0

آموزش از بین بردن چروک لباس در عکس اندروید و آیفون

آموزش از بین بردن چروک لباس در عکس اندروید و آیفون
بازدید 18

[ad_1]

هنگام عکاسی از خود شاید متوجه لباس های چروک خود در تصویر شده باشید، که بسیار ناراحت‌کننده است و از کیفیت عکاسی کاسته می شود.👕 در مواقعی که شما نیاز به یک عکس تمیز و حرفه ای دارید، لباس های چروک عکس شما را خراب می کنند. اگر به یک برنامه برای از بین بردن چروک لباس در عکس اندروید و آیفون نیاز دارید، ما امروز در مجله خبری آی تی و دیجیتال به شما خواهیم گفت که چطور این کار را بدون دردسر انجام دهید با ما همراه باشید.

برنامه از بین بردن چروک لباس در عکس آیفون و اندروید

Best App to Remove Wrinkles from Clothes on Android and iPhone

برنامه های ادیت زیادی در اینترنت وجود دارد که بعضی از آن ها به صورت حرفه ای طراحی شده اند تا عکس های شما را زیباتر کنند. از بهترین برنامه های ادیت برای از حذف چروک لباس در اندروید می توان به پیکس ارت (Picsart) و دیگر برنامه های حرفه ای از جمله اینشات و فتوشاپ اشاره کرد که از برنامه های بسیار قدرتمند در زمینه ادیت عکس ها به شمار می روند.

در ادامه مطلب به شما می گوییم که چگونه چروک لباس در عکس را با استفاده از گوشی هوشمند خود از بین ببرید. در این قسمت بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس را در آیفون و اندروید به شما معرفی و بررسی می کنیم.

از بین بردن چروک لباس در عکس با استفاده از برنامه Picsart در اندروید

در این بخش به شما نجوه حذف چروک لباس در پیکس آرت را به صورت قدم به قدم آموزش می دهیم.

بعد از آپلود کردن عکس خود به بخش Effects بروید و از بین افکت های موجود حالت Smart Blur را انتخاب کنید.

حذف چروک لباس در ادیتور پیکس ارت

در اینجا کمی مقدار Max Blur را بیشتر کنید. سپس از منوی نوار بالا Component را انتخاب کنید. به بخش Restore بروید و مقدار Blur را کم کنید. حالا جاهایی که می خواهید چروک نداشته باشد را لمس کنید و در نهایت روی گزینه تیک در بالا صفحه بزنید. حالا دوباره افکت را انتخاب کنید و این بار افکت Blur را بزنید و مقدار آن را کم کنید. و باز هم با لمس کردن جای دلخواه چروک را از بین ببرید.

ویرایش چین و چروک لباس در برنامه پیکس ارت

با وارد کردن عکس تی شرت با فرمت Png به محیط ادیت و رفتن به قسمت Effects روی افکت Emboss بزنید و حالا با زوم کردن روی بخشی از لباس، آن را کات کنید و به عکس خود بگردید.

اضافه کردن عکس به محیط ویرایش جهت حذف چروک لباس در اندروید

با کپی و جای گذاری به تعداد دلخواه آن بخشی که کات کرده اید را روی چروک لباس جای گذاری کنید.

از بین بردن چروک لباس در عکس با گوشیاز بین بردن چروک لباس در عکس اندروید برنامه پیکس ارت

حالا با انتخاب کردن هر کدام از آن ها و رفتن به بخش Blend افکت Overlay را انتخاب کنید تا به رنگ شفاف در آیند. همینطور شفافیت آن ها را روی عدد ۵۰ قرار دهید.

و تمام حالا شما توانستید چروک لباس خود را در عکس از بین ببرید.

حذف چروک لباس با استفاده از برنامه YouCam Perfect

اپلیکیشن دومی که می خواهیم به شما معرفی کنیم، اپ YouCam Perfect است که دارای هزاران ابزار برای ادیت و نرم تر کردن عکس ها و اساسا حذف چروک لباس در عکس است. همچنین شما نیازی به داشتن دانش فنی در زمینه ویرایش عکس ندارید و به راحتی در کمترین زمان، می توانید عکس های خود را به شکل حرفه ای ویرایش کنید.

این برنامه با بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی (AI) می تواند عکس های شما را طبیعی جلوه دهد. بنابراین حتما این برنامه را در گوشی های اندروید و آیفون خود امتحان کنید.

برای حذف چروک لباس در این برنامه در مرحله اول عکس خود را آپلود کنید و ابزار AI Remover را انتخاب کنید. حالا انگشت خود را روی جاهایی که می خواهید دچار تغییر شود، بکشید و روی Apply بزنید. برنامه به طور هوشمند الگوی لباس شما را پیدا می کند و ویرایش های لازم را اعمال می کند.

از بین بردن چروک لباس در عکس در برنامه you perfect در اندروید و آیفون

همینطور از دیگر برنامه های حذف چروک لباس در عکس می توان به موارد زیر اشاره کرد.

برنامه FixThePhoto

برنامه FixThePhoto که برای اندروید و آیفون وجود دارد، ابزارهای پیشنهادی خوبی برای حذف چروک لباس ارائه می دهد. حجم دانلود این برنامه بسیار کم است و فضای زیادی اشغال نمی کند. بعد از نصب و اپلود کردن عکس موردنظر برنامه شروع به اسکن و ادیت عکس شما می کند. نحوه ادیت شما بستگی به نوع عکس یا در واقع نوع پارچه چروک در عکس دارد که شما می توانید با تنظیم درجات مختلف از جمله Stain یا Silk به نرم تر شدن لباس در عکس کمک کنید.

حذف چروک لباس با اپلیکیشن فیکس فوتو

برنامه PiZap

برنامه PiZap (لینک دانلود برای اندروید و آیفون) هم از دیگر برنامه های حذف چروک لباس به شمار می رود. از بهترین قابلیت های این برنامه افزودن جلوه های طبیعی به عکس ها پس از ویرایش آن ها است. همینطور خروجی عکس ها از کیفیت بالایی برخوردار است. از بقیه قابلیت های این اپلیکیشن می توان به توانایی بهتر کردن فیلترها، افکت های خاص، استیکرها و تنظیم مجدد سایز عکس اشاره کرد.

اپلیکیشن pizap برای اندروید برای از بین بردن چروک روی لباس

برنامه Peachy

Peachy از ابزار شناسایی اشیا یا Object Detection استفاده می کند (دانلود برای اندروید و آیفون) که به شکل اتوماتیک چروک ها را تشخیص می دهد. همینطور الگوهای سایز عکس و رنگ های متنوع وجود دارد که به راحتی می توانید استایل و رنگ لباس خود را در این برنامه ویرایش کنید.

برنامه peachy برای پاک کردن چروک لباس

برنامه فتوشاپ

همینطور فتوشاپ (اندروید و آیفون) از دیگر ابزارهای قدرتمند جهت ویرایش چروک لباس در عکس به شمار می رود. اما این برنامه به کاربران عادی و تازه‌کار ها پیشنهاد نمی شود چرا که مراحل پاک کردن چروک لباس پیچیده است و نیاز به زمان بیشتری نسبت به بقیه اپلیکیشن ها دارد. با استفاده از این برنامه شما با توجه به نوع پارچه و عکس و سلیقه شخصی خود سایه و های لایت های دلخواه خود را به عکس اضافه کنید.

ویرایشگر فتوشاپ از بهترین اپلیکیشن ها برای از بین بردن چروک لباس

جمع‌بندی

با معرفی مجموعه برنامه هایی که در این مطلب به شما گفتیم، می توانید به راحتی و با صرف کمی وقت چروک لباس خود را در عکس از بین ببرید. اخیرا با برنامه ها و سایت های متنوع شما می توانید در کمترین زمان و با استفاده از هوش مصنوعی عکس ها را ویرایش و بهینه کنید. پس حتما آن ها به یاد داشته باشید.

سوالات متداول

چگونه چروک لباس در عکس را از بین ببریم؟

برنامه های ویرایشگر زیادی در اینترنت وجود دارد که بعضی از آن ها به صورت حرفه ای طراحی شده اند تا عکس های شما را زیباتر کنند. برای حذف چروک لباس می توانید از اینشات و پیکس ارت (Picsart) کمک بگیرید.

چگونه بدون استفاده از فتوشاپ چروک لباس در عکس را از بین ببریم؟

شما می توانید با دانلود و نصب چند برنامه کاربردی از جمله پیکس آرت (Picsart)، اینشات (InShot) و YouCam Perfect با گذاشتن چند افکت روی عکس موردنظر، چروک لباس خود را حذف کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز از مجله خبری آی تی و دیجیتال ما به آموزش از بین بردن چروک لباس در عکس اندروید و آیفون پرداختیم. و نحوه حذف چروک لباس در برنامه های ادیت عکس را به شما یاد دادیم. آیا شما نرم افزارهای دیگری برای حذف چروک لباس در عکس می شناسید؟ حتما نظرات، سوالات و تجربیات خود را با ما در قسمت دیدگاه در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید