0

آموزش دیلیت اکانت دائمی یا موقت واتساپ نسخه جدید

آموزش دیلیت اکانت دائمی یا موقت واتساپ نسخه جدید
بازدید 126


کاربران واتساپ فارسی یا انگلیسی می توانند هر زمان که خواستند اکانت خود را در این پیام رسان به طور دائمی حذف کنند. 🗑️ در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به آموزش دیلیت اکانت دائمی یا موقت واتساپ نسخه جدید میپردازیم.

آموزش جدید دیلیت اکانت واتساپ اندروید ، آیفون و..

?How to Delete or Deactivate Your WhatsApp Account

اگر دیگر قصد استفاده از واتساپ را ندارید یا برای مدتی می خواهید از فضای این پیام رسان دور باشید، می توانید اکانت خود را برای همیشه حذف کنید. در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال نحوه دیلیت اکانت واتساپ سامسونگ و… را آموزش می دهیم.

آیا دیلیت اکانت موقت واتساپ با لینک و بدون امکان پذیر است؟

حذف اکانت واتساپ به طور موقت وجود ندارد. کاربران تنها می توانند اکانت خود را به طور کامل و همیشگی حذف کنند. دیلیت اکانت واتساپ از سایت ، با لینک یا بدون گوشی امکان پذیر نیست. برای حذف کامل و همیشگی اکانت خود باید حتما از واتساپ روی گوشی استفاده کنید.

آیا با دیلیت اکانت واتساپ پیامها حذف میشود؟

با دلت اکانت دائمی واتساپ تاریخچه پیام های شما پاک می شود. اکانت شما از تمامی گروه های فعالی که عضو بودید هم حذف می شود. علاوه بر این، بکاپ اکانت واتساپ هم قابل پاک شدن است. تمامی اطلاعات در همان لحظه که DELETE MY ACCOUNT آخر را فشار می‌دهید، برای شما حذف می شوند و قابل بازگشت نیستند اما ممکن است تا ۹۰ روز طول بکشد تا اکانت شما به طور کامل حذف شود، هر چند که شما دیگر به آن دسترسی ندارید. حتی پس از نود روز هم ممکن است کپی اطلاعات در بکاپ باقی بماند. البته کاربران دیگری که برای آن ها پیام فرستادید، می توانند پیام های شما را داشته باشند. علاوه بر این، پیام های شما در گروه ها هم باقی می ماند اما اکانت شما از گروه حذف می شود. علاوه بر این، گروه هایی که خودتان هم ایجاد کرده بودید، برای دیگر اعضا باقی می ماند.

حذف حساب دائمی واتساپ در اندروید

برای حذف اکانت واتساپ گوشی اندروید وارد این پیام رسان در گوشی خود شوید. سپس روی منوی سه خطی در بالای صفحه بزنید و Settings را انتخاب کنید.

حذف حساب دائمی واتساپ

حال روی Account > Delete My Account بزنید.

حذف حساب دائمی واتساپ

حال باید بخش Country را چک کنید. اگر نام کشور درست نیست، آن را تغییر دهید. در بخش Phone شماره تلفن خود را با کد کشور وارد کنید.

حذف حساب دائمی واتساپ

سپس روی DELETE MY ACCOUNT بزنید. پس از آن واتساپ از شما می پرسد که چرا می خواهید اکانت خود را پاک کنید. می توانید این بخش را پر کنید یا چیزی وارد نکنید. در آخر روی DELETE MY ACCOUNT بزنید.

حذف حساب دائمی واتساپ

اکانت شما فورا حذف می شود.

دیلیت اکانت دائمی واتساپ iOS

برای دیلیت اکانت کلی واتساپ iOS نیز باید همان مراحل اندروید را بروید. در گوشی خود وارد واتساپ شوید. سپس از پایین صفحه روی Settings بزنید. سپس روی Account > Delete My Account بزنید.

دیلیت اکانت دائمی واتساپ

دیلیت اکانت دائمی واتساپ

حال چک کنید که کشور درست وارد شده باشد. در صورت درست نبودن می توانید با تغییر پیش شماره آن را تصحیح کنید. سپس شماره خود را وارد کنید. روی Delete My Account بزنید.

دیلیت اکانت دائمی واتساپ

واتساپ از شما می پرسد که چرا می خواهید اکانت خود را حذف کنید. می توانید این بخش را پر کنید یا خالی بگذارید. اگر نمی خواهید جواب دهید روی NEXT بزنید. در نهایت دوباره روی Delete My Account بزنید.

دیلیت اکانت دائمی واتساپ

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال نحوه دیلیت اکانت واتساپ به طور موقت و دائمی را آموزش دادیم. آیا موفق به دیلیت اکانت کلی واتساپ شدید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید