0

آموزش تخصصی و سریع حل مشکل اد استوری اینستاگرام (اندروید و آیفون)

آموزش تخصصی و سریع حل مشکل اد استوری اینستاگرام (اندروید و آیفون)
بازدید 13

[ad_1]

آپدیت‌های اخیر اینستاگرام این برنامه را جذاب‌تر از پیش کرده‌اند. 📷 بروزرسانی های این برنامه گاهی اوقات با مشکلاتی همراه است. ویژگی اد استوری کردن در اینستاگرام (Add to Story) باعث ایجاد تعامل بهتر بین پیج‌های کاری و یا عمومی میشود. اما این مسئله ممکن است برای برخی افراد با مشکلاتی همراه باشد. به همین خاطر در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به آموزش تخصصی و سریع حل مشکل اد استوری اینستاگرام (اندروید و آیفون) خواهیم پرداخت.

دلیل اد استوری نشدن پست اینستاگرام

Add Post to Your Story Missing or Not Working in Instagram? Try These Fixes

گاهی به دلیل بوجود آمدن مشکلات مختلف در اینستاگرام کاربران از انتشار محتواهای بیشتر در استوری منصرف میشوند. بسیاری از کاربران این برنامه مسائلی همچون مشکل تگ نشدن در استوری اینستاگرام یا خطای اد استوری را گزارش میکنند. بسته به نوع مشکل بوجود آمده میتوان راهکارهای مختلفی را ارائه داد.

بروزرسانی برنامه به آخرین نسخه، نصب مجدد برنامه، گزارش مشکل به سرویس‌های اینستاگرام و پاک کردن حافظه کش اینستاگرام از جمله روش‌های برطرف کردن مشکلات استوری اینستاگرام است.

۱- قدیمی بودن ورژن اینستاگرام

اگر قابلیت جدیدی به اینستاگرام اضافه شود، ممکن است در ورژن‌های قدیمی‌تر نتوانید به طور کامل از آنها استفاده کنید. بنابراین اگر مدت زمان زیادی است که اینستاگرام را بروزرسانی نکرده‌اید، بهتر است جهت رفع مشکل تگ نشدن در استوری اینستاگرام و یا ایرادات اینچنینی برنامه را آپدیت کنید. برای این منظور توصیه میشود از منابع معتبری همچون گوگل پلی یا اپ استور نسخه بهینه این برنامه را دانلود کنید.

بروز رسانی برنامه اینستاگرام برای حل مشکل اد استوری

حال پس از نصب و بروزرسانی برنامه سعی کنید پست‌ها را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. در بسیاری از مواقع این مشکل با استفاده از همین راهکار حل خواهد شد در غیر این صورت روش‌های دیگر را امتحان کنید. استفاده از نسخه‌های جدید اینستاگرام به حل مشکلاتی مثل وارونه شدن یا برعکس شدن استوری و یا حتی تار شدن استوری اینستاگرام کمک می‌کند.

۲- حل مشکل اد استوری اینستاگرام با قابلیت Reshare Sticker

در یکی از بروزرسانی‌های اخیر اینستاگرام قابلیتی تحت عنوان استیکر Reshare برای برخی از کشورها اضافه شده. این مسئله باعث تغییر فرایند اشتراک گذاری پست‌ها در استوری شده است. در ادامه از نحوه کارکرد این قابلیت خواهیم گفت اما ممکن است همچنان نتوانید در ایران از آن استفاده کنید.

قابلیت استیکر Reshare در اینستاگرام

برای اولین مرحله لازم است وارد پیچ اینستاگرام شوید و در صفحه اول روی عکس پروفایل خودتان در سمت چپ صفحه بزنید تا بتوانید یک استوری جدید ایجاد کنید. سپس از با انتخاب گزینه استیکر از بالای صفحه، برچسب Reshare را پیدا کنید و بعد از زدن بر روی آن پست مورد نظر را اضافه کنید.

در حال حاضر این روش همچنان به صورت کامل و قطعی اجرا نشده و در برخی کشورها به صورت آزمایشی فعال است. پس روش استفاده از Add Post To Your Story هنوز بهترین راه است.

۳- پنهان بودن دکمه اد استوری

معمولا برای اینکه پستی را در استوری به اشتراک بگذارید، با زدن علامت Share میتوانید گزینه Add To Story را ببینید. اما ممکن است اگر مدت زمان بسیار طولانی از آن استفاده نکنید، این گزینه به بخش‌های انتهایی لیست منتقل شود. این مسئله میتواند یکی از دلایل رایج قابل مشاهده نبودن این گزینه برای افراد باشد.

برای رفع این مشکل روی علامت موشک زیر پست بزنید. اگر گزینه Add posts to your Story در لیست share شما قرار ندارد، لیست را به پایین اسکرول کنید تا آن را بیابید.

پنهان بودن گزینه اد استوری در اینستاگرام

۴- اینستاگرام را مجدد نصب کنید

ممکن است ایرادات اینستاگرام مربوط به داده‌های خراب و یا نصب ورژن مشکل دار از طریق سایت‌های نامعتبر باشد. به همین دلیل اگر روش بروز رسانی مسئله را حل نکرد، بهتر است برای رفع مشکل تگ نشدن در استوری اینستاگرام و یا سایر مشکلات استوری، برنامه را به طور کلی پاک کنید و یکبار دیگر نصب نمایید.

برای این کار دستتان را به مدت چند ثانیه روی برنامه نگه دارید و گزینه Remove app یا Uninstall را بزنید. سپس برای دستگاه‌های اندرویدی وارد گوگل پلی و برای گوشی‌‌های iOS وارد برنامه اپ استور شوید و دانلود را شروع کنید.

بروز رسانی اینستاگرام

۵- دستگاه‌های دیگر را هم امتحان کنید

برخی اوقات ممکن است ایراد از گوشی شما باشد. اگر دیگر افراد با مشخصاتی مشابه موقعیت شما میتوانند از اینستاگرام به درستی استفاده کنند، شاید مشکل اصلی از تلفن همراه شما باشد. بهتر است برای مطمئن شدن از این مورد، قابلیت اد استوری را در سایر تلفن ها هم آزمایش کنید.

۶- صاحب اکانت اجازه اشتراک گذاری نمیدهد

برخی اوقات افراد بوسیله انجام تنظیماتی اجازه اشتراک گذاری پست‌هایشان را به بینندگان نمیدهند. بنابراین شاید دلیل اد استوری نشدن استوری اینستاگرام، عدم اجازه تولید کننده آن محتوا باشد. این مسئله زمانی خود را نشان میدهد که شما تنها برای اد استوری کردن پست‌های خاصی به مشکل بر میخورید.

اگر قصد داشتید به صاحب اکانت برای رفع این موضوع کمک کنید، میتوانید از او بخواهید این مسیر را دنبال کند تا فرایند حل مشکل اد استوری اینستاگرام را انجام دهید.

ابتدا روی عکس پروفایلتان کلیک کنید و سپس با زدن آیکون سه خط در بالای صفحه وارد بخش Setting یا Setting and Privacy شوید.

تنظیمات مربوط به استوری اینستاگرام

سپس وارد بخش Privacy یا  Account Privacy شوید و به بخش Resharing to story بروید.

حل مشکل اد استوری اینستاگرام

به این شکل میتوانید کاری کنید تا سایر افراد نیز بتوانند پست‌هایتان را در استوری به اشتراک بگذارند.

۷- حالت اکانت را تغییر دهید

برخی افراد برای رفع مشکل منشن نشدن در استوری اینستاگرام یا خطاهای مربوط به اد استوری یکبار اکانت خود را به حالت دیگری تغییر میدهند. این مسئله میتواند برای رفع این مشکل موثر باشد. اگر شما اکانتتان را از حالت خصوصی به عمومی یا بالعکس جا به جا کنید، ممکن است بتوانید از آن نتیجه بگیرید.

ابتدا در صفحه روی سه خط بالای صفحه بزنید و Setting and Privacy را انتخاب کنید سپس وارد قسمت Account privacy شوید و Private account را فعال یا غیر فعال کنید.

رفع ایراد اد استوری اینستاگرام

بعد از یکبار باز کردن و بستن برنامه قابلیت اد استوری را مجددا تست کنید. این روش به طرز عجیبی برخی اوقات مشکل را حل میکند.

۸- پاک کردن کش برنامه

اگر بتوانید حافظه کش اینستاگرام را پاک کنید، ممکن است به رفع باگ‌ها و مشکلات آن کمک کنید. این کار گاها بسیار آسان‌تر از پاک کردن کل برنامه و نصب دوباره آن است. این مسئله ممکن است مشکلات دیگری همچون نشان ندادن ویو استوری در اینستاگرام یا استوری نشدن پست را حل کند. شما میتوانید در سیستم‌های اندرویدی با پیروی از مراحل زیر، کش اینستاگرام را پاک کنید.

برای اینکار در گوشی به مسیر Settings >Apps > Storage بروید.

پاک کردن کش اینستاگرام

حال با اسکرول صفحه به پایین می توانید گزینه Storage را ببینید. وارد آن شوید و از پایین صفحه Clear cash را بزنید. با این کار هیچ یک از اطلاعات مهم شما در اینستاگرام پاک نخواهد شد پس نگران از بین رفتن اطلاعاتتان نباشید.

۹- گزارش مشکل به اینستاگرام

در آخرین مرحله شاید دادن گزارش درباره این موضوع به رفع مشکل عدم نمایش استوری دیگران در اینستاگرام  و اد استوری کردن پست‌ها کمک کند. شما با نوشتن متنی کوتاه میتوانید خطای پیش آمده را مطرح کنید تا از سمت پشتیبانان این برنامه مورد بررسی قرار بگیرد.

برای این کار علامت سه خط را در بالای صفحه اصلی پروفایل بزنید و وارد بخش Setting and privacy شوید.

گزارش خطای اد استوری اینستاگرام به پشتیبانی

سپس صفحه را تا انتها اسکرول کنید و بعد از پیدا کردن گزینه Help وارد آن شوید.

گزارش مشکل اد استوری در اینستاگرام

حال باید Report a problem را انتخاب کنید. بعد از آن در صفحه نمایش داده شده دو راه برای گزارش مشکلتان دارید. اول اینکه با استفاده از گزینه Go Back and Shake Phone به بخش که مشکلی برای آن پیش آمده بروید و گوشی را تکان دهید. دومین راه زدن بر روی گزینه Report Problem Without Shaking است. با این روش میتوانید پیام خودتان را تایپ کنید و مسئله را به طور کامل شرح دهید.

ما در مجله خبری آی تی و دیجیتال متنی آماده برای توضیح حل مشکل اد استوری اینستاگرام آماده کرده‌ایم که شما میتوانید از همین متن استفاده نمایید و آن را در بخش متنی Help ارسال کنید.

Subject: Issue Posting to Instagram Stories
Hi Instagram Help,
I’m having trouble posting my photos to Instagram Stories. Despite multiple attempts, my posts are not appearing in Stories. Can you please assist me in resolving this issue?
Thank you, [Your Name]

سوالات متداول

دلیل عدم امکان اد استوری با وجود تگ کردن چیست؟

این مشکل میتواند به دلایل مختلفی مثل مشکلات فنی اینستاگرام، تنظیمات حریم خصوصی پیج شخص مقابل و یا بسته بودن امکان اد استوری بوجود بیاید.

علت نبودن گزینه اد استوری برای من چیست؟

استفاده از نسخه‌های قدیمی اینستاگرام، باگ‌های برنامه و یا ایجاد شدن محدودیت هایی برای اکانت میتواند باعث این موضع شود. شما میتوانید از طریق پشتیبانی و بخش Help اینستاگرام این مشکل را گزارش بدهید.

جمع بندی

اینستاگرام نیز مانند بسیاری از شبکه‌های اجتماعی دیگر گاهی دچار مشکلاتی در بخش‌های مختلف میشود. اگر امکان اشتراک گذاری پست‌ها در این برنامه برای شما غیر فعال است، با استفاده از راهکارهایی مثل بروزرسانی، پاک کردن کش برنامه، تغییر حالت اکانت و یا ارسال گزارش این مشکل را رفع کنید.

گاهی ترکیبی از چند کار میتواند مشکل شما را حل کند پس اگر یک راهکار جوابگوی شما نبود، روش دیگری را امتحان کنید و ناامید نشوید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا شما هم با مشکلات اد استوری کردن در اینستاگرام مواجه شده‌اید؟ بخش استوری همیشه یکی از قسمت هایی است که کاربران با مشکلات متعددی در آن رو به رو میشوند. اگر شما هم تجربه اد استوری نشدن پست‌ها را دارید، نظرات و تجربیاتتان را با ما در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید