0

آموزش فعال سازی و استفاده استیکر در ویندوز 11

آموزش فعال سازی و استفاده استیکر در ویندوز 11
بازدید 83


یکی از ویژگی های جدید ویندوز ۱۱ استیکر 🙂 است که میتوانید برای دسکتاپ خود استفاده کنید و ویندوز خود را با آن شخصی سازی کنید. در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به آموزش فعال سازی و استفاده استیکر در ویندوز ۱۱ میپردازیم.

فعال سازی استیکر در ویندوز ۱۱

How to Enable and Use Desktop Stickers on Windows 11

استیکر ها طرفداران زیادی دارند که در برنامه های مختلفی وجود دارند و شما میتوانید از آن ها استفاده کنید. پیش از این در مجله خبری آی تی و دیجیتال به معرفی ۱۵ تا از بهترین برنامه ساخت استیکر اندروید رایگان و حرفه ای پرداختیم. ویندوز ۱۱ نیز استیکر ها را برای کاربرانی که دوست دارند از این ویژگی استفاده کنند تا دسکتاپ خود را زیباتر کنند در دسترس قرار داده است. البته این ویژگی برای همه در دسترس نیست اما کاربرانی که آپدیت ۲۲H2 ویندوز ۱۱ را دارند میتوانند این قابلیت را در ویندوز خود به صورت دستی اضافه کنند. در ادامه نحوه فعالسازی و استفاده از استیکر در ویندوز ۱۱ را بررسی میکنیم.

نحوه فعال کردن استیکر در ویندوز ۱۱

برای فعال سازی و استفاده استیکر در ویندوز ۱۱ ابتدا روی قسمت جست جو ویندوز ۱۱ کلیک کنید. در قسمت جست جو ویندوز عبارت Regedit را تایپ کنید. روی نتیجه آن کلیک کنید تا برنامه Registry Editor برای شما باز شود.

فعال سازی استیکر در ویندوز 11

بعد از باز شدن Registry Editor در بالای صفحه آدرس HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftPolicyManagercurrentdevice را وارد کنید. از سمت چپ صفحه روی Device راست کلیک کنید تا یک منو برای شما باز شود. از منو باز شده گزینه New را انتخاب کنید تا زیر منو آن باز شود. از زیر منو New گزینه Key را انتخاب کنید. با این کار یک Registry key جدید میسازید.

آموزش فعال سازی و استفاده استیکر در ویندوز 11

نام آن را Stickers بگذارید و روی آن دوبار کلیک کنید.

استیکر در ویندوز 11

حالا در هر جای صفحه که خالی است راست کلیک کنید و New را انتخاب کنید. از منو باز شده DWORD (32-bit) Value را انتخاب کنید.

استیکر ساز ویندوز 11

نام آن را EnableStickers بگذارید و روی آن کلیک کنید.

ایموجی و استیکر در ویندوز 11

اکنون در کادر باز شده بخش Value Data عدد ۱ را وارد کنید. روی OK کلیک کنید.

دانلود استیکر برای ویندوز 11

در آخر شما باید کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید. برای راه اندازی مجدد کامپیوتر منو Start را باز کنید و روی Power کلیک کنید. از بین گزینه های باز شده Restart را انتخاب کنید. بعد از روشن شدن ویندوز ۱۱ میبینید که روی تصویر زمینه ویندوز گزینه ای به نام Stickers وجود دارد.

اضافه یا حذف استیکر های ویندوز ۱۱

برای استفاده از استیکر ساز ویندوز ۱۱ در هر جایی از صفحه دسکتاپ که خالی است راست کلیک کرده و از منو باز شده Add or edit stickers را انتخاب کنید. راه دیگر دسترسی به استیکر ها تنظیمات است. Settings را در قسمت جست جو ویندوز تایپ کنید و روی نتیجه آن کلیک کنید تا تنظیمات ویندوز برای شما باز شود. در تنظیمات وارد Personalization شوید. روی Background و بعد از آن روی Stickers کلیک کنید.

استیکر های ویندوز 11

حالا برای شما یک لیست از استیکر ها باز میشود. برا دیدن استیکر ها میتوانید صفحه آن را به سمت پایین یا بالا بکشید و یا اینکه نام استیکر را در قسمت جست جو آن تایپ کنید.

استفاده استیکر در ویندوز 11

به محض انتخاب یک استیکر متوجه میشوید که آن استیکر در گوشه بالا سمت چپ دسکتاپ قرار گرفته است. اکنون میتوانید روی استیکر کلیک کنید تا آن را جا به جا کنید و یا اندازه آن را تغییر دهید.

استیکر در ویندوز 11

اگر میخواهید استیکر را حذف کنید استیکر را انتخاب کنید و روی نماد سطل زباله در پایین استیکر ضربه بزنید تا حذف شود. در نهایت در بالای صفحه روی علامت ضربدر کلیک کنید تا از ویرایشگر استیکر خارج شوید.

فعال سازی استیکر در ویندوز 11

اگر دوست دارید برای واتساپ خود استیکر بسازید میتوانید مطلب آموزش ۳ روش ساخت استیکر واتساپ آنلاین ، کامپیوتر و گوشی را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز نحوه فعال سازی و استفاده استیکر در ویندوز ۱۱ را بررسی کردیم. آیا شما توانستید از روش بالا برای دانلود استیکر برای ویندوز ۱۱ استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه فعال کردن و استفاده از ایموجی و استیکر در ویندوز ۱۱ را در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید