0

آموزش تغییر اندازه متن در اینستاگرام

آموزش تغییر اندازه متن در اینستاگرام
بازدید 135


آیا اندازه متن در اینستاگرام 🅰️ برای شما خیلی کوچک است و سخت خوانده می شود؟ آموزش تغییر اندازه متن در اینستاگرام امروز مجله خبری آی تی و دیجیتال را دنبال کنید و با روش های مختلف نحوه تغییر اندازه فونت در اینستاگرام آشنا شوید. این آموزش برای استوری اینستاگرام، برنامه اینستاگرام اندروید و آیفون و حتی اینستاگرام وب کاربرد دارد.

نحوه تغییر اندازه فونت در اینستاگرام

How to Change Font Size on Instagram

اینستاگرام نرم افزای است که روزانه میلیون های اطلاعات در آن به اشتراک گذاشته میشود حال اگر شما میخواهید متن های اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام با وضوح بیشتری ببینید و اندازه متن های نمایش شده را با سایز فونت دلخواه خود تغییر دهید با ما همراه باشید.

باید به این نکته اشاره کنیم متاسفانه اینستاگرام هیچ قابلیتی برای تغییر اندازه متن ندارد. برای حل این مشکل شما باید سایز فونت گوشی یا کامپیوتر خود را عوض کنید و باید روی حالت زوم قرار دهید.

نحوه تغییر سایز فونت در اینستاگرام آیفون

برای تغییر سایز فونت در اینستاگرام به تنظیمات دستگاه خود وارد شوید.

روی Display & Brightness تپ کنید.

نحوه تغییر سایز فونت در اینستاگرام آیفون و آی‌پد

Text Size را انتخاب کنید. حالا پیش نمایشی از نحوه ظاهر شدن متن و همچنین برخی از انتخاب هایی که می‌توانید انجام دهید را مشاهده خواهید کرد.

نحوه تغییر سایز فونت در اینستاگرام آیفون و آی‌پد

نوار لغزنده را به‌اندازه متن موردنظر خود تنظیم کنید. با کشیدن نوار لغزنده به سمت راست، متن در پیش‌ نمایش بزرگ‌ تر خواهد شد.

نحوه تغییر سایز فونت در اینستاگرام آیفون و آی‌پد

تغییراتی که در تنظیمات گوشی خود ایجاد کردید نحوه نمایش متن را تغییر می دهد. اگر از قبل برنامه اینستاگرام را باز دارید، آن را ببندید و دوباره باز کنید. تا شاهد تغییر اندازه فونت در اینستاگرام خود باشید.

تغییر سایز فونت اینستاگرام در اندروید

برای تغییر سایز فونت اینستاگرام در اندروید هم باید وارد تنظیمات گوشی خود شوید.

Accessibility را انتخاب کنید.

تغییر سایز فونت اینستاگرام در اندروید

Font Size را انتخاب کنید. گزینه‌ های منو بسته به برندی که استفاده می‌ کنید متفاوت خواهید بود؛ بنابراین ممکن است لازم باشد ابتدا Visibility Enhancements را انتخاب کنید.

تغییر سایز فونت اینستاگرام در اندروید

نوار لغزنده را به‌ اندازه متنی که می‌ خواهید بکشید. پیش‌ نمایش اندازه متن را در بالای نوار لغزنده خواهید دید. با کشیدن این نوار لغزنده به سمت راست، اندازه فونت افزایش پیدا می‌ کند.

تغییر سایز فونت اینستاگرام در اندروید

اینستاگرام را باز کنید تا شاهد تغییر اندازه فونت در اینستاگرام خود باشید. اگر اینستا را از قبل باز دارید آن را ببندید و دوباره باز کنید تا تغییرات اعمال شود.

تغییر اندازه فونت اینستاگرام وب

قبلا در مجله خبری آی تی و دیجیتال نحوه تغییر رنگ پیام های و پس زمینه چت دایرکت اینستاگرام را به شما آموزش دادیم. اما برای تغییر اندازه فونت Instagram به اینستاگرام وب بروید. برای استفاده از میانبرهایی که اندازه فونت اینستاگرام را تغییر می دهند، می توانید از هر مرورگری در سیستم مک یا ویندوز خود استفاده کنید.

تغییر اندازه فونت اینستاگرام وب

در ویندوز از میان‌برهای Ctrl و + استفاده کنید. در مک از میان‌برهای cmd و + استفاده کنید. این کار باعث افزایش اندازه فونت در مرورگر شما می‌شود.

تغییر اندازه فونت اینستاگرام وب

در ویندوز از میان‌برهای Ctrl و – و در مک از cmd و – استفاده کنید تا اندازه متن کاهش پیدا کند.

تغییر اندازه فونت اینستاگرام وب

نحوه تغییر سایز متن استوری در اینستاگرام

اپلیکیشن Instagram را روی گوشی خود اجرا کنید.

برای ساخت استوری جدید روی آیکن Story در بالا تپ کنید.

عکس یا فیلم را آپلود کنید یا خیلی ساده روی آیکن فونت تپ کنید.

عنوان یا عبارت خود را در استوری تپ کنید.

از قسمت بالا روی A تپ کنید تا فونت های موجود در پایین به شما نمایش داده شود.

نحوه تغییر سایز متن در استوری اینستاگرام

با استفاده از اسکرول کناری می توانید اندازه متن استوری اینستاگرام را تغییر دهید.

نحوه تغییر سایز متن در استوری اینستاگرام

سوالات متداول در مورد تغییر سایز متن اینستاگرام

در ادامه ما به برخی از سؤالات متداول کاربران پاسخ خواهیم داد:

علت تغییر سایز اینستاگرام چیست؟

اگر به طور مداوم اندازه فونت متن تغییر می کند چند دلیل احتمالی وجود دارد. یکی از احتمالات این است که شما ویژگی Auto-fit را فعال کرده باشید. این ویژگی به طور خودکار اندازه فونت را متناسب با صفحه تنظیم می کند. اگر نمی خواهید این ویژگی فعال باشد، می توانید آن را در تنظیمات گوشی خود غیرفعال کنید. احتمال دیگر این است که اخیراً تنظیمات گوشی خود را به اندازه فونت بزرگ تر تغییر داده اید و اینستاگرام در حال تلاش است تا با این تنظیمات مطابقت داشته باشد.

چرا متن اینستاگرام این قدر کوچک است؟

متن اینستاگرام کوچک است چون این برنامه برای دستگاه های گوشی همراه طراحی شده است. دستگاه های تلفن همراه دارای صفحه نمایش کوچک تری نسبت به سیستم کامپیوتری هستند؛ بنابراین متن باید کوچک تر باشد تا روی صفحه نمایش به طور مناسبی قرار گیرد.

چرا متن اینستاگرام من زوم شده است؟

چند دلیل برای زوم شدن اینستاگرام وجود دارد. یکی از احتمالات این است که ویژگی زوم را در تنظیمات خود فعال کرده باشید. برای بررسی این موضوع، به Settings > Zoom گوشی خود بروید. اگر گزینه زوم فعال است، آن را غیرفعال کنید و ببینید که مشکل حل شده است. احتمال دیگر این است که از آیفون ۶ یا ۶ پلاس استفاده می کنید.

چگونه اینستاگرام را از حالت زوم خارج کنیم؟

چند راه برای ازبین بردن حالت زوم اینستاگرام وجود دارد. یکی از این راه ها این است که صفحه را با دو انگشت فشار دهید تا Zoom Out شود. راه دیگر این است که به پایین اسکرول کنید تا دکمه View Full Screen ظاهر شود و بعد روی آن تپ کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این پست سعی کردیم به روش های مختلفی نحوه تغییر اندازه متن در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. اگر در حین اجرای این روش ها با سوال یا مشکلی مواجه شدید می توانید در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید. چنانچه روش دیگری هم می شناسید می توانید اطلاعات خود را با ما به اشتراک بگذارید.



۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید