0

آمازون در تلاش برای ساخت واکسن سرطان ؛ غول فروش آنلاین داروساز می‌شود؟

آمازون در تلاش برای ساخت واکسن سرطان ؛ غول فروش آنلاین داروساز می‌شود؟
بازدید 111


بنابر خبری که اخیرا توسط مرکز تحقیقات سرطان Fred Hutchinson تاییده شده است، آمازون در تلاش برای ساخت واکسن سرطان با همکاری این شرکت است.

بنابر اسناد سازمان غذا و داروی آمریکا، دو شرکت آمازون و موسسه تحقیقاتی «فرد هاچینسون» برای دریافت مجوز آزمایش‌های بالینی به این سازمان درخواست داده‌اند تا بتوانند برای سرطان سینه و پوست واکسن بسازند.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

بیشتر بخوانید: رشد گیاه بدون نور خورشید ممکن شد ؛ دستاورد جدید دانشمندان آمریکایی

آمازون در تلاش برای ساخت واکسن سرطان

آمازون و مرکز فرد هاچینسون به دنبال جذب 20 داوطلب بالای 18 سال برای آزمایش‌های فاز یک این واکسن هستند و هدف آن‌ها، تولید و توسعه واکسن‌های شخصی برای درمان سرطان ملانوما و سینه است. در درخواستی که که پایگاه داده آزمایش‌های بالینی کتابخانه ملی داروهای آمریکا ثبت شده است‌، موسسه فرد هاچینسون به عنوان نوعی حامی برای این مطالعه در کنار آمازون معرفی شده است.

این پروژه کار خود را از 9 ژوئن آغاز کرده و قرار است تا تاریخ 1 نوامبر 2023 به پایان برسد. فرد هاچینسون و آمازون نیز رسما همکاری خود را تایید کرده‌اند. سخنگوی آمازون می‌گوید وظیفه رهبری تحقیقاتی پروژه با فرد هاچینسون است:

آمازون مهارت‌های علمی و یادگیری ماشینی خود را از طریق یک همکاری در اختیار فرد هاچ قرار می‌دهد تا شرایط توسعه درمان‌های شخصی برای انواع خاص سرطان بررسی شود.

آمازون در تلاش برای ساخت واکسن سرطان ؛ غول فروش آنلاین داروساز می‌شود؟

سخنگوی آمازون ضمن اشاره به دریافت مجوز سازمان غذا و دارو گفته:

این مطالعه یک فرآیند طولانی و چند ساله خواهد بود و اگر موفق باشد، حاضریم تا با دیگر سازمان‌های بهداشتی و علوم زیستی که ممکن است در زمینه‌های مشابه علاقه‌مند به کار باشند، همکاری کنیم.

بزرگترین فروشگاه آنلاین جهان در سالیان اخیر تلاش خاصی برای حضور جدی در صنعت سلامت داشته است. این شرکت در سال 2020 داروخانه آنلاینی راه‌اندازی کرد و در تلاش است تا خدمات حوزه سلامت زا از طریق Amazon Care توسعه دهد.

ظاهرا ابتدا گروه تحقیق و توسعه محرمانه Grand Challenge در آمازون مسئول نظارت بر پروژه توسعه واکسن سرطان بود. اما این پروژه حالا تحت کنترل یک تیم تحقیقاتی سرطان قرار گرفته که به «رابرت ویلیامز»، معاون واحد دستگاه‌های آمازون گزارش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تلاش آمازون برای ساخت واکسن کرونا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید