0

آموزش تصویری ریکاوری چت و پیام های حذف شده دایکرت اینستاگرام

آموزش تصویری ریکاوری چت و پیام های حذف شده دایکرت اینستاگرام
بازدید 164

[ad_1]

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در اینستاگرام پیامی را حذف کرده اید و لحظاتی بعد از این کار پشیمان شده باشید. 🗑️ خبر خوب این است که امکان بازیابی پیام دایرکت حذف شده وجود دارد. در آموزش تصویری ریکاوری چت و پیام های حذف شده دایرکت اینستاگرام امروز مجله خبری آی تی و دیجیتال ما نحوه انجام این کار را به شما یاد خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.

دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام در اندروید و آیفون

How to Recover Deleted Messages on Instagram

وقتی که داده هایی را از اکانت اینستاگرام خود حذف می کنید، بلافاصله از سرورهای اینستاگرام حذف نمی شوند. این بدان معناست که یک بازه زمانی مهلت دارید تا قبل از اینکه چت های حذف شده به طور کامل از بین بروند، آنها را ریکاوری کنید.

اما برای بازیابی دایرکت اینستاگرام باید از ویژگی جدیدی به نام Data Download استفاده کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد محتوای خود را دانلود و مرور کنید که شامل پیام هایی که در ۲۴ ساعت گذشته حذف کرده اید هم می شود. قبلا در مجله خبری آی تی و دیجیتال ما ۶ روش خواندن و بازیابی پیام های حذف شده واتساپ را آموزش دادیم، در ادامه ما نحوه ریکاوری پیام های حذف شده اینستاگرام اندروید و آیفون را به شما یاد خواهیم داد.

چگونه پیام های حذف شده اینستاگرام را برگردانیم؟

دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام در سامسونگ ، هواوی، شیائومی و غیره به صورت زیر عمل می کنیم:

برنامه اینستاگرام را باز کنید.

روی ایکن پروفایل خود ضربه بزنید.

چگونه پیام های حذف شده اینستاگرام را برگردانیم ؟

روی سه خط افقی در بالای صفحه ضربه بزنید.

چگونه پیام های حذف شده اینستاگرام را برگردانیم ؟

در منوی باز شده Your Activity یا فعالیت شما را انتخاب کنید.

چگونه پیام های حذف شده اینستاگرام را برگردانیم ؟

روی Download your information یا دانلود اطلاعات ضربه بزنید.

چگونه پیام های حذف شده اینستاگرام را برگردانیم ؟

آدرس ایمیل خود را وارد کنید. ممکن است از شما خواسته شود که فرمت اطلاعاتی که می خواهید دانلود کنید را انتخاب کنید. می توانید HTML یا JSON را انتخاب کنید. روی Request Download یا درخواست دانلود ضربه بزنید.

چگونه پیام های حذف شده اینستاگرام را برگردانیم ؟

شما ایمیلی تحت عنوان Your Instagram Data دریافت خواهید کرد. این ایمیل را باز کنید و روی Download Information ضربه بزنید.

چگونه پیام های حذف شده اینستاگرام را برگردانیم ؟

با انجام این کار به یک صفحه وب منتقل خواهید شد. وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و بعد دوباره گزینه Download information را انتخاب کنید.

پیام های شما در یک فایل ZIP دانلود می شود. می توانید آن را هر کجا که دوست دارید از حالت فشرده خارج کنید.

چگونه پیام های حذف شده اینستاگرام را برگردانیم ؟

اگر فرمت HTML را انتخاب کرده اید می توانید با رفتن به مسیر Messages > Inbox > Your Name آن را باز کنید. اگر از فرمت JSON استفاده کرده اید می توانید فایل messages.json را با استفاده از برنامه‌ای مانند Notepad++ باز کنید. برای این کار روی فایل خود کلیک راست کنید و Open With … یا Edit With … را انتخاب کنید و برنامه نوت پد را انتخاب کنید.

چگونه پیام های حذف شده اینستاگرام را برگردانیم ؟

با باز کردن فایل می توانید به مشاهده پیام های حذف شده اینستاگرام با فرمت JSON بپردازید.

چگونه پیام های حذف شده اینستاگرام را برگردانیم؟

اگر به غیر از دایرکت می خواهید پست ها و استوری های خود را ریکاوری کنید می توانید از ۴ روش بازیابی پست و استوری حذف شده اینستاگرام که قبلا آموزش دادیم کمک بگیرید.

اینستاگرام به طور مداوم منوهای خود را تغییر می دهد. بنابراین بسته به نسخه ای که شما دارید روند بالا اوردن پیام های حذف شده اینستاگرام ممکن است کمی متفاوت باشد. اگر روش بالا جواب نداد موارد زیر را امتحان کنید.

روش برگرداندن پیام های حذف شده اینستاگرام

اگر سوال می کنید که چگونه پی وی پاک شده اینستاگرام را برگردانیم کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی آیکن پروفایل در پایین صفحه ضربه بزنید.

روی سه خط افقی در بالای صفحه ضربه بزنید.

روی Settings یا تنظیمات تپ کنید

روش برگرداندن پیام های حذف شده اینستاگرام

Privacy and security یا حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کنید و روی Request download یا درخواست دانلود ضربه بزنید. اگر این مورد قابل مشاهده نیست به مسیر Security > Download data بروید.

روش برگرداندن پیام های حذف شده اینستاگرام

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و فرمتی که می خواهید داده های خود را با آن دریافت کنید را انتخاب کنید. روی Next ضربه بزنید.

رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید و روی دکمه Request download ضربه بزنید.

بقیه مراحل هم مانند روش اولی است که توضیح دادیم.

توجه این روش برای دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام در آیفون و دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام در اندروید و حتی اینستاگرام تحت وب کار خواهد کرد. با این حال ممکن است ۴۸ ساعت تا ۳۰ روز طول بکشد تا اینستاگرام ایمیل حاوی داده ها و پیام های متنی را به شما ارسال کند. اگر ایمیل بلافاصله به شما ارسال نشد نگران نباشید.

همچنین لینکی که برای شما ایمیل می شود تا ۴ روز اعتبار دارد و بعد از آن منقضی می شود. اگر بعد از ۴ روز پس از دریافت ایمیل روی لینک کلیک کنید کار نمی کند و باید مراحل بالا را دوباره تکرار کنید.

در صورتی که به جای پیام ها، خود اکانت اینستاگرام را حذف کرده اید می توانید مطلب آموزش کامل ۴ روش بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام را دنبال کنید و حساب خود را ریکاوری کنید.

برنامه ریکاوری پیام های حذف شده اینستاگرام

در نهایت می توانید برای دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام از برنامه های جانبی استفاده کنید. می توانید این برنامه ها را از اپ استور (برای کاربران iOS) یا گوگل پلی استور (برای کاربران اندروید) دانلود کنید.

این ابزارها با دسترسی به فایل های کش دستگاه iOS یا Android شما برای ریکاوری داده ها و پیام های حذف شده کار می کنند. این نرم افزارها به شما این امکان را می دهند تا فایل های مختلف را ریکاوری کنید (نه فقط فایل های متنی یا DM). استفاده از این برنامه ها نسبتا ساده است و دستورالعمل های ساده ای برای ریکاوری اطلاعات حذف شده شما دارند.

اگر از آیفون استفاده می کنید می توانید برنامه U.Fone را در نظر داشته باشید. همچنین می توانید از این برنامه در سیستم شخصی مک یا ویندوز خود استفاده کنید. این برنامه امکان ریکاوری دایرکت اینستاگرام و طیف وسیعی از داده های دیگر از جمله پیام های متنی، عکس ها، فیلم ها، داده های واتساپ، تاریخچه تماس، مخاطبین و فایل های صوتی را می دهد. خواندن پیام های حذف شده اینستاگرام در آیفون بسیار ساده است.

برای خواندن پیام های حذف شده اینستاگرام اندروید هم می توانید از برنامه FoneLab یا سایر برنامه های مشابه استفاده کنید. Fonelab ریکاوری اطلاعات ذخیره شده مانند پیام ها، عکس ها، فیلم ها، فایل های صوتی، مخاطبین و حتی داده های واتساپ را ساده می کند. این برنامه سریع و ساده نصب می شود و شما را در مراحل ریکاوری اطلاعات راهنمایی می کند. FoneLab همچنین نرم افزار ریکاوی iOS و بسیاری از گزینه های دیگر مانند پشتیبان گیری و ریکاوری اطلاعات را ارائه می دهد.

در حالی که نرم افزارهایی مانند موارد ذکر شده در بالا می توانند مفید باشند، تحقیق در مورد برنامه هایی که قصد استفاده از آنها را دارید همیشه ایده خوبی است. بسیاری از برنامه های تبلیغ شده برای کلاهبرداری استفاده می شوند. هکرها از این برنامه ها برای دسترسی به اطلاعات شخصی و پروفایل های رسانه های اجتماعی شما استفاده می کنند. ابزارهای ریکاوری آنلاین اینستاگرام اغلب بخشی از این کلاهبرداری ها را تشکیل می دهند. دانلود نرم افزارهایی مانند مواردی که در بالا پیشنهاد شده است، گزینه بسیار امن تری برای بازیابی دایرکت اینستا می باشد.

آیا پیام های حذف شده اینستاگرام قابل بازیابی است؟ من اطلاعاتی نمی بینم…

اگر پیام های دایرکت خاصی را هنگام دانلود داده های اینستاگرام خود مشاهده نمی کنید ممکن است به این خاطر باشد که شما آنها را ارسال نکرده اید و یا مدت زمان زیادی از پاک شدن این پیام ها می گذرد.

آیا پیام های ارسال نشده قابل بازیابی هستند؟

اگر سوال شما این است که آیا می توانم DM هایی را که ارسال نکرده ام در پوشه Recently Deleted ببینم؟ باید بگوییم که پوشه Recently Deleted شما فقط حاوی پست ها، استوری ها و ریلزها است و شما نمی توانید دایرکت هایی که ارسال نکرده اید را مشاهده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدواریم در مطلب آموزش تصویری ریکاوری چت و پیام های حذف شده دایرکت اینستاگرام امروز امزل وب توانسته باشیم به سوال چگونه پیام های قبلی اینستاگرام را ببینیم؟ پاسخ دهیم. اگر اطلاعات مفیدی دارید که به کامل شدن این مطلب کمک می کند، نظر یا پیشنهادی دارید و یا راه حل سریعتر و مطمئن تری سراغ دارید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید