نیز، کمک خواهد کرد. اکنون برای به دست آوردن موقعیت پیروزی با شکوه آماده هستید! و یک اصل دیگر را باور داشته باشید، که در حین خوشگذرانی و تعامل بهتر از همیشه خواهید آموخت و باید خارج از اتاق مطالعه هم به اکتشاف بپردازید!

/

پایان رپورتاژ آگهی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید