0

آموزش جدید 10 روش حل مشکل کار نکردن گوگل مپ اندروید

آموزش جدید 9 روش حل مشکل کار نکردن گوگل مپ اندروید
بازدید 51


Google Maps یا گوگل مپ 🗺️ ابزاری بسیار کاربردی است و به ما کمک میکند آدرس‌ و مسیرهای مختلف را راحت‌ و سریعتر پیدا کنیم، اما متاسفانه گاهی این برنامه دچار اختلال می شود. در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به آموزش جدید ۱۰ روش حل مشکل کار نکردن گوگل مپ اندروید میپردازیم.

آموزش رفع مشکل مشکل کار نکردن Google Maps اندروید

?How to Fix Google Maps When It’s Not Working on Android

گاهی در زمان استفاده از برنامه گوگل پلی دچار مشکل می شویم. ممکن است برنامه باز نشود، مکان دقیق را نمایش ندهد، لینک آدرس را باز نکند و… . روش های مختلفی برای رفع این مشکلات وجود دارد. در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به آموزش حل مشکل کار نکردن گوگل مپ اندروید می پردازیم.

برای استفاده از گوگل پلی در داخل کشور بهتر است از یک روش تغییر دهنده آی پی استفاده کنید تا برنامه و سرویس های گوگل بدون مشکل برای شما کار کند. اگر با استفاده از این ابزارها همچنان برنامه برای شما به خوبی کار نمیکند از روش های زیر استفاده کنید.

حل مشکل باز نشدن لینک گوگل مپ با چک کردن اینترنت

برای رفع مشکل گوگل مپ در شیائومی و… پیش از هر کاری اینترنت خود را چک کنید. ممکن است اینترنت شما ضعیف باشد یا حتی تمام شده باشد. مودم را یک بار خاموش و روشن کند. وای فای گوشی را نیز یک بار خاموش کنید و پس از چند دقیقه دوباره روشن کنید. اینترنت را در برنامه های دیگر چک کنید و ببینید آیا امکان استفاده از آن وجود دارد یا خیر. همچنین می‌توانید وای فای را خاموش و دیتا را روشن کنید (و برعکس).

مشکل باز نشدن لینک گوگل مپ

حل مشکل باز نشدن لینک مکان گوگل مپ در واتساپ و… با فعال کردن Location Accuracy

برای رفع مشکل گوگل مپ در هواوی و… وارد این برنامه شوید. سپس روی عکس پروفایل خود در بالای صفحه بزنید. وارد Settings شوید. سپس روی Google location settings بزنید. روی Google Location Accuracy بزنید. سپس علامت آن را روی حالت ON بگذارید.

مشکل باز نشدن لینک گوگل مپ

حال وارد گوگل مپ شوید و مشکل را بررسی کنید.

حل مشکل باز نشدن گوگل مپ با خاموش کردن Wi-Fi only

اگر قابلیت Wi-Fi only روشن باشد، تنها وقتی وای فای را روشن می کنید، میتوانید از برنامه استفاده کنید. اگر در زمان استفاده از دیتا با این مشکل مواجه می شوید، وارد این برنامه شوید. سپس روی عکس پروفایل خود در گوشه بالا و سمت راست بزنید. روی Settings بزنید. علامت Wi-Fi Only را خاموش کنید. از تنظیمات خارج شوید و به بخش Maps بروید.

مشکل باز نشدن لینک گوگل مپ

حال می توانید از نت دیتا استفاده کنید. این برنامه اینترنت زیادی می برد. پس مراقبت بسته خود باشید که تمام نشود!

حل مشکل کار نکردن گوگل مپ با تنظیم برنامه

برای رفع مشکل کار نکردن گوگل مپ و پیدا نکردن مکان دقیق شما روی نقشه (بزرگ بودن دایره آبی رنگ یعنی نقشه نمی تواند به خوبی مکان شما را دریافت کند)، وارد این برنامه شوید. سپس گوشی خود را به سمتی حرکت دهید که عدد ۸ را نشان دهید. این کار را چند بار انجام دهید تا برنامه بتواند مکان دقیق را پیدا کند.

حل مشکل گوگل مپ در ایران

راه دیگر این است که برنامه تغییردهنده IP خود را روشن کنید. اگر یک برنامه کار نکرد، از برنامه دیگری برای انجام این کار استفاده کنید.

برای یادگیری اندازه گیری فاصله روی نقشه مطلب آموزش ۶ روش اندازه گیری فاصله روی نقشه گوگل مپ را مطالعه کنید.

حل ارور Dynamic link not found در گوگل مپ و دیگر مشکلات با پاک کردن کش

راه دیگر برای حل مشکل لوکیشن در گوگل مپ این است که کش برنامه را پاک کنید. برای این کار وارد تنظیمات گوشی شوید. سپس روی Apps & notifications بزنید. حال روی Maps بزنید. گاهی باید اول See all apps را بزنید. حال روی Storage & cache بزنید. سپس روی Clear cache و Clear storage بزنید. از تنظیمات خارج شوید. دوباره وارد برنامه شوید.

حل مشکل باز نشدن گوگل مپ

رفع خطای Invalid Dynamic Link گوگل مپ با آپدیت کردن برنامه

گاهی با یک آپدیت ساده بسیاری از مشکلات رفع میشوند. برای این کار وارد گوگل پلی استور شوید. سپس Google Maps را سرچ کنید. روی آن بزنید. اگر دکمه Update وجود دارد، روی آن بزنید و صبر کنید تا برنامه آپدیت شود. سپس گوشی را ری استارت کنید و دوباره وارد برنامه شوید.

حل مشکل باز نشدن گوگل مپ

رفع مشکل عدم نمایش مکان در گوگل مپ با استفاده از Google Maps Go

اکثر برنامه های محبوب دارای نسخه ای کم حجم تر هستند. Google Maps Go نسخه کم حجم گوگل مپ است. شما می توانید این برنامه را از گول پلی دانلود و نصب کنید.

حل مشکل باز نشدن گوگل مپ

حل مشکل لوکیشن در گوگل مپ با نصب مجدد برنامه

اگر روش های گفته شده مشکل را حل نکرد، پیشنهاد می کنیم برنامه را حذف و دوباره نصب کنید. برای این کار روی برنامه چند ثاینه نگه دارید. سپس روی علامت ضربدر بزنید. روی OK یا Delete بزنید. سپس صبر کنید برنامه حذف شود. گوشی را ری استارت کنید. حال به گوگل پلی یا استورهای داخلی مانند کافه بازار بروید و نام برنامه را سرچ کنید و روی Install بزنید. صبر کنید برنامه نصب شود.

حل مشکل لوکیشن در گوگل مپ با نصب مجدد برنامه

آپدیت سرویس های گوگل

در آخر پیشنهاد میکنیم در صورتی که برنامه برای شما به خوبی کار نمیکند حتما گوگل پلی سرویس اندروید را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال روش های رفع مشکل گوگل مپ در اندروید را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای حل این مشکل استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید