0

آموزش بی صدا کردن وضعیت یا استوری یک شخص در واتساپ

آموزش بی صدا کردن وضعیت یا استوری یک شخص در واتساپ
بازدید 240


واتساپ یکی از پر استفاده ترین برنامه ارتباطی در بین رسانه های اجتماعی است که میلیونها کاربر از آن استفاده می کنند. ما اغلب واتساپ را برای پیام دادن و یا مشاهده وضعیت ⭕ یک شخص استفاده می کنیم. اما ممکن است میلی به دیدن وضعیت یا استوری یک شخص در واتساپ نداشته باشیم در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به آموزش بی صدا کردن وضعیت یا استوری یک شخص در واتساپ می پردازیم.

نحوه بی صدا کردن استوری واتساپ

How to Mute or Unmute a Contact’s Status Update

واتساپ یک رسانه اجتماعی است که قابلیت های متنوعی برای کاربران خود ارائه داده است. مثل پیام دادن به شخص، ایجاد گروه های دلخواه و یا گذاشتن وضعیت. معنی Mute در واتساپ چیست؟ Mute به حالت بی صدا قرار دادن میگویند. اگر شما نمیخواهید وضعیت یک شخص را ببینید میتوانید با بی صدا کردن، آن مشکل را حل کنید. در ادامه مطلب به چند روش برای بی صدا کردن وضعیت یک شخص در واتساپ میپردازیم.

میوت استوری در واتساپ مستقیما از طریق اپلیکیشن در اندروید

اگر نمیخواهید کاربران را مسدود کنید میتوانید از راه حل ساده بعدی برای غیرفعال کردن وضعیت واتساپ یک شخص استفاده کنید. برای بی صدا کردن استوری در واتساپ کافیست ابتدا واتساپ را در گوشی خود باز کنید و به قسمت وضعیت واتساپ بروید. روی مخاطبی که وضعیت گذاشته است و شما قصد بیصدا کردن آن را دارید بزنید و نگه دارید تا پیام بی صدا کردن برای شما باز شود. بعد از آن روی صفحه باز شده گزینه Mute را انتخاب کنید تا وضعیت یا استوری آن شخص در واتساپ برای شما بی صدا شود.

بی صدا کردن وضعیت واتساپ

شما همچنین به سادگی میتوانید تنظیمات حریم خصوصی وضعیت خود را ویرایش کنید تا وضعیت خود را از دیگران پنهان کنید.

با صدا کردن وضعیت واتساپ یک شخص در اندروید

تا اینجا نحوه بی صدا کردن وضعیت یا استوری یک شخص در واتساپ را بررسی کردیم اما اگر شما قصد دارید یک شخص را از حالت بیصدا خارج کنید و وضعیت آن مخاطب را ببینید میتوانید از این راه حل استفاده کنید. برای Unmute در واتساپ ابتدا برنامه واتساپ را در گوشی خود باز کنید.

مخفی کردن استوری واتساپ

سپس روی گزینه Status یا وضعیت کلیک کنید.

هاید کردن استوری واتساپ ایفون

در تب وضعیت دو بخش Recent updates و Muted updates را دارید. قسمت Recent updates اشخاصی که وضعیت آنها بی صدا نیست را نشان می دهد. اما قسمت Muted updates اشخاصی که وضعیت آنها برای شما غیرفعال است را نشان می دهد. برای مشاهده لیست افرادی که وضعیت آنها برای شما بیصدا است کافیست روی فلش رو به پایین در کنار منو ضربه بزنید.

میوت کردن استاتوس یک شخص واتساپ

حالا از لیست باز شده روی اسم شخصی که می خواهید آن را با صدا کنید نگه دارید تا صفحه جدیدی باز شود.

میوت استوری در واتساپ

یک پیام مبنی بر اینکه از این به بعد تمام وضعیت جدید این مخاطب در قسمت بروزرسانی های اخیر نمایش داده میشود برای شما می آید. برای با صدا کردن این مخاطب کافیست روی Unmute کلیک کنید

از میوت درآوردن استوری واتساپ

همانطور که در تصویر زیر میبینید به محض لغو بی صدا شدن وضعیت یک نفر، شما می توانید وضعیت آن شخص را ببینید.

Unmute در واتساپ

به این ترتیب شما میتواند از این راه حل برای از میوت درآوردن استوری واتساپ استفاده کنید و وضعیت او را ببینید. اگر دوباره قصد به بیصدا کردن وضعیت یا استوری شخص گرفته‌اید با روشهای بالا میتوانید آن را بی صدا کنید.

مخفی کردن استوری واتساپ در گوشی آیفون

اگر شما گوشی آیفون دارید و می خواهید وضعیت یک شخص را در گوشی آیفون بی صدا کنید کافیست مراحل زیر را طی کنید:

برای هاید کردن استوری واتساپ ایفون ابتدا برنامه واتساپ را در گوشی خود باز کنید. سپس بر روی تب وضعیت کلیک کنید بعد از باز کردن صفحه وضعیت شما باید روی مخاطبی که قصد بیصدا کردن وضعیت آن را دارید ضربه بزنید و نگه دارید یک پیغام برای شما می آید حالا برای بی صدا شدن مخاطب روی دکمه Mute کلیک کنید.

مخفی کردن استوری واتساپ

نحوه با صدا کردن وضعیت مخاطب در گوشی آیفون

اگر شما از بی صدا کردن مخاطب خود پشیمان شده اید و می خواهید به حالت قبل باز گردد و استوری های مخاطب خود را ببینید میتوانید برنامه واتساپ را در گوشی آیفون خود باز کنید. سپس به قسمت وضعیت رفته و صفحه را به سمت پایین بکشید. حالا کافیست در این قسمت روی اسم مخاطبی که بی صدا شده است نگه دارید و بعد از باز شدن پیام روی گزینه Unmute کلیک کنید.

میوت کردن استاتوس یک شخص واتساپ

مسدود کردن دسترسی واتساپ به شماره های گوشی

ساده ترین راه برای Mute استوری واتساپ مسدود کردن دسترسی واتساپ به شماره های گوشی است که البته اینکار چندان پیشنهاد نمیشود چونکه دسترسی واتساپ به همه شماره ها مسدود میشوند و دیگر نام کاربران را نمیتوانید مشاهده کنید.

برای مسدود کردن نمایش وضعیت یا استوری شخص در واتساپ کافیست مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا به تنظیمات گوشی خود بروید‌. سپس در قسمت برنامه ها، برنامه واتساپ را پیدا کرده و به قسمت اطلاعات برنامه یا App info بروید. همچنین می توانید روی برنامه واتساپ در گوشی خود نگه دارید. سپس بر روی info کلیک کنید. بعد از آن مسیر Permissions < Contacts را طی کنید و گزینه Deny را فعال کنید تا مخاطبین شما مسدود شوند.

نحوه بی صدا کردن استوری واتساپ

با روش های گفته شده شما میتوانید وضعیت واتساپ دیگران را بی صدا کنید یا از حالت بی صدا خارج کنید. اگر در استوری گزاشتن مشکلی دارید مطلب رفع مشکل گذاشتن و ارسال استوری در واتساپ میتواند به شما کمک کند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بی صدا کردن وضعیت واتساپ را بررسی کردیم. آیا شما توانستید وضعیت مخاطبین خود را بی صدا کنید؟ میتوانید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه وضعیت در واتساپ را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید